Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton Suomen kesä - loma ja 14 astetta

Vierailija
02.07.2018 |

Kylmää ja harmaata koko viikko tiedossa 😩
Mä en jaksa tätä!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensviikolla luvattu taas yli 20 astetta. Ja täällä oli tällä viikolla 28 astettakin.

Vierailija
22/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta ku äkkilähtö etelään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut parhaimmat säät vuosiin! Ihan hiton hyvää säätä kokoajan! Pari kylmempää päivää ja heti itketään 😅

Vierailija
24/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on kyllä tähän asti ollut harvinaisen jees... Eiköhän se lämpö sieltä äkkiä takaisin palaa.

Vierailija
25/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

Katsopa Oslon säätä nyt. Kaikille lähipäiville yli 25 lämpöä, kuten on ollut tänäänkin ja viime päivät. Sitä ihmettelen itse, että miksi Suomessa kesä on niin paljon kylmempi, kuin Ruotsissa ja Norjassa. Samat leveysasteet, Suomessa jatkuvasti 5-10 astetta kylmempää. Ennen aina väitettiin koulussa kirjoissa, että mantereiset paikat lämpimämmät kesät. Ja rannikko viileämpi. Suomi on paljon mantereisempi, kuin Norja tai Ruotsi, mutta tuo väite koulusta ei todellakaan pidä paikkaansa. Vituttaa niin yli kaiken, kun on nyt sääsovellusten myötä minullekin selvinnyt, että Suomi on aina kylmempi kesällä, kuin Norja ja Ruotsi. Viime vuosilta muistan teksti tv:n lämpötilasivulta, että nimenomaan oslo oli aina viileämpi paikka, kuin eteläinen Suomi, mutta nykyisin se on täysin toisin päin.

Vierailija
26/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma ja toppatakki

Vierailija
27/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on varattuna taas etelään matka. Olen syntynyt aivan väärään paikkaan ilmojen puolesta, Suomi ei ole auringosta nauttivan asuinmaa. En ota aurinkoa vaan sitä, että ei tarvitsisi PALELLA ulkona kesällä ilman pitkiä housuja ja takkia.

Vierailija
28/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

Katsopa Oslon säätä nyt. Kaikille lähipäiville yli 25 lämpöä, kuten on ollut tänäänkin ja viime päivät. Sitä ihmettelen itse, että miksi Suomessa kesä on niin paljon kylmempi, kuin Ruotsissa ja Norjassa. Samat leveysasteet, Suomessa jatkuvasti 5-10 astetta kylmempää. Ennen aina väitettiin koulussa kirjoissa, että mantereiset paikat lämpimämmät kesät. Ja rannikko viileämpi. Suomi on paljon mantereisempi, kuin Norja tai Ruotsi, mutta tuo väite koulusta ei todellakaan pidä paikkaansa. Vituttaa niin yli kaiken, kun on nyt sääsovellusten myötä minullekin selvinnyt, että Suomi on aina kylmempi kesällä, kuin Norja ja Ruotsi. Viime vuosilta muistan teksti tv:n lämpötilasivulta, että nimenomaan oslo oli aina viileämpi paikka, kuin eteläinen Suomi, mutta nykyisin se on täysin toisin päin.

Golf virrasta kerrottiin koulussa

Vierailija
29/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä on kyllä tähän asti ollut harvinaisen jees... Eiköhän se lämpö sieltä äkkiä takaisin palaa.

ITse en usko, että palaavat, vaan heinäkuussa ei rikota edes 20 asteen rajaa.

Vierailija
30/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mun vartalolle sopivat kelit.

+13 näyttää mittari, vettä vihmoo, jesh!

Paras ulkoilukeli, oltiin juuri kolme tuntia metsäpolkuja tallustelemassa.

Vierailija
31/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

Mahtavaa kun on viileää ja raikasta.

Suomeksi kylmää ja tuulista. Täällä on tänään ollut ihan hyvä ilma. Jotain 23-24 + asteita.

Vierailija
32/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

Norjassa on paljon kurjempi ilmasto ja sataa paljon enemmän kuin Suomessa. Etkö tosiaan sitä tiennyt? 😅😂

Vierailija
33/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Tämä on hyvä sää. Toukokuussa oli helteitä ja kaikki toivoivat, että helteet päättyisivät tai niihin tulisi tauko. Nyt vihdoin on ollut kivaa viileää säätä.

Vierailija
34/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mun vartalolle sopivat kelit.

+13 näyttää mittari, vettä vihmoo, jesh!

Paras ulkoilukeli, oltiin juuri kolme tuntia metsäpolkuja tallustelemassa.

Kuinka paljon vedät kolmiolääkkeitä? Juttusi perusteella et vaikuta ihan terveeltä.

Vierailija
35/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ITse en usko, että palaavat, vaan heinäkuussa ei rikota edes 20 asteen rajaa.

No tänne on luvattu ensviikolla joka päivä 20+.

Vierailija
36/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

No Oslo on aika lailla yhtä etelässä kuin Suomen eteläisin kolkka..

Vierailija
37/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita. Tämä on hyvä sää. Toukokuussa oli helteitä ja kaikki toivoivat, että helteet päättyisivät tai niihin tulisi tauko. Nyt vihdoin on ollut kivaa viileää säätä.

Ai ketkä "kaikki"?? 😂😂 Wtf

Vierailija
38/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa tätä!

Norjassa on paljon kurjempi ilmasto ja sataa paljon enemmän kuin Suomessa. Etkö tosiaan sitä tiennyt? 😅😂

Bergen on ainoa kunnon sadepaikka siellä, euroopan sateisin kaupunki. Johtuu jotenkin rannikon vuorista, tiivistävät kai kosteata meri-ilmaa.

Vierailija
39/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina tätä "Suomen säät" sanontaa.. ihan samalla tavalla se sää vaihtelee näissä muissakin valtioissa..... Ettekö ole matkustelleet?

Vierailija
40/55 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä sopii oikein hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi