Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitko puhua esineille tultuasi äidiksi?

Vierailija
02.07.2018 |

”Äiti antaa sulle vähän vettä” (ruukkukasville)

”Äiti käy laittamassa pyykit koneeseen” (tietokoneelle)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut puhua esineille. Eläimille kyllä juttelen paljon, mutta en kolmannessa persoonassa.

Vierailija
2/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina puhunut esineille; autolle ja tietokoneelle, pesukoneelle, ostoskärryille, avaimille, kiville, kasveille yms yms.

Mieheni mielestä kuolemattomin tilanne aiheeseen liittyen oli kun seurustelumme alkuvaiheessa äärimmäisen vitsikäs autoni teki viimeisen tenänsä eikä lähtenyt käyntiin kun oltiin jonnekin lähdössä, yskähti vain ja sammui. Istuttiin siinä hetki ihan hiljaa ja sitten totesin kotterolle: "Kai sinä nyt ymmärrät että tämä oli viimeinen pisara?"

Äitiys ei vaikuttanut asiaan mitenkään. Mutta en puhu esineille koskaan kolmannessa persoonassa, ihan rohkeasti sinuttelen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan... Luin otsikosta, että "Aiotko puhua esiteineille tultuasi äidiksi?"

Vierailija
4/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nukkumaan... Luin otsikosta, että "Aiotko puhua esiteineille tultuasi äidiksi?"

:D aika kurja äiti jos ei koskaan puhu esiteineille

Vierailija
5/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä siis ideana että vahingossa puhuu tavaroille kun on niin tottunut lässyttämään vauvalle tekemisiään? Tein tätä aika usein kun lapset olivat pieniä.

Vierailija
6/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän kasvit ole esineitä. Kyllä niille pitää puhua.

Vierailija
7/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jo ennen äitiyttä saatoin sanoa joillekin laitteille, että "voisitko v*ttu nyt vaan toimia"... yms. Mutta tää ei nyt ollu niin söpöä, sori.

Vierailija
8/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kiitän hissiä kun se on vienyt minut alas tai ylös. Puhun pehmoleluille ja silittelen niitä. Kasvit saa kauniita sanoja ja polkupyörää kehun reippaaksi kun jaksaa minua kannatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi