Bussikuskille potkut?
On ollut bussikuskin kanssa silmäpeliä muutaman kerran peilin kautta. Ei koko aikaa, mutta kuitenkin. Nyt hän sitten antoi numeronsa kun nousin bussiin ja minä laitoin viestiä. En tietenkään olettanut, että kuski vastaisi samalla kun ajaa, mutta hän laittoikin monta viestiä pitkin matkaa. En vastannut, enkä edes avannut niitä. Jatkoin kuitenkin peilin vilkuilua. Kuski yritti vielä matkan aikana ja lähtöni jälkeen soittaa. Ainakin 10 viestiä tuli. Puhelinta ei kuski saa käyttää, ja eiköhän kuski tämän tiedä. Laitanko HSL viestiä?
Kommentit (15)
Viestisi tuli väärälle palstalle. Juttusi piti mennä Reginaan tai vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti. Meetoo!
Tuntuu jollain tapaa väärältä että hymyilen hänelle, vaikka tiedän hänen tekevän väärin. Laitanko kuitenkin viestiä? Juuri äsken tuli uusi viesti ja en usko että on päässyt vielä määränpäähänsä
AKooKoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti. Meetoo!
Tuntuu jollain tapaa väärältä että hymyilen hänelle, vaikka tiedän hänen tekevän väärin. Laitanko kuitenkin viestiä? Juuri äsken tuli uusi viesti ja en usko että on päässyt vielä määränpäähänsä
Pöksyihisi?
Vierailija kirjoitti:
AKooKoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti. Meetoo!
Pöksyihisi?
Hauska :D
No vastaa sille tekstarissa että ajahan sinä linjasi ja vuorosi loppuun niin ei jää kukaan alle ja jos on sen jälkeen asiaa niin katsotaan sitten uudestaan.
Aina ensin yhteys asianomaiseen eikä suoraan jonnekin seuraavalle taholle, niin pysytään ihmiset ihmisinä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
No just, taas yks bimbo. Kuka aloitti, kysyttiin jo lapsena.
En tiedä oliki tämä viestisi kysymys, mutta vastaan silti. Huomasin vain jossain vaiheessa, että hän tuijottaa peilin kautta. Kai se hän sitten oli, joka aloitti..?
Vierailija kirjoitti:
No vastaa sille tekstarissa että ajahan sinä linjasi ja vuorosi loppuun niin ei jää kukaan alle ja jos on sen jälkeen asiaa niin katsotaan sitten uudestaan.
Aina ensin yhteys asianomaiseen eikä suoraan jonnekin seuraavalle taholle, niin pysytään ihmiset ihmisinä toisillemme.
Laitoin juuri viestiä. Sanoin että älä käytä puhelinta ajamisen aikana. Vastaus tuli heti neljässä viestissä:
1. Ok
2. En
3. Mä käytän vain kun pysähtyy
4. Sori
Oi voi. Ihan noin vaan vaarannat jopa ihmishenkiä ja sun ajatus on että potkut, kun itse aloitit ja tärkeintä on, että huomaako se sinut.
Voi luoja.
"Mitäköhän tekisin, iik?!!"
Omatoiminen jälkiabortti tyhmyyden perusteella ei ole millään lailla kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Ihan noin vaan vaarannat jopa ihmishenkiä ja sun ajatus on että potkut, kun itse aloitit ja tärkeintä on, että huomaako se sinut.
Voi luoja.
"Mitäköhän tekisin, iik?!!"
Omatoiminen jälkiabortti tyhmyyden perusteella ei ole millään lailla kielletty.
En ajatellut että oikeasti alkaisi juttelemaan kesken ajamisen. En avannut viestejä ja sen hän kyllä huomasi
Vierailija kirjoitti:
3/5, aika nokkela uusi näkökulma.
Mitäköhän mahdat tarkoittaa?
Laita viesti. Meetoo!