Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos lapsesi häpeäisi asumistanne?

Vierailija
04.07.2018 |

Muuttaisitko vai miten suhtautuisit asiaan?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin viikkorahat.

Vierailija
42/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että älä viitsi, aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin häpesin lapsena kotiamme, laajennettua rintamamiestaloa ihan hyvällä alueella. Oli paljon perittyä antiikkia ja ”vintagea”, ei mitään arvokasta mutta kuitenkin tyylikästä. Silloin 90-luvulla se tuntui nololta, olisi pitänyt olla modernimpaa. Tosin se vanhempien tapa remontoida tuntuu edelleenkin palapelin rakentamiselta huonoilla materiaaleilla. Ja kuinka äiti arvosteli naapurin rouvaa kun heidän uudessa kylpyhuoneessaan käytettiin mautonta lasitiiltä. :D

Häpesin myös sitä että meillä kaikki kulutustavara oli halvempaa versiota, Pirkkaa tai Euroshopperia. Muistan kerran kaupassa valinneeni jonkun erikoisvärisen Fairyn ostoskärryyn, ja äiti pitkin hampain joutui sen ostamaan.

Nyt aikuisena minulla on aika sama maku. Haaveilen rintamamiestalosta ja vanhoista huonekaluista. Me asumme lasten kanssa kerrostalossa ja 4-vuotiaan mielestä olisi ihanaa muuttaa omakotitaloon. Olen toistaiseksi selvinnyt selityksellä, ettei perheellämme ole vielä tarpeeksi rahaa muuttaa. Häpeily ei onneksi vielä ole ajankohtaista.

Vierailija
44/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä häpesin kotiani.

Nyt olen huolehtinut että minun lasteni ei tarvitse hävetä. Just taas siivonnut ja tehnyt pihatöitä, kun teinille tulee tänne kavereita. Kaunista on.

Voi olla että lapsesi häpeää kotianne koska se on hänen mielestä ruma.

Eivät häpeä. Kaikkien mielestä tämä on kaunis. Olen erittäin hyvä sisustaja.

Vierailija
45/46 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä häpesin kotiani.

Nyt olen huolehtinut että minun lasteni ei tarvitse hävetä. Just taas siivonnut ja tehnyt pihatöitä, kun teinille tulee tänne kavereita. Kaunista on.

Voi olla että lapsesi häpeää kotianne koska se on hänen mielestä ruma.

Eivät häpeä. Kaikkien mielestä tämä on kaunis. Olen erittäin hyvä sisustaja.

Otatko helposti nokkiisi jos joku sanoo että se on paska? Kaikenlaista sisustajaa nähneenä nämä mielestään hyvät sisustajat ovat niitä onnettomampia tapauksia.

Vierailija
46/46 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten olisi lapsen aika muuttaa pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän