Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?

Vierailija
03.07.2018 |

Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?

Kommentit (451)

Vierailija
181/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehehehhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseminen auttaa. Jos töissä ei wc:ssä ole käsisuihkua, niin täytä kotona pullo vedellä ja pese alapääsi.

Jos käytät pikkuhousunsuojaa, niin vaihda uusi kesken päivän.

No nyt mä ymmärrän miksi naisilla on muotia kanniskella vesipulloa mukana :D :D :D :D 

Paljastuitte. Muka "ihmisen kannattaa juoda paljon vettä" Reps!!!!

Elä ihmeessä ota hörppyä naisen vesipullosta! Tiedä missä se on oikein käynyt.

No ”sinnehän” miehet ovat suutaan joka tapauksessa änkemässä. Jopa likaisista likaisimpaan.

Vierailija
182/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin eroon tuosta ongelmasta ostamalla apteekista alapäälle tarkoitettua pesuainetta ja suihkussa huuhtelen hiukset niin ettei pesuainetta valu alapäähän. Hiivalääkkeen syötin myös miehelle samalka kun itsekkin söin sellaisen. Mies voi olla tulehduksen kantaja ilman oireita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenkun rupeaa haisemaa se on vaan merkki että kalsarit pitää kääntää toisten päin

Vierailija
184/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta kyseessä ei ole mikään pllun haju vaan nivusista tuleva hienhaju. Vaiva ilmeni ekan lapsen imetystaipaleen aikana ja jäi pysyväksi toisen lapsen syntymän ja imetyksen jälkeen. Ikävä ongelma, johon en ole löytänyt mitään ratkaisua, paitsi vaihtaa tosiaan alushousut joskus kahdestikin päivässä, peseytyä joka päivä (en käytä saippuaa alapäähän) sekä sipaista aamuisin vähän dödöä nivustaipeisiin, ihan sinne haaroväliin asti.

Testaan aina välillä varmistuakseni ettei haju tosiaan tule alapäästä ja vaatisi lääkitystä. Jos vedän sormella häppäreiden välistä, on haju normaali ja hyvin mieto, mutta kun vedän sormella nivusesta, tarttuu sormeen sellainen pistävä hienhaju. Jopa ihan heti suihkun jälkeen, vaikka yritän aina kuivatella ja kuivata hyvin :( Haju tarttuu myös housuihin, joita saa pestä väh. 60 asteessa ja jos eivät sitä kestä, niin vaihdettava uusiin usein.

Ne nivuset voi pestä suihkusaippualla, auttaa. Toosaa en lähtisi pesemään. Mä käytän tohon suihkutettavaa deudoa.

185/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurimmalla osalla tässä tapauksessa ei niinkään se itse alapää lemahtele vaan nivushiki. Näin ainakin itsellä. Nivusissa on ihmisillä ilmeisesti aika runsaasti hikirauhasia ja bakteerikanta sellainen, että tuoksuja syntyy.

Olen huomannut että itsellä nivustaipeiden hikoiluun vaikuttaa todella paljon stressaaminen. Kotona leppoisasti ollessa ei tuoksahtele, mutta työssäni, mikä on ajoittain tosi hektistä ja joutuu työskentelemään paineen alla, huomaan heti tuoksusta että olen ollut hermostunut. Nivuset tuoksuu silloin sellaiselta hikiseltä lihapiirakalta, yök.

Minulle hikoiluun auttaa hyvin suihkedeodorantin käyttö sisäreisissä. Itse alapää ei kyllä epämiellyttävälle tuoksu, toki jonkun hikilenkin jälkeen kun riisuu hikiset kamppeet pois, huomaa että alapääkin tuoksuu mutta se on sellainen terve tuoksu.

Joskus voi nivustaipeiden hajun aiheuttajana olla myös sieni-infektio. Hautuviin paikkoihin kun mielellään sieni iskee. Tällöin varmaan muitakin oireita, kutinaa tai ihon kuoriutumista, voisin kuvitella.

Vierailija
186/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lissukka kirjoitti:

Jätä pois sokerit ja käytä vain öljyjä rasvoina.

Pese alapää vain vedellä ja kuivaa hyvin. Muista pestä nivuset hyvin.

Käytä puuvillaisia alushousuja, jotka ovat ilmavat.

Pese alushousut miedolla pesuaineella ja silitä haarakohta.

Käytä probiootteja ja syö paljon kuituja. Joskus ummetus haisee jopa ihon läpi!

Gynekologi vastaanottoa tietenkin suosittelen tulehdusten poissulkemiseksi.

Käytä kuukautissuojaa, joka ei haise esim. tamponit. Jos käytät siteitä niin muista vaihtaa sidettä usein.

”Silitä haarakohta”??!!

En varmana ala silittää jotai pikkuhousuja!!?

Vierailija
187/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta kyseessä ei ole mikään pllun haju vaan nivusista tuleva hienhaju. Vaiva ilmeni ekan lapsen imetystaipaleen aikana ja jäi pysyväksi toisen lapsen syntymän ja imetyksen jälkeen. Ikävä ongelma, johon en ole löytänyt mitään ratkaisua, paitsi vaihtaa tosiaan alushousut joskus kahdestikin päivässä, peseytyä joka päivä (en käytä saippuaa alapäähän) sekä sipaista aamuisin vähän dödöä nivustaipeisiin, ihan sinne haaroväliin asti.

Testaan aina välillä varmistuakseni ettei haju tosiaan tule alapäästä ja vaatisi lääkitystä. Jos vedän sormella häppäreiden välistä, on haju normaali ja hyvin mieto, mutta kun vedän sormella nivusesta, tarttuu sormeen sellainen pistävä hienhaju. Jopa ihan heti suihkun jälkeen, vaikka yritän aina kuivatella ja kuivata hyvin :( Haju tarttuu myös housuihin, joita saa pestä väh. 60 asteessa ja jos eivät sitä kestä, niin vaihdettava uusiin usein.

Ne nivuset voi pestä suihkusaippualla, auttaa. Toosaa en lähtisi pesemään. Mä käytän tohon suihkutettavaa deudoa.

Lisään vielä, että suihkutan pikkarit jalassa ettei vaan mene muualle kuin nivusiin, sitäkin varovaisesti ja ei mitään tappajarexonaa vaan jotain jonka ei tarvi ”kestää 48h hikoilematta”.

Vierailija
188/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki sotkee päällishousut, jota ei viittisi joka pv pestä. Suihkutettava antipespirantti parempi. Sitäpaitsi talkkia löydän kaupasta vain hajustamatonta tai sitä mistä tulee vaipanvaihtofiilikset. Sitä en enää siedä nenässäni...

Vierailija
189/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten haiseva pillu voi olla mammapalstan suosituin ketju? Mitä suomen naisille on tapahtunut?

Vierailija
190/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin itse tykkään pikkareideni hajusta. Meen monesti kesken työpäivän vessaan nuuhkimaan niitä jos on löysempi päivä. En tiedä miksi, mutta siitä tulee mukava olo. Varsinkin parasta, jos on edellisenä päivänä mies tullut sisälle ja en ole itse ehtinyt seuraavana aamuna käydä suihkussa.

Vierailija
191/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hehehehhe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peseminen auttaa. Jos töissä ei wc:ssä ole käsisuihkua, niin täytä kotona pullo vedellä ja pese alapääsi.

Jos käytät pikkuhousunsuojaa, niin vaihda uusi kesken päivän.

No nyt mä ymmärrän miksi naisilla on muotia kanniskella vesipulloa mukana :D :D :D :D 

Paljastuitte. Muka "ihmisen kannattaa juoda paljon vettä" Reps!!!!

Elä ihmeessä ota hörppyä naisen vesipullosta! Tiedä missä se on oikein käynyt.

No ”sinnehän” miehet ovat suutaan joka tapauksessa änkemässä. Jopa likaisista likaisimpaan.

No eivät kyllä todellakaan ole, jos saavat valita. Itse en pidä suuseksistä saavana osapuolena ollenkaan ja kun olen kertonut tästä seksikumppaneille, 100% on ollut suoraan helpottunut siitä, ettei tarvitse nuolla. (Seksikumppaneiden lukumäärä on ollut yht 5 kpl, joten otanta on pieni, mutta se 100% pätee silti.)

En itse haista itseäni enkä muita vaatteiden läpi. Juuri ennen menkkoja alkaa haiskahtaa kun alushousut ottaa pois ja niissä on jotain vuotoa. Mutta siis vain erite haisee, ei itse elin. Toivottavasti.

Vierailija
192/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin tuoksuallergikot saattavat silloin joutua kärsimään. Herkimmät eivät edes pysty käymään konserteissa, elokuvissa tai muissa "parfymoiduissa" tilaisuuksissa. Onneksi ei ole minulla tätä ongelmaa, mutta silti mietityttää. haluanko olla tuoksupommi.

Vierailija
193/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten haiseva pillu voi olla mammapalstan suosituin ketju? Mitä suomen naisille on tapahtunut?

Tätä se ihmisyys on rehellisimmillään.

Vierailija
194/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lissukka kirjoitti:

Jätä pois sokerit ja käytä vain öljyjä rasvoina.

Pese alapää vain vedellä ja kuivaa hyvin. Muista pestä nivuset hyvin.

Käytä puuvillaisia alushousuja, jotka ovat ilmavat.

Pese alushousut miedolla pesuaineella ja silitä haarakohta.

Käytä probiootteja ja syö paljon kuituja. Joskus ummetus haisee jopa ihon läpi!

Gynekologi vastaanottoa tietenkin suosittelen tulehdusten poissulkemiseksi.

Käytä kuukautissuojaa, joka ei haise esim. tamponit. Jos käytät siteitä niin muista vaihtaa sidettä usein.

”Silitä haarakohta”??!!

En varmana ala silittää jotai pikkuhousuja!!?

Jos ei jaksa pestä pikkareita, niin palaiskohan pöpöt pelkästään silittämällä haarakiila?

Vierailija
195/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miteshän noilla maailman kauneimmilla naisilla, ei taida olla tätä ongelmaa? :D

Vierailija
196/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miteshän noilla maailman kauneimmilla naisilla, ei taida olla tätä ongelmaa? :D

Niin meinasitko että niiden pilde ei haise vaikka muilla haisee? Että se hajun eritys jotenkin lopuu jos on voittanut hyvän luuston geenilotossa?

Vierailija
197/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pidä paikkaansa. Alapään hajuun ei pesu auta, voi jopa pahentaa. Kerran päivässä ja pelkällä vedellä saisi pestä (gynekologin ohje). Myöskään pikkuhousunsuojien ja hiertävien alushousujen käyttöä pitäisi välttää. Ymmärtääkseni bakteeritasapainoa voi erilaisilla kosteuttavilla ja maitohappokapseleilla kyllä säädellä. Niitä olen ajoittain itsekin käyttänyt. Ja yöllä kannattaa reva tuulettaa ilman mitään housuja. 😊

Vierailija
198/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään herppes aiheuttaa melkoiset käryt.

Onko siellä joku mätänemis-prosessi käynnissä vai miksi herppes haisee?

Vierailija
199/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisko käydä lääkärissä?

Vierailija
200/451 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lol. Todella hauska ketju. Hirveä määrä alapeukkuja, jos joku kehtaa ehdottaa pesulla käyntiä tai vaatteiden vaihtoa😂. Ihan syystä niissä vessoissa on ne pillupuhelimet. Ei tarvitse hävetä hajuja, kun huuhtaisee pissalla käytyään. Mutta toki jos mieluummin haisee niin voi tyytyä ihmettelemään.

Ei ole ihme, jos haisee, jos ei koskaan pese alakertaansa millään pesunesteellä. Vähän sama kuin ei pesisi kainaloitaan suihkusaippualla koskaan. Tästä ketjusta on muuten poistettu hirveästi sellaisia viestejä, joissa sanotaan, ettei oma alakerta haise koskaan. Yritetään antaa sellaista vaikutelmaa, että kaikkien p*rse haisee. Ei haise.

Genitaalialueille vain vesipesu, että bakteeritasapaino säilyy. Bideellä alapesu vessassa käynnin jälkeen, vessapaperilla vasta kuivaaminen.

No ei ole sitten ihme että haisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän