Mansikkavaras jäi kiinni
Löytyi omasta taloudesta. Koira käynyt illan viimeisellä asioinnilla syömässä mansikoita, oli jäänyt verekseltään kiinni.
Kommentit (11)
Tämä samainen koira on mennyt metsässä valmiille apajille: syömään mustikanpoimijoiden ämpäristä saalista:)
Leivoin pari viikkoa sitten omenapiirakan. Lapset oli vanhempieni kanssa mökillä, joten oli minä ja mies ja koira kotona. Mies otti nokosia ja kävin kaupassa. Omenapiirakka kadonnut. Aloin meuhkaamaan miehelleni että et voi tosissas syödä kokonaista piirakkaa tällä välin. Raivosin aivan täysiä. Mies oli unenpöpperössä, että mikä piirakka. En mä ole syöny enkä edes tienny et on joku piirakka. No en uskonut vaan jatkoin meuhkaamista. Menin takapihalle terassille, niin koira oli oksentanu nurmikolle, niin se oli vetäny koko piirakan. Pyysin mieheltä nolona anteeksi ja koira piereskeli koko illan ja huilaili oloaan. Ei muuta kun uusi piirakka uuniin.
Koirat on ällöttäviä. Tiesittekö, että jotkut rakit syö paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on ällöttäviä. Tiesittekö, että jotkut rakit syö paskaa.
Kyllä jotkut ihmisetkin, esim. koprofiilit syövät sitä myös. Tiesitkö?
Mun mies oli kerran työmatkalla nähnyt, kun varis oli pöllinyt makkaran rakennustyömiesten grillistä, kun ovat jättäneet valvomatta ja ollut grilli työmaalla ulkona. Siinä on miehet sitten ehkä keskenään tapelleet, että kuka otti sen yhden makkaran salaa...
Vierailija kirjoitti:
Leivoin pari viikkoa sitten omenapiirakan. Lapset oli vanhempieni kanssa mökillä, joten oli minä ja mies ja koira kotona. Mies otti nokosia ja kävin kaupassa. Omenapiirakka kadonnut. Aloin meuhkaamaan miehelleni että et voi tosissas syödä kokonaista piirakkaa tällä välin. Raivosin aivan täysiä. Mies oli unenpöpperössä, että mikä piirakka. En mä ole syöny enkä edes tienny et on joku piirakka. No en uskonut vaan jatkoin meuhkaamista. Menin takapihalle terassille, niin koira oli oksentanu nurmikolle, niin se oli vetäny koko piirakan. Pyysin mieheltä nolona anteeksi ja koira piereskeli koko illan ja huilaili oloaan. Ei muuta kun uusi piirakka uuniin.
Siis tämä on kuin Anonyymeistä kotikisatuista!
Mutta olisin itsekin mökästänyt samalla tavalla miehelle, perhanan koiran vika!
Niin siis kai ap ymmärrät, että sun koirasi ei saisi juosta nyt ollenkaan vapaana? Taajamissa ei saa ikinä juosta kuin aidatuilla ja tarkoitukseen varatuilla alueilla (koira-aitaukset, aidattu kotipiha) ja metsässä/maaseudulla ei saa vapaana juosta kesällä (1.3.-19.8), koska pesintä/poikasaika.
Rikot siis metsästyslakia, ja jos mä osun paikalle, sun koirasi joutuu poliisiasemalle. Zori. Siellähän sitten hekottelet rikesakkoa maksaessasi.
Tietenkin eläimet käyttää tilaisuuden ja poistuvat vaivihkaa paikalta. Tai ei edes niin vaivihkaa; tuossa lähikaupan edessä myydään marjoja ja muuta. Joku pissis siinä usein näpertelee puhelintaan muusta maailmasta välittämättä ja vaikka minkälaista lintua käy siinä astelemassa ja syömässä niitä marjoja. Niitä sitten myy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kai ap ymmärrät, että sun koirasi ei saisi juosta nyt ollenkaan vapaana? Taajamissa ei saa ikinä juosta kuin aidatuilla ja tarkoitukseen varatuilla alueilla (koira-aitaukset, aidattu kotipiha) ja metsässä/maaseudulla ei saa vapaana juosta kesällä (1.3.-19.8), koska pesintä/poikasaika.
Rikot siis metsästyslakia, ja jos mä osun paikalle, sun koirasi joutuu poliisiasemalle. Zori. Siellähän sitten hekottelet rikesakkoa maksaessasi.
Kyllä se saa olla vapaana omassa aidatussa pihassa maaseudulla. Metsässä se on kiinni.
lähimpään taajamaan on 30 kilsaa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se saa olla vapaana omassa aidatussa pihassa maaseudulla. Metsässä se on kiinni.
lähimpään taajamaan on 30 kilsaa...
Hauska:) Meidän entinen koira kävi aina syömässä naapurin karviaiset. Isännältä oli lupa varkauteen, emäntä oli vähän näreissään.