Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselta on tuntunut maailman paras suudelmasi jonka olet saanut?

pus pus
03.07.2018 |

Suudelmia ja pusuja on niiiin kovin erilaisia. Itse olen saanut maailman parhaimman suudelman baarissa joskus kymmenen vuotta sitten tosi symppis tyypiltä jonka kanssa ei kuitenkaan koskaan ollut sitten mitään muuta juttua. Höpö höpö juttuja, mutta palstalla on niin törkyisiä aiheita välillä että vaihteeksi pelkkää lovea vaan nyt sitten!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihastukseltani. Kihelmöi voimakkaasti varpaissa asti. Melkein lähti jalat alta. En ole tähänkään päivään mennessä saanut yhtä ihanaa suudelmaa, vaikka niitä onkin kertynyt.

Vierailija
2/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki ensirakkaudelta saadut (suhde kesti 2 vkoa). Ne olivat täynnä intohimoa ja nuoruuden energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin saa kertoa!

Vierailija
4/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen suudelma (vuonna 1981) nykyisen aviomiehen kanssa tuntui niin ihanan lämpöiseltä, että muistan sen vieläkin. Onneksi istuin - muuten ois jalat menny alta. Ihanan pehmoiset ja kuumat huulet on vieläkin.

Vierailija
5/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta baarisuudelmasta vielä sanon sen, että mulla kesti kyllä hetki toeta siitä kun se loppui. Olin aivan puulla päähän lyöty. En tiedä kyllä yhtään, miltä se on tuntunut siitä toisesta. :D Siis ihmisten väliset kemiat voi olla niin kovin jänniä. Että et tunne mitään yli-rakastumisen tunnetta toiseen, mutta yhtäkkiä fyysisessä kemiassa säkenöi niin että aivot sulaa ja hetkessä mietit vaan että mitä hittoa toi nyt oli! -ap

Vierailija
6/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän rakkaani kanssa suuteleminen oli aina ihanaa. Kyseinen poika oli todella söpö, ja hänen suunsa maistui aina salmiakille, koska hän söi sen makuista purkkaa. Edes koulun aikana emme voineet hillitä itseämme, vaan aina etsimme jonkun salaisen paikan, jonne menimme koskettelemaan toisiamme tuhmasti ja suutelemaan. Tilanteista teki extra jännittävän se, että homppeleihin ei suhtauduttu kovin myönteisesti, joten kaikki piti tehdä salassa ;). Kaipaan niitä aikoja NIIIN PALJON <3

Vierailija
7/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin baarissa ja oltiin flirttailtu yhden tutun tyypin kanssa koko ilta. Valomerkin jälkeen oltiin lähdössä kun hän yhtäkkiä pysäytti minut, työnsi kevyesti seinää vasten ja suuteli niin pehmeästi. Meinasi polvet pettää alta :) tästä on jo vuosia mutta muistan hyvin vieläkin.

Vierailija
8/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui taivaalliselta. Harmi vain että sitten heräsin :/

Vierailija
9/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en tykkää limanvaihdoista. Pusut on kyllä tosijees.

Vierailija
10/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iän rakkaani kanssa suuteleminen oli aina ihanaa. Kyseinen poika oli todella söpö, ja hänen suunsa maistui aina salmiakille, koska hän söi sen makuista purkkaa. Edes koulun aikana emme voineet hillitä itseämme, vaan aina etsimme jonkun salaisen paikan, jonne menimme koskettelemaan toisiamme tuhmasti ja suutelemaan. Tilanteista teki extra jännittävän se, että homppeleihin ei suhtauduttu kovin myönteisesti, joten kaikki piti tehdä salassa ;). Kaipaan niitä aikoja NIIIN PALJON <3

Ihana!! <3 -ap

Vierailija
11/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

never been kissed kirjoitti:

Oletko kil.tti.mi.es?

Vierailija
12/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ihastus. Hellää ja huomioivaa ja intensiivistä suutelua. Jalat meni alta. Ja mies oli humalassa että uskaltaisi. Sen jälkeen ei oma-aloitteisesti enää suudellutkaan, vastasi vain minun suuteluuni. Ja nyt se on loppu. Mutta ihana muisto suudelmasta jäi, vaikka olikin mies humalassa.

Vierailija
13/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kil.tti.mi.es?

No sepä hyvinkin. Mistä arvasit? :/

Vierailija
14/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm.... minunkin unelmani olisi tavata joku mysteerinen mies baarissa, joka suutelee ihanasti, ja sitten katoaa... olen ehkä katsonut liikaa romanttisia elokuvia tai sarjoja mutta jumala auta tarvitsen vähän romantiikkaa elämään!! :(

Vierailija
15/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kokemaani suudelma, noin 40 vuotta sitten kävin Reeperbahnin sivukujalla Saksassa ensimmäistä kertaa ja menen xxxtaloon sisälle . Täti pesi minut kiireestä kantapäähän ja esileikin aikana työnsi kielensä peräaukkooni ja pyöritti sitä siellä pari minuuttia niinkuin soralapiota

Kyllä teki nannaa

M/59

Vierailija
16/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kil.tti.mi.es?

No sepä hyvinkin. Mistä arvasit? :/

Arvaamalla arvasin. Kyllä sinäkin löydät itsellesi naisen, ja luultavasti melko kauniinkin, kunhat et katkeroidu, ellei niin ole käynyt jo.

Vierailija
17/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin ihastus. Hellää ja huomioivaa ja intensiivistä suutelua. Jalat meni alta. Ja mies oli humalassa että uskaltaisi. Sen jälkeen ei oma-aloitteisesti enää suudellutkaan, vastasi vain minun suuteluuni. Ja nyt se on loppu. Mutta ihana muisto suudelmasta jäi, vaikka olikin mies humalassa.

Lol, keravalaisinta mitä tiedän 

Vierailija
18/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/59 kirjoitti:

Paras kokemaani suudelma, noin 40 vuotta sitten kävin Reeperbahnin sivukujalla Saksassa ensimmäistä kertaa ja menen xxxtaloon sisälle . Täti pesi minut kiireestä kantapäähän ja esileikin aikana työnsi kielensä peräaukkooni ja pyöritti sitä siellä pari minuuttia niinkuin soralapiota

Kyllä teki nannaa

M/59

Meillä on ehkä hiukan erilainen käsitys suudelmasta. Mutta kaunis tarina, tavallaan.

Vierailija
19/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ihastunut mieheen jo useamman vuoden. Sellainen kaukainen ihastus, mutta aina ajattelin, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia. Kun sitten sain tietää, että hänkin oli ihastunut ja suudeltiin ensimmäisen kerran, sydän alkoi hakkaamaan niin kovaa, että se melkein tuli rinnasta ulos. Oli sekopäinen ja euforinen olo, olisin voinut vaikka kuolla onnellisena siihen paikkaan. Meidän seurustelun alkuaika oli sellaista, että mentiin minne tahansa, me vain suudeltiin. Yhden kerran meidät heitettiin lounasravintolasta ulos, kun oltiin koko ajan toisissamme kiinni :D

Nyt on fiilikset toki tasaantuneet ja rakastuminen vaihtunut rakkaudeksi, mutta päivittäiset suudelmat eivät ole kadonneet minnekään.

Vierailija
20/25 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin parhaisiin on liittynyt ihastuminen. Polvet sulaa, aivot sumenee, euforia on mieletön. Tuntuu että menee kohta taju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi