Millaiselta on tuntunut maailman paras suudelmasi jonka olet saanut?
Suudelmia ja pusuja on niiiin kovin erilaisia. Itse olen saanut maailman parhaimman suudelman baarissa joskus kymmenen vuotta sitten tosi symppis tyypiltä jonka kanssa ei kuitenkaan koskaan ollut sitten mitään muuta juttua. Höpö höpö juttuja, mutta palstalla on niin törkyisiä aiheita välillä että vaihteeksi pelkkää lovea vaan nyt sitten!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinlaivalla menin jonkun ruotsalaismiehen hyttiin ja siellä hän nosti minut ilmaan ja käänti ylösalaisin. Pussasi anushuuliani ja minä pussasin hänen kiveksiä.
Kuulostaa keksityltä jutulta.
Yhden kerran olen suudellut. Se oli ihan jännää. En osannut mitään ja jännitti, mutta silti sisälläni hymyilytti. Se kai sitten on maailman paras suudelma kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinlaivalla menin jonkun ruotsalaismiehen hyttiin ja siellä hän nosti minut ilmaan ja käänti ylösalaisin. Pussasi anushuuliani ja minä pussasin hänen kiveksiä.
Voi teitä poikia...
Vierailija kirjoitti:
No pliis kerro edes että olitte nuoria ja komeita. Jostain syystä minulla tuli tuosta mieleen vain lemonparty.