Miksi noilla jalkapallomiehillä ei ole hauiksia vaan tytön käsivarret?
Samoin nykymiehillä muutenkin on tämä ilmiö. Itelläni keski- ikäisellä naisella on kaksinkertainen hauis noihin jalismiehiin nähden. Outoa.
Kommentit (99)
Taitaa ollakin keyyeryyslaji.pienet sirot menestyy jaliksessa. Ronaldollakin naisen body.
Koska JALKApallo. Katsopa reisilihakset.
Normi ihmiset on lihavia. Jalkapalloilijat on hoikka ja urheilullisia. Ei se läski ole lihasta mitä monella paksumpikätisellä on. Jos naisella on isot lihakset ilman keho rakennukselle omistautumista niin se vasta outoa on. Varmaan sitten jotkut swarzeneggerin geenit ja hormonitoiminta. Poikkeavaa.
Jalkapallossa hauiksia ei tarvitse mihinkään, jalkoja siinä käytetään.
Käsillä ei tarvitse kuin repiä vastustajan paidasta.
Jalkapallo vaatii nopeita spurtteja 90 minuutin ajan, joten treeniohjelmaan tuskin kuuluu hauiskäännöt ja bulkkaus maitorahkoja syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ollakin keyyeryyslaji.pienet sirot menestyy jaliksessa. Ronaldollakin naisen body.
Törkeessä tikissä on Ronaldo. Melko kummallinen näkemys naisen kehosta jos sitä sellaisena pitää. Hoikka lihaksikas kaveri jolla pieni rasvaprosentti. Googlettakaa ja katsokaa itse. Just nuo ronaldot ja beckham it on klassisen kovakuntoisia miehiä joilla on luonnollinen ja urheilullinen määrä lihasta ja vain vähän rasvaa.
Liika lihasmassa hidastaa ja lihakset kuluttaa enemmän happea ja ravintoa. Toki voima on hyödyksi jalkapalloilijallekin.
Isot lihakset heikentävät hapenottokykyä.Narukädet jaksavat juosta sen 90min.
Manuel Neuerilla on varsin erottuvat hauikset, ne näkyi kun se otti pelin päätteeksi pitkähihaisen paitansa pois.
Mitä suurempi lihas sen heikompi suhteellinen hapenotto.Soudussahan nämä ovat toisiaan estäviä ominaisuuksia.
Itse ainakin olisin mieluummin futarin näköinen kuin joku bodari tai vastaava. Noh, todellisuudessa en ole kumpaakaan vaikka treenaan salilla. Rasvaa on enemmän kuin futareilla eikä lihastakaan paljoa enempää, mutta parempaan suuntaan menossa koko ajan. Rasvaa pitää polttaa.
Mun silmään futareilla just on aika täydellinen kroppa. Sopivasti lihasta, vähän rasvaa. Sopusuhtaisia.
https://sm.imgix.net/16/03/olivier-giroud.jpg
Tuo alkaa olla omaan makuun kyllä jo vähän liikaa, muttei ainakaan naisen kroppa.
Jhjlkhtjkhvh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeessä tikissä on Ronaldo. Melko kummallinen näkemys naisen kehosta jos sitä sellaisena pitää. Hoikka lihaksikas kaveri jolla pieni rasvaprosentti. Googlettakaa ja katsokaa itse. Just nuo ronaldot ja beckham it on klassisen kovakuntoisia miehiä joilla on luonnollinen ja urheilullinen määrä lihasta ja vain vähän rasvaa.
Pikkupoika. Näin kyllä. Pieni kroppa. On kuin lapsi. Normaali urheilullinen mies on usain bolt tai joku kilpauimarimies. Nämä on jotain pojuja.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään futareilla just on aika täydellinen kroppa. Sopivasti lihasta, vähän rasvaa. Sopusuhtaisia.
https://sm.imgix.net/16/03/olivier-giroud.jpg
Tuo alkaa olla omaan makuun kyllä jo vähän liikaa, muttei ainakaan naisen kroppa.
Samaa mieltä. Kuntoilijamiehenä pyrin lähemmäksi tuota kuntoa kuin jotain läskibodarin kroppaa joka löytyy lähes jokaiselta salilla treenaa alta mieheltä nykyään. Syödään liikaa lihaksen toivossa ja osa ei missään vaiheessa edes yritä poltella sitä rasvaa välissä pois...
Ei ne tartte hauiksia. Saavat seksyimmät naiset reisillä ja massilla.
Eikä ole mulla läskiä vaan lihasta. En ole ylipainoinen. En edes treenaa kovin erikoisesti. Ap