Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimosta minullakin ongelma

Vierailija
28.04.2006 |

Eli mieheni oli naimisissa ex-vaimonsa kanssa joitakin vuosia, yhdessä reilu kymmenen vuotta. Ex oli hänen ensimmäinen seurustelukumppaninsa. Heidän suhteensa oli kertomuksista päätellen aika raju, tunteet oli voimakkaita puoleen ja toiseen. Liitosta on yksi lapsi, joka vierailee meillä säännöllisen epäsäännöllisesti. Aika paljon, monta kertaa viikossa ja sitten pidempiä lomia. Miehelle lapsi on tosi tärkeä, mulla ihan ok välit lapseen. Omia lapsia mulla ei vielä ole.

Se, mikä mua ahdistaa on se, että mies pitää ex-vaimoaan edelleen hyvänä ystävänään. He soittelevat usein, kirjoittelevat meilejä ja käyvät vaikka syömässä kaikki kolme. Ex jäi heidän taloonsa asumaan, ja mieheni tekee siellä edelleen kaikki tarvittavat rempat. Vaihtaa myös exänsä autoon renkaat jne. Ex voi soittaa ja pyytää palvelusta ja mies tekee. Toki lapsen takia on hyvä, että ovat väleissä mutta välit tuntuvat musta aivan liian läheisiltä noin muuten. Tämä on asia, mikä aiheuttaa usein riitoja ja erimielisyyksiä minun ja miehen välillä. Mies ei ymmärrä, miksei saisi olla läheinen ystävä entisen vaimonsa ja lapsensa äidin kanssa. Väittää, että ei halua exäänsä takaisin. Onko hän sitten vain niin kiltti ja avulias, en tiedä mitä ajatella...

Olen vaan niin mustasukkainen, eikä se helpota että olen kuullut huonoja juttuja heidän suhteestaan. He näyttävät jotenkin niin iloisilta yhdessä, katseita (?) ja halaavatkin. Siitä on kuitenkin nyt jo 1,5 vuotta kun he ovat eronneet virallisesti. Me olemme seurustelleet mieheni kanssa kohta vuoden. Tämä on asia, joka hiertää meidän välejä. Erotako pitäisi, en haluaisi.

Ex-vaimon kanssa emme juuri juttele, välit ovat melko avoimesti huonot hänen kanssaan. Lapsen kuullen emme kuitenkaan naljaile toisistamme.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Vierailija
22/23 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on 19 v vanha aloitus, mutta vastaus on tuetenkin, että tuo ei ole ok, jos meinaa rakentaa uuden parisuhteen.

Hyvää joulunalusaikaa vaan kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"He näyttävät jotenkin niin iloisilta yhdessä, katseita (?) ja halaavatkin. Siitä on kuitenkin nyt jo 1,5 vuotta kun he ovat eronneet virallisesti. Me olemme seurustelleet mieheni kanssa kohta vuoden."

Eli mies vaihtoi siis lennosta uuteen. Sähän olet siis pelkkä laastari joka korjaa näiden suhteen. Sun ansiosta nää tuleekin nyt niin hyvin toimeen. Sähän mahdollistat koko ajan tän kuvion. Jos jatkat tätä suhdetta, niin kohta ne on jo sängyssä. Ei kannata alkaa suhteeseen miehen kanssa joka on eronnut 5kk aiemmin. Tää ei tule päättymään hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän