Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi herkkä nainen on miehille kauhistus?

Vierailija
03.07.2018 |

Olisi kiva tietää syy miksi miehet eivät pidä herkistä naisista?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko herkkä mies kysyttyä tavaraa naisten keskuudessa?

Vierailija
22/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole kauhistus, mutta aikuisen pitää kestää myös kritiikkiä. Jos poru on ainoa keino kohdta hankalat asiat niin jotain on vialla.

Näyttääpä olevan kauhistus, kun sinäkin kirjoitit pelkästä kritisoinnista. Miehenkö ainoa tehtävä parisuhteessa on kritisoida naista? Missä on tunteet? Rakkaus? Emotionaalisesti kylmä mies on kauhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nämä herkäksi itsensä kokevat eivät ole erityisen herkkiä näkemään toisen herkkyyttä. Kenenkään. Muuta kuin omansa.

Kuka sellaista viitsii?

Vierailija
24/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv****. Mietippä kuinka ruusuista herkillä miehillä on. Ei olla kysyttyä seuraa miesten eikä naisten keskuudessa.

Vierailija
25/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni asia on juuri toisinpäin. Itse osaan hoitaa asiani ja sanoa mielipiteeni, olematta kuitenkaan ns. räväkkä. Miehet ovat kiinnostuneet lähinnä seksiseurasta kanssani, mutta joka ikisellä tyhjästä vinkuvalla naisella, jotka eivät osaa mitään tehdä, on mies parisuhteessa hoitamassa kaiken.

Miten herkkyys poissulkee kyvyn hoitaa asioita itse tai sanoa mielipiteensä? Miksi herkkyys olisi sama asia kuin tyhjän vinkuminen? Onko sinun herkkyyttä pidetty joskus tyhjän vinkumisena? Vai mistä ihmeestä nuo omituiset oletukset, mitä herkkyys muka olisi, kumpuaa?

Vierailija
26/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helv****. Mietippä kuinka ruusuista herkillä miehillä on. Ei olla kysyttyä seuraa miesten eikä naisten keskuudessa.

Minulla on herkkä mies ❤️. On ihan taivaallisen ihana kumppani. Herkkyyshän näkyy myös fyysisessä yhteydessä.

Vierailija
27/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastavat herkkää naista niin kauan kun ovat tähän rakastuneita. Sitten kun se akka alkaa jo kyllästyttää, herkkyys alkaa ärsyttää, koska se otetaan syyllistämisenä ja miehen vikojen alleviivaamisena. 

Vierailija
28/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että kukaan ei jaksa jatkuvaa itkemistä. "Herkät naiset" ovat usein seuraavanlaisia: vessapaperi loppu - itku. Sähkökatko - itku. Mies huutaa - itku. Mies on liian hiljaa - itku. Kuukautiset - itku. Päänsärky - itku. Posti myöhässä - itku.

Se on hysteriaa ja sinä olet idiootti.

Vierailija
29/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut ettei pidä? Naiseni on herkkä ja paljon monipuolisempi kuin joku itseään koviksena pitävä.

Vierailija
30/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ainakin arvostaa herkkyytäni. Herkkyyteni takia olen seksuaalisesti kokematon, ja vastaanottainen. En ole kaiken kokenutta, vaan miehen ehdotukset tulee uutena.

Mies kokee nämä kiihottavana, ei stoppina.

Vierailija
31/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on herkkä mies ❤️. On ihan taivaallisen ihana kumppani. Herkkyyshän näkyy myös fyysisessä yhteydessä.

Ihanaa❤️❤️❤️Kaipaan juuri tätä🙏🏻

Vierailija
32/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään herkistä naisista. Kavahdan räväköitä naisia.

Herkän naisen kun saisi 👍

Vierailija
33/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että ihmisiä lokeroidaan. Toki joku on korostetusti jotain, mutta ei se aina sulje pois toisia ominaisuuksia. 

Olen herkkä, epävarma, uskottava, yrittäjä, pärjääjä, riehakas, syvällinen, tulisen intohimoinen, hipsuttelija, huolenpitäjä, huolenpitoa kaipaava, älykäs, leikkisä jne. 

Vierailija
34/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on erityisherkkä ja elämä oikean naisen eli minun kanssa on ruusuista. Mies ei koskaan valita ja näytämme molemmat herkkyytemme - itkemme ilosta ja surusta. Olen herkkä nainen, joten siinä yksi syy miksi ymmärrämme toisiamme hyvin ja suhde kukoistaa.

Vierailija
35/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää sitä herkkyytenä, että poraa joka asiasta. Valitettavasti monet näistä itkijöistä itseasiassa manipuloi ja alistaa ympäristöään itkemisellä. Se on vallankäyttöä siinä kuin mykkäkoulutkin ja tavoitteena saada aina oma tahto läpi.

Vierailija
36/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että miehet tarvitsevat rohkean suojelijan.

Vierailija
37/38 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää sitä herkkyytenä, että poraa joka asiasta. Valitettavasti monet näistä itkijöistä itseasiassa manipuloi ja alistaa ympäristöään itkemisellä. Se on vallankäyttöä siinä kuin mykkäkoulutkin ja tavoitteena saada aina oma tahto läpi.

Niin. Meillä tuli miehen kanssa kriisi 15 vuoden jälkeen ja minusta kuoriutui poraaja sen ajaksi. Kyllähän sitä itsekin mietti, mistä se kaikki tulee ja miksi on vaikea hillitä itseään, mutta se taitaa olla veteen piirretty viiva tavoitteiden ja mielipahan välillä. Ja totta kai sitä pyrkii muuttamaan vallitsevaa olotilaa, jos siinä on jotain sellaista, mikä aiheuttaa viikottaista itkua. Onneksi näyttäisi siltä, että meidän kriisi olisi selätetty ja minä voisin taas jättää itkemiset muille. 

Vierailija
38/38 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä nainen olisi mahtava. Suomessa valitettavasti valtaosa tuntuu olevan näitä miesmäisiä pökkelöitä, kuin transuja jotka vain näyttävät naisilta. Naisellisuus on jopa kirosana, etenkin deittipalveluissa. No kai se on, kun se on kokonaan hukassa näiltä kolhoilta.