Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoiset/hoikat: hikoiletteko selvästi, kun touhuat jotain lämpimällä säällä sisällä tai ulkona

Vierailija
02.07.2018 |

Läski täällä kyselee ja hikoilee työn touhussa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaan jos kunto romuna tai pieni flunssa päällä.

Vierailija
2/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä minullakin hiki valuu esim. lenkin tai siivouksen jälkeen, oikein kunnon pisaroita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pikkuisen punkero, mutten hikoile liikkuessanikaan paljoa :)

Vierailija
4/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen todella helposti. Uskon, että yksi hoikkuuteeni vaikuttavista tekijöistä on juurikin tämä vilkas aineenvaihdunta.

Vierailija
5/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin hikoile.

Vierailija
6/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihakin ja hyväkuntoinen voi hikoilla kuin märkä pesusieni. Varsinkin miehet.

Mutta tietenkin ison kropan siirtely vaatii enemmän energiaa kuin pienen ja siten tuottaa enemmän lämpöä eli hikeä.

Vierailija
7/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suht helposti hikoilen, etenkin "viiksistä". Mutta oon joskus (painavampana) hikoillut vielä enemmän, tosin ehkä myös vaatteiden materiaali vaikutti hikisyyden kokemukseen. Nykyään kiinnitän enemmän huomiota siihen, että materiaali hengittää eikä tunnu hioastavalta.

Vierailija
8/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja se on inhottavaa ja ärsyttävää. Lämpimällä säällä ei voi tehdä muuta kuin istua varjossa ja miettiä, mitä kaikkea nyt pitäisi tehdä jos vaan pystyis ja kykenis. Töissä on pakko tehdä oli kuinka lämmin tahansa, ärsyttää kun saa naama punaisena ja hikisenä puurtaa menemään. Sitten alkaa kutisemaan ja se lisää ärsyttävyyttä potenssiin sata, vaatteet hiestä märkänä... yyh, kohta sitä taas pitäis mennä, vaikkei kiinnosta hittojakaan.

Vierailija
9/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile hirveästi

Vierailija
10/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan hikoile, ainoastaan rankasti treenatessa tulee hiki.

Lämmin voi tulla kuumalla säällä tai urheillessa, mutta ei kuitenkaan hiki.

Vierailija
11/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen helteellä, urheillessa tai saunassa. En muuten. Urheillessa hikoankin sitten ihan tosi paljon. :)

Vierailija
12/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile koskaan, en edes saunassa. Ei kai hikoilemisella ole juurikaan tekemistä painon kanssa. Toiset hikoilee enemmän, toiset vähemmän. Hikoiluhan on ihan normaalia ja terveellistäkin.

Vierailija
13/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen kuin pieni possu.

Kunto on hyvä, sixpäkki näkyy. Hikoilu on minulle ominaista.

Olen siis näitä, joiden surkutellaan olevan "sairaan laiha". Olen normaali painoinen, alarajaan on matkaa 4 kg ja ylipainoon 13 kg.

Vierailija
14/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile. Urheillessakin saa painaa todella kovaa että saa paidankainalot märiksi. Otsa joskus kostuu urheillessa, normaalipuuhissa ei koskaan.

Vierailija
15/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile. Jumpatessa hikoilen lähinnä päästä.

Vierailija
16/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma.

Vierailija
17/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan melko kovaa ja olen hyväkuntoinen. Silti salillakin pyyhe ja paita likimärkinä juoksusta puhumattakaan.

Vierailija
18/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen (aiemmin hoikka) ja olen aina hikoillut helposti lämpimällä säällä vaikka pelkästään nukkuisin.

Vierailija
19/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hikoile helposti, varsinkaan Suomessa (edes treenatessa). Äskettäin olin ulkomailla, 30astetta lämmintä, kostea ilma ja aurinko paistoi, siinä kyllä hikoilin niin että pisaroita valui naamaa pitkin. :)

Suomessa mulla on yleensä kesälläkin kylmä, joten siinä ei juurikaan ole hikoilemista.

Vierailija
20/38 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile kovin helposti, mutta siihen ei paljon vaadita, että kasvot lehahtavat tomaatinpunaiksiksi. Inhottavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän