Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varastetun chihuahuan kohtalo

Vierailija
03.07.2018 |

Mitä sille kaupan edestä varastetulle chihuahua tapaukselle tapahtui? Kuka sen koiran pelasti ja keneltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mitään "varasta" ei koskaan ollutkaan vaan varas ja pelastaja oli sama henkilö.

Näin mä ymmärsin.

Vierailija
2/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä käsitin, on se että joku nainen tuli "pelastamaan" koiran hieman humalaisen oloiselta nuorelta naiselta. Eli nappasi remmin kädestä ja lähti juoksemaan.

Eli varkaus, ei pelastus. Kuulemma rikosilmoitus on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais alkaa hävittämään kun poistu koko ilmoituksen lopulta! Ilmeisesti se sekava humalainen olikin tämä tyttö! "Varas" oli pelastanut koiran?? Toimittamassa eläinsuojeluun.

Vierailija
4/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ymmärsin oli, että "varas" on ollut yhteydessä eläinsuojeluyhdistykseen. Mihin se keskustelu katosi, yli 10 000 jakoa ja sit kesken selvityksen homma katoaa niin kuin ei mitään olis ollutkaan. Kansa kaipaa vastauksia!

Vierailija
5/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihminen kirjoitti sinne lopulta mitä tapahtui ja sitten poisti aloituksen. En ehtinyt nähdä.

Vierailija
6/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin osapuolet näytti vain syyttävän toisiansa. Mutta missä se koira nyt on ja kuinka se voi? JA kenelle se päätyy niin että se on hyvässä hoidossa?

Vierailija
7/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin osapuolet näytti vain syyttävän toisiansa. Mutta missä se koira nyt on ja kuinka se voi? JA kenelle se päätyy niin että se on hyvässä hoidossa?

Sehän oli jo poliisiasia eli varmasti koiralle katsotaan parhain olinpaikka. Ja koira kyllä löytyi.

Vierailija
8/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistaja tai "pelastaja" eivät varmasti kumpikaan olleet vegaaneja. Koira parka...

Vierailija
9/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä nyt puhutaan?

Vierailija
10/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että koiranpentu oli viety lapselta. Olin aivan kauhuissani ja mietin jos omalle lapselle olisi käynyt noin! Mutta kyseessä olikin joku humalikkoaikuinen, jonka äiti kirjoitti? Toivottavasti koirapieni saa kunnon kodin!

Vierailija
11/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin myös että viety lapselta.

Vierailija
12/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä nyt puhutaan?

Facebookissa eilen jaettiin useiden liikuttavien kuvien kera tekstiä jossa äiti kertoi, miten lapsensa oli ulkoiluttanut koiranpentua ja joku ohikulkija oli sen varastanut.

Tänään juttu fb:stä oli poissa ja tuossa yllä kerrotaan että lapsi olikin aikuinen humalainen, jolta koira oli otettu huostaan.

Vierailija
13/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa oli kai huumeissa tämä koiran taluttaja ja ikääkin yli 20v. Ei ollut pysynyt pystyssä jne. Ihan hyvä, että joku auttoi koiraa.

Vierailija
14/14 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tieto siis fb:stä koiran taluttajan sukulaiselta.