Lastensaanti pilasi elämäni
Siis koska minusta ei ollutkaan äidiksi, niin se koko homma tuntuu elinkautiselta ja sellaisestahan masentuu. Ei jaksa enää pitää yhtään huolta mistään, koska se koko äitiyshomma tuntuu vaan niin hirveältä. Sitten samaan aikaan tuli netti, ja älylaitteet, ja mahdollisuus tuhlata elämänsä, ja aikansa, sinne. Aina on jotain kivempaa tekemistä, kuin siivoaminen, oman kunnon hoitaminen tai jopa ruuanlaitto näin palstan ja netin myötä.
Ilman lasten aiheuttamaa elinkautisvankilaa ei olisi tarvinnut sellaista pakopaikkaa, vaan olisi voinut lähteä vaikka kaupungille, kävelylle, uppoutua tv-sarjaan, kirjaan, ristikkoon, mennä mökille, jolla ei ole sähköjä tai ihan mitä muuta tahansa.
Kommentit (12)
Kun eihän lapsiperheessä siivoaminenkaan palkitse paskaaakaan. Samantien näyttää sille, kun et olisikaan siivonnut. Ei minusta sellaiseen jatkuvaan nöyryyttämiseen ollut.
ap
Vihaan koko perhettäni ja varsinkin miestä, jonka piti vanhmmuudessa määräillä kaikenlaisesta!!!!! Tai siis kun ei tajunnut tehdä siten kuin minä halusin!!!!!!! Kärsikööt nyt sitte yh:na.
ap
Mies ei osaa edes rajoja lapsille asettaa!!! Ei edes tajua niiden hyötyä! Kuka haluaa sellaisten manuvinkuintiaanilasten seuraa? En mä ainakaan.
ap
Voiko joku oikeasti olla noin itsekäs?! Ilmeisesti ikää on vähän ja arvot hakusessa. Elämän tarkoitus ei ole itsensä viihdyttäminen.
Lapset sinänsä ovat lahjaa. Joskus ovat rasittavia, mutta kun itse malttaa ja aidosti rakastaa heitä, seuraa ajan myötä hyvää kaikille. Ja siivoaminenkin pitää elämää tasapainossa. Pitää luoda rytmi päiville, niin asiat alkavat sujua. Kaapitkin pysyvät siisteinä, kun laittaa sinnekin järjestyksen. Puhtaimmat pinon alimmaisiksi jne.
Aloittaja kaipaisi opastajan. Lapset ovat vain hetken pieniä. Omat viihdyttelyt viimeisinä vuoroon.
Minulla oli vaikeutta edes saada lasta, joten tiedän lapsen arvon.
Eikä kiroilu auta yhtään, päinvastoin. Tiedätkö, että pahan valtakunnassa halutaan sekoittaa kaikki ja kadottaa ihmiset? Tämä sekoittelu on nähtävissä maassamme ja koko telluksella.
Jo mummu kirjoitti:
Voiko joku oikeasti olla noin itsekäs?! Ilmeisesti ikää on vähän ja arvot hakusessa. Elämän tarkoitus ei ole itsensä viihdyttäminen.
Lapset sinänsä ovat lahjaa. Joskus ovat rasittavia, mutta kun itse malttaa ja aidosti rakastaa heitä, seuraa ajan myötä hyvää kaikille. Ja siivoaminenkin pitää elämää tasapainossa. Pitää luoda rytmi päiville, niin asiat alkavat sujua. Kaapitkin pysyvät siisteinä, kun laittaa sinnekin järjestyksen. Puhtaimmat pinon alimmaisiksi jne.
Aloittaja kaipaisi opastajan. Lapset ovat vain hetken pieniä. Omat viihdyttelyt viimeisinä vuoroon.
Minulla oli vaikeutta edes saada lasta, joten tiedän lapsen arvon.
Eikä kiroilu auta yhtään, päinvastoin. Tiedätkö, että pahan valtakunnassa halutaan sekoittaa kaikki ja kadottaa ihmiset? Tämä sekoittelu on nähtävissä maassamme ja koko telluksella.
Lapset eivät ole mitään jumalann lahjoja, pässi, vaan seksin tulos kahdesta terveestä kropasta. Kuka tahansa voi saada lapsia.
ap
Yritän totta kai olla mukava äiti silti lapsilleni, mutta eihän se yhtään minua auta eikä oloani paranna, päin vastoin. Mä haluaisin pois tästä kuviosta ja sellisille aikani antamisesta, joilta en saa mitään vastineksi.
ap
Ja kuka pakotti hankkimaan lapsia? Mee hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka pakotti hankkimaan lapsia? Mee hoitoon.
Ei tietenkään kukaan pakottanut, mutta luuletko sä typerys, että lapsia hankitaan pilatakseen oma elämä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis koska minusta ei ollutkaan äidiksi, niin se koko homma tuntuu elinkautiselta ja sellaisestahan masentuu. Ei jaksa enää pitää yhtään huolta mistään, koska se koko äitiyshomma tuntuu vaan niin hirveältä. Sitten samaan aikaan tuli netti, ja älylaitteet, ja mahdollisuus tuhlata elämänsä, ja aikansa, sinne. Aina on jotain kivempaa tekemistä, kuin siivoaminen, oman kunnon hoitaminen tai jopa ruuanlaitto näin palstan ja netin myötä.
Ilman lasten aiheuttamaa elinkautisvankilaa ei olisi tarvinnut sellaista pakopaikkaa, vaan olisi voinut lähteä vaikka kaupungille, kävelylle, uppoutua tv-sarjaan, kirjaan, ristikkoon, mennä mökille, jolla ei ole sähköjä tai ihan mitä muuta tahansa.
Mitä luulet, pilasitko sinä oman äitisi elämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman lasten aiheuttamaa elinkautisvankilaa ei olisi tarvinnut sellaista pakopaikkaa, vaan olisi voinut lähteä vaikka kaupungille, kävelylle, uppoutua tv-sarjaan, kirjaan, ristikkoon, mennä mökille, jolla ei ole sähköjä tai ihan mitä muuta tahansa.Mitä luulet, pilasitko sinä oman äitisi elämän?
Ei ainakaan näytä sille.
ap
Netti on vanhemmalle tosi paha. Se kun on ulottuvilla aina, ja se ei vaadi sellaisia oloja, joissa lapset ei pärjäisi, kuten esim. taaperoiden kanssa sähköttömällä mökillä lomailu ei kuulosta järin leppoisalle. Nettiin meneminen on leppoisaa, ja ennen kuin huomaatkaan, olet sen orja koska oikeastaan kaikki muu, millä ennen nollasit aivojasi on vain niin hankalaa lasten kanssa.
ap