Koira nuoli vauvan kasvoja ja suuta
Tänään kylässä kaverini koira nuoli useita kertoja 6kk ikäisen lapseni huulia. Nyt hermostuneena äitinä jäin miettimään voiko tuolla olla jotain vakavia seurauksia ja jos niin mitä?
Anteeks hölmö kysymys. Toivottavasti saan kuitenkin asiallisia vastauksia, koska olen aidosti hieman huolissani...
Kommentit (12)
Voit olla ihan rauhallisin mielin.
Vauvasi saa hyvän bakteerikannan. Olisit kiittänyt koiraa pususta.
On pieni mahdollisuus että seuraavan täydenkuun aikaan vauvallesi kasvaa turkki ja se ryntää metsään saalistamaan.. :(
Suomessa on tuhansia koiria lapsiperheissä. Monenko lapsen olet kuullut saaneen jonkun taudin tms. koiralta? Voit olla huoleti. Kumpikaan ei vahingoittunut, ei koira eikä vauva.
Mikset nostanut vauvaa koiran ulottuvilta jo eka nuolun jälkeen? Tai pyytänyt kaveria laittamaan koiran eri huoneeseen.
No yök, koirat on pahimpia bakteeripesiä.
Vierailija kirjoitti:
No yök, koirat on pahimpia bakteeripesiä.
Eivät todella ole! Tiesitkö, että vähiten allergioita on maalla asuvilla lapsilla! Varsinkin, jos ovat eläinten kanssa tekemisissä. Tämä on tutkimuksissakin havaittu. Minua ovat nuolleet lehmät, hevoset, koirat, kissat jne.. ja olen ollut terve koko ikäni (65v.)
voi olla että välttyy allergioilta.
jos saa multaa tarpeeksi syödäkseen niin varmsti välttyy.
Luojan kiitos! Nyt siitä tulee terve lapsi :)
Luuli sitä kai omaksi perseekseen kun sitä nuoli.
Jos olet kalju mies, anna lehmän nuolaista päälakeasi niin tukkasi alkaa kasvamaan jälleen. Tämä on ihan tutkittua tietoa.
Vastustuskyky siinä vaan vahvistuu, ei huolta.