Varastetun chihuahuan kohtalo
Mitä sille kaupan edestä varastetulle chihuahua tapaukselle tapahtui? Kuka sen koiran pelasti ja keneltä?
Kommentit (14)
Mitä mä käsitin, on se että joku nainen tuli "pelastamaan" koiran hieman humalaisen oloiselta nuorelta naiselta. Eli nappasi remmin kädestä ja lähti juoksemaan.
Eli varkaus, ei pelastus. Kuulemma rikosilmoitus on tehty.
Tais alkaa hävittämään kun poistu koko ilmoituksen lopulta! Ilmeisesti se sekava humalainen olikin tämä tyttö! "Varas" oli pelastanut koiran?? Toimittamassa eläinsuojeluun.
Mitä mä ymmärsin oli, että "varas" on ollut yhteydessä eläinsuojeluyhdistykseen. Mihin se keskustelu katosi, yli 10 000 jakoa ja sit kesken selvityksen homma katoaa niin kuin ei mitään olis ollutkaan. Kansa kaipaa vastauksia!
Kyllä se ihminen kirjoitti sinne lopulta mitä tapahtui ja sitten poisti aloituksen. En ehtinyt nähdä.
Kummatkin osapuolet näytti vain syyttävän toisiansa. Mutta missä se koira nyt on ja kuinka se voi? JA kenelle se päätyy niin että se on hyvässä hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin osapuolet näytti vain syyttävän toisiansa. Mutta missä se koira nyt on ja kuinka se voi? JA kenelle se päätyy niin että se on hyvässä hoidossa?
Sehän oli jo poliisiasia eli varmasti koiralle katsotaan parhain olinpaikka. Ja koira kyllä löytyi.
Koiran omistaja tai "pelastaja" eivät varmasti kumpikaan olleet vegaaneja. Koira parka...
Luulin että koiranpentu oli viety lapselta. Olin aivan kauhuissani ja mietin jos omalle lapselle olisi käynyt noin! Mutta kyseessä olikin joku humalikkoaikuinen, jonka äiti kirjoitti? Toivottavasti koirapieni saa kunnon kodin!
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä nyt puhutaan?
Facebookissa eilen jaettiin useiden liikuttavien kuvien kera tekstiä jossa äiti kertoi, miten lapsensa oli ulkoiluttanut koiranpentua ja joku ohikulkija oli sen varastanut.
Tänään juttu fb:stä oli poissa ja tuossa yllä kerrotaan että lapsi olikin aikuinen humalainen, jolta koira oli otettu huostaan.
Itse asiassa oli kai huumeissa tämä koiran taluttaja ja ikääkin yli 20v. Ei ollut pysynyt pystyssä jne. Ihan hyvä, että joku auttoi koiraa.
Tämä tieto siis fb:stä koiran taluttajan sukulaiselta.
Ilmeisesti mitään "varasta" ei koskaan ollutkaan vaan varas ja pelastaja oli sama henkilö.
Näin mä ymmärsin.