Miksi herkkä nainen on miehille kauhistus?
Olisi kiva tietää syy miksi miehet eivät pidä herkistä naisista?
Kommentit (38)
Ei tietenkään pidä. Luonnetta on oltava.
Sä olet se trollaaja, joka jauhaa jatkuvasti, että naisen tulisi olla vahva ja kovaluontoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä. Luonnetta on oltava.
Herkillä naisilla voi olla jopa enemmän luonnetta :p
Minä tykkään herkistä naisista. Kavahdan räväköitä naisia.
Miksi olisi. Herkkä nainen on ihana. Sellaista täytyy pitää kuin kukkaa kämmenellä. <3
Elokuvissa naiset eivät kerro ongelmistaan miehelle, vaan ongelmat ovat selkeitä, tyyliin lohikäärme, jonka sankari sitten tappaa.
Oli kiva kuulla perustelut aloituksen väitteelle.
Mielestäni asia on juuri toisinpäin. Itse osaan hoitaa asiani ja sanoa mielipiteeni, olematta kuitenkaan ns. räväkkä. Miehet ovat kiinnostuneet lähinnä seksiseurasta kanssani, mutta joka ikisellä tyhjästä vinkuvalla naisella, jotka eivät osaa mitään tehdä, on mies parisuhteessa hoitamassa kaiken.
On myös erityisherkkiä naisia (hsp) ja ne ovat aivan ihania, syvällisiä kumppaneita.
Ei todellakaan ole kauhistus, mutta aikuisen pitää kestää myös kritiikkiä. Jos poru on ainoa keino kohdta hankalat asiat niin jotain on vialla.
On helpompaa rakastaa ihmistä joka rakastaa itseään valmiiksi. Herkkä ihminen vaatii vaivannäköä, kun pitää olla kannustava ja johdonmukainen. Kuka nyt herkän kanssa jaksaa.
T: herkkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole kauhistus, mutta aikuisen pitää kestää myös kritiikkiä. Jos poru on ainoa keino kohdta hankalat asiat niin jotain on vialla.
Ei herkkyys pelkästään poraamista tarkoita. Mulla on kova ulkokuori työelämässä, siellä kestän hyvin kritiikkiä, mutta siviilissä olen herkkä ja haavoittuvainen sekä myös näytän sen. En itkeskele, mutta olen paljon suvereenimpi kuin työssä, haluan hellyyttä, läheisyyttä, kannustusta ja kaikkea muuta ihanaa mitä mieheltä voi saada. Ja näitä myös saan.
Millähän tavalla tämä pitämättömyys kenties ilmenee?
Siksi, että kukaan ei jaksa jatkuvaa itkemistä. "Herkät naiset" ovat usein seuraavanlaisia: vessapaperi loppu - itku. Sähkökatko - itku. Mies huutaa - itku. Mies on liian hiljaa - itku. Kuukautiset - itku. Päänsärky - itku. Posti myöhässä - itku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei herkkyys pelkästään poraamista tarkoita. Mulla on kova ulkokuori työelämässä, siellä kestän hyvin kritiikkiä, mutta siviilissä olen herkkä ja haavoittuvainen sekä myös näytän sen. En itkeskele, mutta olen paljon suvereenimpi kuin työssä, haluan hellyyttä, läheisyyttä, kannustusta ja kaikkea muuta ihanaa mitä mieheltä voi saada. Ja näitä myös saan.
Anteeksi jos sanoin että herkkyys tarkoittaa pelkästään poraamista. Kyllä parisuhteessa saa yleisesti näitä kaikkea. Osa enemmän ja osa vähemmän. Näin miehenä suosittelisin että kohtelee sitä miestä niin kuin haluaa itseään kohdeltavan, niin monet asiat ovat paljon helpompia. Meitä miehiä on myös herkkiä, vaikka emme sitä aina näytäkkään. Olisihan se ihanaa jos molemmat tsemppaisivat toisiaan eikö?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että kukaan ei jaksa jatkuvaa itkemistä. "Herkät naiset" ovat usein seuraavanlaisia: vessapaperi loppu - itku. Sähkökatko - itku. Mies huutaa - itku. Mies on liian hiljaa - itku. Kuukautiset - itku. Päänsärky - itku. Posti myöhässä - itku.
Näin se on ja minulle tulee siitä paska olo kun puoliso itkee, eikä sitä voi oikein auttaakkaan, kun seuraava itku on jo ovella.
Äitini on erityis-erityisherkkä ja kyllä siinä on ollut muulla perheellä taiteilemista. On pitänyt varoa ettei äiti loukkaannu. Joka päivä. Siihen on hyvä sanonta englanniksi: on kuin munankuorilla kävelisi. Täytyy varoa etteivät munankuoret rikkoonnu. Mitä väliä? Mitä haittaa jos munankuoret menevät rikki? Ei mitään. Eli turhaan pelkäsimme ja varoimme. Ihminen ei mene rikki normaalista perhe-elämästä. Ei itkeminen ihmistä tapa.
Riippuu siitä miten herkkä on. Jos kavahtaa jokaista kilahdusta ja kolahdusta, säikähtää kun tulet huoneeseen, jos ensimmäinen reaktio kosketukseen on: älä!...niin vaatii erityishermoja kumppanilta.
Älä lässytä.