Löytyiskös täältä halukasta naista, joka tulis istumaan mun sänkyni reunalle, silittelis hellästi mun masua ja puhelis mulle lempeitä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiik tällane 16 vuotias jolla on jo ihan semi rinnat, ja murrosikä alkanu 10 vuotiaana?
Jos olet oikea ihminen etkä Pertti 46v, tässä on sinulle oiva opetus siitä minkälaisia piirteitä vältät miehessä. Huomaatko että ap puhuu vain siitä mitä odottaa sinulta tai mitä palveluksia toivoo itselleen. Mietipä miten erilainen olisi kysely, joka ilmaisisi sitä kuinka molemminpuolisesti ilahduttaisitte toinen toisianne.
Se ei sitten taas kuulu, eikä tuu kuuluu sulle.
Näinhän se menee että jokainen sukupolvi haluaa oppia kantapään kautta :D.
Nyt oikeesti, vastaa jo. En mä ruve pöuvää täs istuu saatana, vaa nyt vittu vastaa sitten kerran ku etsit ja täs olis sulle tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiik tällane 16 vuotias jolla on jo ihan semi rinnat, ja murrosikä alkanu 10 vuotiaana?
Jos olet oikea ihminen etkä Pertti 46v, tässä on sinulle oiva opetus siitä minkälaisia piirteitä vältät miehessä. Huomaatko että ap puhuu vain siitä mitä odottaa sinulta tai mitä palveluksia toivoo itselleen. Mietipä miten erilainen olisi kysely, joka ilmaisisi sitä kuinka molemminpuolisesti ilahduttaisitte toinen toisianne.
Näinhän se menee että jokainen sukupolvi haluaa oppia kantapään kautta :D.
Se EI kuulu sulle, sillä se olis MEIDÄN asia.
Mä voin odottaa 10 tai 15 minuuttii, mut sitte riitti.
Etkä oo kerto u luo teestas, et oo kertonu sun vaatetuksesta, et siitä miltä tuoksut, et siitä ootko siisti, etkä oo kertonu millane oot. Et aida, etkä varmasti olekkaan tyylii noin 20 tai vähintään 25 vuotias sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Etkä oo kerto u luo teestas, et oo kertonu sun vaatetuksesta, et siitä miltä tuoksut, et siitä ootko siisti, etkä oo kertonu millane oot. Et aida, etkä varmasti olekkaan tyylii noin 20 tai vähintään 25 vuotias sittenkään.
No nii, nyt alat itsekin tajuta....
Mä boin odottaa et vastaat, rt kerrot et millane sä oikeesti olet ja paras olla hyvä syy mysö siihen mikset oo kaikkii näihi siis vastannu. Paraski siis antaa oikeet vastaulsetm sillä multa ei edes täällä mee valeet perille. Nyt vittu laitas tänne sittwn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nii, nyt alat itsekin tajuta....
En ole väittänytkään etten tajuisi, koska miehet ja pojat on aina olleet tulevat aika olemaan tällaisia helve**** pas*** kus****** saa**** sitten.
Anna jo saatana se vastaus! Mä pidän sua ihan idioottina ja pellenä, ku et vissii osaa kirjoittaa tai vastata jos ei kiinnosta siis olla.
Pidä paska keskustelus ja juttelus mä etin toisen!
Moi, tääl olis yks 25 vuotias tosi hot ja seksikäs nainen. Mä käyn salilla, ja olen vegaani. Mä käyn salilla 4 kertaa viikossa, ja oon siel aikan 3 tuntii. Sit käyn viel mun muutaman koiran kanssa ulkona metsissä kävelemässä, juoksemassa, ja koirapuistossa. Ne on saksanpaimenia. Ne on 5 ja 2 vuotiaat, ja poikia. Asun maskussa. On suunnitteilla et muutan raisioon, siis asumaan tottakai. Laita jos kiinnostais, ja jos nähtäis vaik jossai ravintolla vaikka sitten.
Otsikosta tuli heti mieleen tilanne, kun oma lapsi oli nelivuotias ja kipeä, joten istuin hänen sänkynsä reunalla, silittelin ja puhuin rauhoittavia. Jotenkin tuohon ei sovi se, että kyseessä olisi aikuinen mies.
Sopiiko 15-v semi hyvän näköinen (en tiiä oonko oikeesti)