Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien koko

Vierailija
28.04.2006 |

NAISET

Mikä on kokonne

Tietääkö miehenne minkä kokoiset rintaliivinne on?

(ei pelkkä kuppikoko)

MIEHET

1. Mikä on vaimonne rintaliivien koko?

2. Entä EX:n?

3. Mikä kokoiset unelmiesi naisella?

4. Vai etkö tiedä rintaliivien kokoa??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikkojeni koko on 75D.

Muut mitat vyötärö 72 cm.

Lantio 102 cm. Peppu " ulospäintyöntynyt" .

Mies tietää suunnilleen rintsikkojeni koon.

Mulla on virallista ylipainoa viitisen kiloa ja meinaan laihduttaa ne pois. Sitten varmaan hiukan pienenee mitat.

Vierailija
22/32 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä rinnanympärysmitan. Eli jos rintaliivit on kokoa 75D, mikä on silloin rinnanympärys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys mulla 76.

Rinnan päältä näyttää olevan 98.

Rinnat tunkee usein kupeista " ulos" eli voi olla että pitäisi ottaa ainakin DD kuppia mutta kun niitä on niin harvoin saatavilla seksyn näköisissä malleissa.

Vierailija
24/32 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta. Kilot tulleet juuri oikeisiin paikkoihin. Nam!

Vierailija
25/32 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla upeat muodot ja tosiaan aivan oikeissa paikoissa. Se maaginen, miesten päät kääntävä vyötärö/lantio -suhdehan oli 0.6 ja 0.7 välissä. Sinulla 72/102=0.7 ja lisäksi jestas sentään mitkä rinnat. Taidat saada paljon miesten huomiota ulkona liikkuessasi. Jos haluat voit sen viisi kiloa laihduttaa, mutta älä missään tapauksessa vaan laihduta moutojasi pois. Eli tuo suhdeluku pitää säilyä noissa rajoissa.

Vierailija
26/32 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos rintaliiviesi koko on 70E, saanko udella, mitkä sitten ovat trategiset mittasi. Eli siis rinnan/vyötärön/lantion ympärysmitta. Taidat olla upea muodokas nainen. Enkä minäkään yhtään ihmette, jos miehesi tykkää rinnoistasi.

Mittani ovat rinnanympärys 92-vyötärö 72-lantio 92. Olen hoikka mutta muodokas malliltani, peppukin on kauniisti kaartuva ja pyöreä. :-) Olen onnekseni ollut tyytyväinen kroppaani ja miehet ovat aina kovasti tykänneet. Täytyy myöntää, että kerään katseita kadulla vieläkin, vaikka ikää on 36 ja ryppyjä alkaa kasvoihin pikkuhiljaa ilmaantua.

Vierailija
27/32 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa 70-75 DD-E. Vyötärö 73, lantio 97, rinnan päältä alta 72, ja päältä 97. Tiimalasi on siis.

Vierailija
28/32 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat e kuppia, mítat 105-85-93. Pylly on todella pieni eikä kropassa ole muuten pahemmin läskiä, paitsi nuo tissit ja mahassa jonkin verran.

Vierailija
29/32 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka mutta muodokas. Juuri sellainen naisen kuuluu ollakin (siis ainakin minun mielestäni). Naiset yrittävän aina kovasti laihduttaa, mutta on aivan eri asia olla hoikka kuin laiha. Joskus tuntuu, että naiset eivät aina huomaa, mikä ero tässä on. Miehet kyllä huomaavat, siksi sinäkin kerään katseita ulkona liikkuessasi. Eli laiha on muodoton, mutta hoikka on muodokas. Yritän tässä siis sanoa, että jos laihdutatte, älkää hyvät naiset laihduttako liikaa, niin että muodot katoavat.

Vierailija
30/32 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi olla HOIKKA ja MUODOKAS yhtäaikaa??

-mici-

Vierailija
31/32 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kysymys...

eli että on kapea vyötärö ja leveä lantio eikä tasapaksu pötkö. Lihava ei ole välttämättä muodokas ja toisaalta hoikka voi olla joko muodokas tai olla olematta.

Vierailija
32/32 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokoni on 75/F. Lievästi sanottuna sain slaagin kun menin viimeksi ostamaan rintsikoita, koska en ole edes tiennyt, että F-kuppiakin tehdään! On totta, että olen vähän lihonut viime vuosina (pituus 175cm, paino nyt 74kg, vois olla 10kg vähemmän?) joten rinnat ovat kasvaneet entisestään. Iloinen yllätys, että rinnanympärys oli kuitenkin säilynyt samana kuin ennen.

Mitat ovat rinta (päältä) 106, vyötärö 76, lantio 108.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän