Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain itselleni ja lapselle hampurilaisaterian- Vaimo suuttui, koska..

Vierailija
02.07.2018 |

Minulla ja lapsella on loma, jonka kunniaksi päätettiin hakea hampirilaisateriat. Kun pääsimme kotiin, niin vaimo oli siellä ja sanoi" Ihanaa ruokaa" katsoin silmät pyöreinä ja sanoin, että " Nämä ovat pojan ja minun" Vaimo huusi, että " Miksei mulle oo ruokaa". Sanoin, etten tiennyt, että hänkin haluaa.. Onko tuo nyt suuttumisen arvoinen asia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih. Siinäpä hassu mies.

Vierailija
2/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekoon vaimo itse ruokaa. Eikai sinun tarvitse maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskottavaa, ruokaahan tarvitsevat vain lomalla olevat.

Vierailija
4/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taitaa kirjoitella humalassa, kun on niin julmetun paljon virheitä.

Vierailija
6/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä mistä sitä voisi tietää, että juuri tänään vaimo haluaa ruokaa. Eihän vaimot joka päivä koskaan syä.

Vierailija
7/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo sanonut mitään, että hänkin haluaa. Tiesi, että menen hakemaan ruokaa. Miksei itse tullut mukaan ostamaan?

AP.

Vierailija
8/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilua, jos naisen ei tarvitse koskaan tehdä ruokaa miehelle. Te voitte syödä hamppariateriat, nainen voi mennä kunnolliseen ravintolaan.

Vierailija
9/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilua, jos naisen ei tarvitse koskaan tehdä ruokaa miehelle. Te voitte syödä hamppariateriat, nainen voi mennä kunnolliseen ravintolaan.

Ei hänellä ole rahaa sellaiseen, koska on työtön. Minä olen maksanut ja elättänyt häntä tarpeeksi. Nyt saa riittää.

Vierailija
10/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole rahaa sellaiseen, koska on työtön. Minä olen maksanut ja elättänyt häntä tarpeeksi. Nyt saa riittää.

No mitä väliä sillä sitten on jos vaimo suuttuu??

Vierailija
11/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimo saa työttömyyspäivärahaa? Itse pärjäsin ansiosidonnaisella ihan hyvin. Vai oletko sinä sellainen mies, jolle vaimon koulutuksella ja ammatilla ei ollut mitään väliä?

Vierailija
12/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimo saa työttömyyspäivärahaa? Itse pärjäsin ansiosidonnaisella ihan hyvin. Vai oletko sinä sellainen mies, jolle vaimon koulutuksella ja ammatilla ei ollut mitään väliä?

Saa, mutta on käyttänyt ne rahat shoppailuun.

AP.

Vierailija
13/13 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo sanonut mitään, että hänkin haluaa. Tiesi, että menen hakemaan ruokaa. Miksei itse tullut mukaan ostamaan?

AP.

Noh, jos mulle mies sanoisi, että "menemme pojan kanssa hakemaan ruokaa" tms. Olettaisin kuuluvani tähän yhtälöön. Pieni kommunikaatio virhe, kyllä nainen sen ymmärtää, kunhan hieman leppyy, nälkäisenä sitä on vielä kärttysempi.

Vastaavan lainen tilanne kävi miehen kanssa eilen aamulla. Mies heräsi aikaisin töihin, minä muuten vaan samaan aikaan. Mies meni, keitti kahvia ja oletin keittävän myös minulle. Kun mies tuli kahvikupin kanssa olohuoneeseen, menin hakemaan omaani, mutta keitin olikin tyhjä. Siinä sitten vähän tympääntyneenä, että et sitten mulle keittänyt. Mies sanoi siihen, että on niin aikainen aamu, ajatteli minun menevän nukkumaan vielä. Ihmettelin, että kai mä nyt sitten olisin mennyt jo nukkumaan, jos olisin mennyt, huvikseniko siinä sohvalla istuskelin?:D no oli miten oli, kumpikin luki tilannetta erilailla, välillä ei ajatukset kohtaa. Lähinnä parin sekunnin päästä tilanne huvitti, sellasta se on:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä