Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luuseri, joka ei ansaitse elää

Vierailija
04.07.2018 |

Saan kuukaudessa palkkaa 600-700 e ja yli puolet menee vuokraan. Laskuja olen yrittänyt maksaa, mutta nyt meni puhelinliittymä kiinni, koska yksinkertaisesti en ole pystynyt maksamaan kaikkia laskuja ja kun olen saanut rahaa, olen unohtanut täysin maksamatta olevat puhelinlaskut ja maksanut kaikki muut.
Olen häpeissäni ja itkettää. Miksi mä edes yritän enää, kun en edes perusasioita pysty hoitamaan kunnialla. Tekis mieli vain tappaa itseni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet avoliitossa, eikö puolisosi voi auttaa sinua millään tavalla?

Kyllä varmaan. Hävettää vain pyytää apua. Oon nyt itkenyt koko päivän, kun olen tällainen epäonnistuja.

Ap

Vierailija
22/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILE9126 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kuukaudessa palkkaa 600-700 e ja yli puolet menee vuokraan. Laskuja olen yrittänyt maksaa, mutta nyt meni puhelinliittymä kiinni, koska yksinkertaisesti en ole pystynyt maksamaan kaikkia laskuja ja kun olen saanut rahaa, olen unohtanut täysin maksamatta olevat puhelinlaskut ja maksanut kaikki muut.

Olen häpeissäni ja itkettää. Miksi mä edes yritän enää, kun en edes perusasioita pysty hoitamaan kunnialla. Tekis mieli vain tappaa itseni.

Miten meinaat hoitaa asian ?!

Haen jatkuvasti toista työpaikkaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole luuseri kun töissäkin käyt. Elämänhallinnassa on opettelemista, siitä on kyse. Ei se puhelinkaan heti kiinni mene vaan tulee muistutuslaskua jne. Nyt haet Ärrältä 5e prepaidin niin pärjäät sinne asti kunnes saat liittymäsi laskun maksettua ja oman liittymäsi auki. Onko tämä ainoa myöhässä oleva lasku vai onko niitä muitakin? Jos tulot on 600e niin luultavasti olet huolehtinut etteivät laskut ole liian isot suhteessa saatuun palkkaan. Minusta tuntuu että tämä ei ole koko totuus vaan sinulla on rahaongelmia jostakin syystä ja elämistä yli tulojen. Ymmärrän ettei tuo ole suuri summa kuukaudeksi ja kuten sanoit olet hakenut muualtakin töitä. Jossain klikkaa ja sinun ei auta kuin muuttaa kulutustottumuksia ja alkaa elää tulojesi mukaan. Joskus koittaa sitten paremmat ajat mutta nyt pudottaa kulutus vastaamaan tuloja. Eihän tuossa auta kuin nuukasti elellä ja säästellä niin että saat sen liittymäsi laskun maksetuksi ja sen auki sitten. Koska se menee perintään ja sitä myötä ulosottoon jollet hoida sitä kuntoon. Ehkä prepaid-numero sopisikin sinulle paremmin tässä tiukassa tilanteessa?! 

Vierailija
24/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 4000 €/kk ja minäkään en saa rahoja riittämään aina kaikkiin laskuihin. Mä niin tunnen sun huolen. Mulla ei ollu tänä vuonna varaa edes uuteen autoon. Joudun ajamaan tolla viimevuoden mallilla. Hävettää ja itkettää. En tiedä mitä tekisin lomalla kun tilillä on enää 30 000€. Joudun varmaan menemään johonkin rupuiseen hotelliin oman huvilan sijaan.

Vierailija
25/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

prepaid kirjoitti:

No et ole luuseri kun töissäkin käyt. Elämänhallinnassa on opettelemista, siitä on kyse. Ei se puhelinkaan heti kiinni mene vaan tulee muistutuslaskua jne. Nyt haet Ärrältä 5e prepaidin niin pärjäät sinne asti kunnes saat liittymäsi laskun maksettua ja oman liittymäsi auki. Onko tämä ainoa myöhässä oleva lasku vai onko niitä muitakin? Jos tulot on 600e niin luultavasti olet huolehtinut etteivät laskut ole liian isot suhteessa saatuun palkkaan. Minusta tuntuu että tämä ei ole koko totuus vaan sinulla on rahaongelmia jostakin syystä ja elämistä yli tulojen. Ymmärrän ettei tuo ole suuri summa kuukaudeksi ja kuten sanoit olet hakenut muualtakin töitä. Jossain klikkaa ja sinun ei auta kuin muuttaa kulutustottumuksia ja alkaa elää tulojesi mukaan. Joskus koittaa sitten paremmat ajat mutta nyt pudottaa kulutus vastaamaan tuloja. Eihän tuossa auta kuin nuukasti elellä ja säästellä niin että saat sen liittymäsi laskun maksetuksi ja sen auki sitten. Koska se menee perintään ja sitä myötä ulosottoon jollet hoida sitä kuntoon. Ehkä prepaid-numero sopisikin sinulle paremmin tässä tiukassa tilanteessa?! 

Ei ole muita laskuja maksamatta. Ainoastaan noi puhelinlaskut. Kaikki muut olen hoitanut ajallaan tai maksimissaan kaksi päivää myöhässä.

Ap

Vierailija
26/26 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko asumistukea, toimeentulotukea? Käytkö ruokajonossa? Muissa hyväntekeväisyysjärjestöissä?

Nauti ilmaisista hyödykkeistä. Luonnosta, puistoista, kirjastosta.

En saa mitään noista. Enkä käy ruokajonossa tai muissa hyväntekeväisyysjärjestöissä. En edes tiedä onko täällä sellaisia.

Ap

No sitten olet tyhmä  jos et ole edes asumistukea hakenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi