Saikuttajana selviän kuivin jaloin kaikista aktiivimallin tapaisistakaan, joten miksi edes yrittää saada minua töihin kun se ei onnistu kuitenkaan ja tulee vain "sivullisia uhreja"?
Tavalliset työttömät kärsii näiden sadistien vuoksi, jotka epätoivoisesti jahtaavat meitä elämäntapatyöttömiä. Olette hävinneet sodan lusmuille jo ennen kuin se on alkanutkaan.
Kommentit (7)
Samaa olen pohtinut itsekin. Työkyvyttömyyshakemus tälläkin hetkellä vireillä ja ainut syy on kiinnostamattomuus työelämään. Vaikka se jotakuta ärsyttäisi kuinka pahasti, niin se ärsytys ei kuitenkaan auta minun aktivoitumiseeni. Mikään ei näet auta.
Vierailija kirjoitti:
Saat Kelasta 300 pv. sairauspäivärahaa ja sitten haet työkyvyttömyyseläkettä? Ihanaa! Miksei kaikki tee niin, maailma pelastuisi. Kaikki saisivat lusmuilla. Tietysti väliin työttömyyspäiväraha ja asumistuki. Niin ja vanhempainraha ja toimeentulotuki. Mahtavaa elämää! Maataan kaikki sohvalla ja kirjoitellaan ihanasta elämästä tänne. Aivan upeeta upeeta mahtavaa.
Koska suurin osa tykkää turhasta kuluttamisesta (rahasta) sen verran paljon, että he eivät osaa olla onnellisia pienillä tuilla eläessään. Minä taas osaan ja siksi en mene ikinä töihin. Meitän kunnon lusmuja on luultavasti todella vähän ja koska yhteiskunnassamme on niin vähän töitä tarjolla työttömiin nähden, niin kyllä tämä vapaaehtoinen lusmuilu on yhteiskunnalle ainoastaan hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen pohtinut itsekin. Työkyvyttömyyshakemus tälläkin hetkellä vireillä ja ainut syy on kiinnostamattomuus työelämään. Vaikka se jotakuta ärsyttäisi kuinka pahasti, niin se ärsytys ei kuitenkaan auta minun aktivoitumiseeni. Mikään ei näet auta.
Kaikkien tukien poistaminen auttaa.
Sen jälkeen voit ihan rauhassa olla kiinnostumatta töistä asuessasi kadulla ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat Kelasta 300 pv. sairauspäivärahaa ja sitten haet työkyvyttömyyseläkettä? Ihanaa! Miksei kaikki tee niin, maailma pelastuisi. Kaikki saisivat lusmuilla. Tietysti väliin työttömyyspäiväraha ja asumistuki. Niin ja vanhempainraha ja toimeentulotuki. Mahtavaa elämää! Maataan kaikki sohvalla ja kirjoitellaan ihanasta elämästä tänne. Aivan upeeta upeeta mahtavaa.
Koska suurin osa tykkää turhasta kuluttamisesta (rahasta) sen verran paljon, että he eivät osaa olla onnellisia pienillä tuilla eläessään. Minä taas osaan ja siksi en mene ikinä töihin. Meitän kunnon lusmuja on luultavasti todella vähän ja koska yhteiskunnassamme on niin vähän töitä tarjolla työttömiin nähden, niin kyllä tämä vapaaehtoinen lusmuilu on yhteiskunnalle ainoastaan hyödyksi.
Olette pelkkä ylimääräinen kustannus yhteiskunnalle.
Sellaisia ei kutsuta hyödyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tukien poistaminen auttaa.
Sen jälkeen voit ihan rauhassa olla kiinnostumatta töistä asuessasi kadulla ilman ruokaa.
Ja tuoko on sinun mielestäsi realistinen ja älykäs ratkaisu? Sairas saa sairauslomaa ja minä saan sitä aina koska osaan esittää niin hyvin masentunutta ja on mahdotonta todistaa, etten ole masentunut. Jotta minut siis saisi tuettomaksi, niin ei silloin eivät sairaat saisi enää sairauslomaa. Sinun kannattaa jatkossakin pysyä siellä tuottavien töiden äärellä ja jättää tämä ajattelupuoli osaavampien käsiin.
Suorastaan jaloja ovat sellaiset iäkkäät lusmuilijat, joille riittää 500€/kk kaikkinensa tukia, kun tekevät tilaa nuorille ja lapsiperhettä elättäville ja ylipäätään sellaisille, jotka tarvitsevat asumistukia tt-tukia ym. Itse kuulun tähän 550€ ryhmään ja tunnen siitä ylpeyttä.
Käyn kyllä joskus töissä, kun kutsu käy, mutta omatuntoni soimaisi, jos esim. valehtelemalla omasta työkyvystäni kiilaisin itseni työhaussa johonkin hyvään vakipaikkaan jonkun hätää kärsivän ohi.
Toisin sanoen oma-aloitteisesti säästän valtion rahoja.