Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sulla on lainaa?

Vierailija
03.07.2018 |

Tarkoitan siis kulutusluottoja. Miksi?
Musta tuntuu että olen ainoa täällä. Myönnän että oli suuri virhe ottaa kulutusluottoa Bank Norwegianista korkean koron vuoksi, mutta silloin ei ollut muuta vaihtoehtoa (ero). Maksan ja pärjään, mutta harmittaa korko ja turha maksaminen :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€ asuntolainan hallintamaksukuluja.

Vierailija
2/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tonnia vielä autoa varten otettua. Luultavasti vuoden loppuun mennessä maksettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu 9 000,- opintolainaa.. Vielä vuosi opiskelua jäljellä, ja voi olla että lisää otettava. Onneksi halpaa lainaa ja takaisin maksuun aikaa kauan, mutta silti huolettaa. Mutta minkäs teet.

Vierailija
4/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500€ asuntolainan hallintamaksukuluja.

Oletko varma, ettei sinulla ole liian iso asuntolaina, jos jouduit ottamaan sen hallintamaksuja varten kulutusluoton?

Vierailija
5/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kymppitonnin limiitti luottokortilla.

Ostan kaikki luotolla ja maksan sitten kuukauden päästä kaiken pois, koska ensimmäinen kuukausi on koroton ja kuluton.

Tällä keinoin käytän luottokorttia vipuvartena sijoitustoiminnassani.

Vierailija
6/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole lainoja ollenkaan. 

Vierailija
7/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tonnia. Kaksi pankille, yksi luottokorttifirmalle. Pankin lainaa olen saanut maksettua aina välillä melkein kokonaan pois, mutta koska köyhänä persaukisena ei ole mitään puskurivaroja niin olen joutunut käyttämään sitä välillä uudestaan. Erosin ja muutin talvella ja jouduin hommaamaan kaikki huonekalut, matot, verhot, keittiövälineet, ihan kaiken viherkasveja ja omia vaatteitani lukuunottamatta. Siinähän sitä velkaa sitten syntyi taas. Maksellaan hissuksiin takaisin.

Vierailija
8/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla 900€, maksan toki nollille palkkapäivänä. Autolainaa on noin 6500€'

Vierailija
9/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksaukko35vantaa kirjoitti:

Periaatteessa kymppitonnin limiitti luottokortilla.

Ostan kaikki luotolla ja maksan sitten kuukauden päästä kaiken pois, koska ensimmäinen kuukausi on koroton ja kuluton.

Tällä keinoin käytän luottokorttia vipuvartena sijoitustoiminnassani.

Ei se ole laina!

Mulla luottokortivelka n. 4500e.

Vierailija
10/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15t lainaa

1.6t luottokortti

26t opintolainaa

7t autolaina

Olen kusessa :)

Vierailija
11/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa. Mulla on kyllä jostain syystä esim. Ellos-tili. Joitakin kuukausia sitten tilasin sieltä jotain ja maksutavaksi oli tullut se tili, jonka saldo siinä vaiheessa nolla euroa. Tilaussummaan oli lisätty ~ 5 euroa. Siis vaikka olisin maksanut tilauksen heti saatuani, olisivat ottaneet tuollaisen lisämaksun. Palautin tuotteet ihan jo periaatteesta. En ikinä suostuisi maksamaan kulutusluottojen kuluja. Mieluummin säästäisin ensin esim. rahastoon, jos käteisvarat eivät heti riittäisi jonkin hankintaan.

Vierailija
12/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtään eikä tule, enimmillään hieman yli 200 000 €.

Vierailija
13/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei euroakaan. Talo on ollut ikioma jo vuosia, auto on oma ja kaikki muutkin omia.

Vierailija
14/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Mulla on kyllä jostain syystä esim. Ellos-tili. Joitakin kuukausia sitten tilasin sieltä jotain ja maksutavaksi oli tullut se tili, jonka saldo siinä vaiheessa nolla euroa. Tilaussummaan oli lisätty ~ 5 euroa. Siis vaikka olisin maksanut tilauksen heti saatuani, olisivat ottaneet tuollaisen lisämaksun. Palautin tuotteet ihan jo periaatteesta. En ikinä suostuisi maksamaan kulutusluottojen kuluja. Mieluummin säästäisin ensin esim. rahastoon, jos käteisvarat eivät heti riittäisi jonkin hankintaan.

Entä, jos hankinta olisi pakollinen eikä voisi odottaa?

Vierailija
15/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
16/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista pankkilainaa ei ole ollenkaan, mutta molemissa luottokorteissa yhteen laskien n. 600 €.

Vierailija
17/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaista pankkilainaa ei ole ollenkaan, mutta molemissa luottokorteissa yhteen laskien n. 600 €.

Miksi sulla on kaksi luottokorttia?

Vierailija
18/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä n. 30 000 (autolaina, kulutusluotot jne). Pystyn kyllä maksamaan ne, kun palkka on niin hyvä, mutta fiksumminkin olisi voinut toimia. Kuten sanottu, korot on ihan järjettömiä. Parasta vaan maksaa etuajassa lainat pois, eikä sen kuukausimaksun mukaan.

Vierailija
19/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan siis kulutusluottoja. Miksi?

Musta tuntuu että olen ainoa täällä. Myönnän että oli suuri virhe ottaa kulutusluottoa Bank Norwegianista korkean koron vuoksi, mutta silloin ei ollut muuta vaihtoehtoa (ero). Maksan ja pärjään, mutta harmittaa korko ja turha maksaminen :(

Miten iso laina sulla on ap?

Vierailija
20/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 58 000 000.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme