Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Meidän volvo on bätmobil. En tiedä miksi.. Kai se on kivempi kruisailla bätmobililla, ku volvolla.
edellinen oli Riesa (joillain muillakin oli tällainen ihanuus joka vie ajan, rahat ja hermot). Vaihdoin uuteen ja parempaan. "Hän" on nyt Ryyni (murheenkryynistä). ei oo onnee autokaupoilla...
Kaverilla on Toyota Yaris ja hän lähtee aina kaupoille Jari Ässän kanssa :)
Ensin en tajunnu ja ihmettelin kuka se Jari on 😏
Vierailija kirjoitti:
Jartsa (Toyota Yaris)
Haha eikä, meillä myös Yaris ja samalla nimellä kutsutaan :D
Useimmiten kutsutaan sitä ihan vaan autoksi, mutta käytössä on myös tylsät bemari, bimmeri, bemu, bemukka, bmw, bii em troublejuu (vaikka ongelmia autossa ei olekaan).
Vittu. Rekkarin mukaan nimensä saanut :)
Otto Armas, auto on Opel Astra.
Meillä on vaan paku ja mun auto. En tykkää mistään tyhmistä lempparinimistä autoille, on osa sitä kokonaisuutta, minkä takia naisia pidetään auton ratissa osaamattomina idiootteina.
Valkoinen citroen xsarani on Lumihiutale värinsä mukaan. Isäni on myös nimennyt citroen xantiansa isoksi kissaksi
Meilläkin on ollut jo mainittu volsu (myös kupla) ja sorsa (Corsa). Nyt on scodillac.
PR eli "peeärrä", joka johtaa nimestä piinattu rellu.
Farmari Citroen on nimeltään Hamsteri.
Panssarivaunu, Saksalainen hyökkäysvaunu (mercedes w140). Näitä olen kuullut sanottavan mun kesäajokista.
Sitten mulla on vielä Mitsubishi, joka on vaan "mitsu" tai olen kuullut myös "mitsubiitsi".
"Hiukkaskiihdytin" ja juu diisseli palaa :))
Punainen paroni