Putkassa oleminen on helvettiä!
itse olen ollut 4 kertaaa
ihan kauheee kokemus
aika pysähtyyy, et tiedä milloin olet sinne tullut, on kylmä ei peittoa, voi olla 2 juoppoa samassa putkassa
koputat ei kukaan vastaa
aika pysähtyy, koet että ehkä sut on unpohdettu sinne eikä koskaan ole vapautusta
on vain patja ja vesi josta saa juomaa
menisin pakkotyöhön mieluummin
putkassa ei kukaan vastaan ei poliisit ,vaikka olisit sairas ei mitään
Kommentit (8)
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
itse olen ollut 4 kertaaa
ihan kauheee kokemus
aika pysähtyyy, et tiedä milloin olet sinne tullut, on kylmä ei peittoa, voi olla 2 juoppoa samassa putkassa
koputat ei kukaan vastaa
aika pysähtyy, koet että ehkä sut on unpohdettu sinne eikä koskaan ole vapautusta
on vain patja ja vesi josta saa juomaa
menisin pakkotyöhön mieluummin
putkassa ei kukaan vastaan ei poliisit ,vaikka olisit sairas ei mitään
Ehkä siksi poliisi ei vastaa kun se henkilökunta siellä putkassa ei ole poliiseja.
Se henkilökunta siellä ei välitä paskaakaan,porukkaahan kuolee sairauskohtauksiin putkassa,varmasti osa niistä katsoo kameroista ja nauraa kun joku kuolee,niin paljon noita kuolemia on
No kai tiedät, että kiinniotettuna saa pitää korkeintaan 24 tuntia? Sen aikarajan päättyessä alkaa sitten tulla niitä tietojakin siellä olon kestosta ja sen syistä, kun pitää päättää mahdollisesta pidättämisestä.
Eipä sinne kukaan syyttä joudukaan. Ei poliisit sinne huvikseen kuskaa, ennemminkin jättävät mieluummin kuskaamaatta kuin viemättä. Kannattaisko miettiä mitkä asiat johtivat tuohon putkareissuun?
No harvemmin sinne putkaan ihan syyttä joutuu. Itse olen kerran joskus nuorena ollut, oli ihan hauska yö, salakuljetin sinne röökit, puhelimen ja kuulokkeet, hyvin kului yö. 😂
Mä jouduin nuorena.
Ei mtn muistikuvia loppuillasta eikä ees siitä yöstä.
Filmi katkesi joskus klo 2 yöllä, ja seuraavan kerran havahduin aamulla kun heräsin siellä kopissa.
Kaverini ei kuulemma annettu ajallaan ottaa tärkeitä lääkkeitä joita tarvitsee.
Ehkä sinne ei sitten kannata mennä.