Normaalipainoiset/hoikat: hikoiletteko selvästi, kun touhuat jotain lämpimällä säällä sisällä tai ulkona
Kommentit (38)
Pakko myöntää, että yli 20 asteen keleillä paita hiukan kastuu metsurivaatteiden alla kun urakkatahtiin raivaa metsää tai kaataa ja karsii puita. Ei nyt eka tankillisella sentään vielä mutta jo kolmannen jälkeen.
No mä en ole enää normaalipainoinen mutta en mä kyllä hikoillut. Nykyisin tulee kuuma ja hiki suurinpiirtein pelkästä ajatuksesta ja kaiken tekeminen ja oikeastaan pelkkä oleminenkin on jotenkin tukalaa, raskasta ja tympeää.
Ja juu, laihdutan kyllä ihan koko ajan mutta ihan liian hitaasti paino tuntuu putoavan.
161/84
Jos on kilpirauhasen vajaatoiminnalla, ei hikoile edes saunassa. Ja lihoo.
Hikoilen helposti. En nyt mitään kotiaskareita tehdessä, mutta ulkona kävellessä tulee nopeasti lämmin, ja jos on pidempi matka, joudun talvellakin riisuutumaan T-paitasilleni. Jumppatunneilla tein aina kohdalleni lattiaan lätäkön :P
Normaalipaino ja hikoilen helposti kainaloista ja tissien alta.
Ystävä ja tytär ovat molemmat tosi hoikkia ja he eivät pahemmin hikoile koskaan vaan heillä on aina kylmä.
En hikoile. Yleensä en edes urheillessa ellen oikein kovaa urheilusuoritusta tee. Saunassakaan en juuri hikoile, joskus tulee jälkihiki. Kainalot ja jalat kyllä alkaa haisemaan, mutta vaatteet eivät koskaan kastu hiestä. Olen hoikka ja hyväkuntoinen, jos sillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
En hikoile kovin helposti, mutta siihen ei paljon vaadita, että kasvot lehahtavat tomaatinpunaiksiksi. Inhottavaa!
Sama! Mistä tämä johtuu?
Olen hoikka keski-ikäinen nainen enkä ole koskaan hikoillut kuin kovassa treenissä, saunassa ja ilmastoimattomassa autossa hellepäivänä.
minä olen normaalipainoinen/ hoikka ja olen hikoillut aina helposti ja pää tulee punaiseksi pienestäkin ponnistuksesta lämpöisellä ilmalla. Voin rennosti käyttää oikeastaan vain mustia paitoja, koska kainaloissa on melkein aina pieni hikiläiskä vaikka mitä dödöä laittaisin. Ja silti minulla on todella helposti kylmä.....
Olen aina ollut erittäin hoikka, terve, hyväkuntoinen ja paljon liikkuva. Joskus tuntuu siltä, että jo syömisen jälkeenkin hikoiluttaa. Ehkä juuri nopean aineenvaihdunnan takia pysyn hoikkana koska paino ei ole koskaan noussut yhtään edes sellaisina aikoina jolloin ei ole tullut liikuttua paljon.
Normaalipainoinen olen ja siivotessa tulee hiki. Samoin salitreeneissä hikoilen välillä ihan kunnolla. Vituttaa, kun eivät saa kunnolla ilmastointia käyntiin siellä. Vaihdan kohta salia tuon takia.
Ehkä paras asia laihtumisessa on ollut just tämä, enää ei ole pää märkänä jatkuvasti eikä valu hiki pitkin ohimoita ja selkää jos on yli +18 astetta.
En hikoile juuri yhtään, en edes urheillessa. Joskus kainalot hikoilee vähän. Oikein tosi kuumalla saattaa rinnan kohdalta kostua paita.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut erittäin hoikka, terve, hyväkuntoinen ja paljon liikkuva. Joskus tuntuu siltä, että jo syömisen jälkeenkin hikoiluttaa. Ehkä juuri nopean aineenvaihdunnan takia pysyn hoikkana koska paino ei ole koskaan noussut yhtään edes sellaisina aikoina jolloin ei ole tullut liikuttua paljon.
Itsellä sama juttu muuten paitsi en hikoile. Toisaalta käyn isolla hädällä 1-3 kertaa päivässä. Olen ajatellut sen olevan hoikkuuden salaisuus.
Suomessa on aina niin kylmä, ettei täällä voi hiki tulla.
Hikoilen tosi helposti, kylmälläkin ilmalla. Alkoi jo teini-ikäisenä ja aikuisena vaan pahentunut. Hikoilen eniten naamasta, päänahasta, selästä ja kainaloista. Se vaikeuttaa elämääni varsinkin kesäisin kun helteellä ei kehtaisi mennä edes kauppaan kun naama valuu hikeä kevyen kävelyn jälkeen.
Hikoilen helteillä olen ainakin pyörtymäisilläni, toisaalta nautin kun on lämmin ei tarvitse pukeutua niin paljon.
Ihan vain istuskellessakin.
Pahin vaihdevuosihikoilu vähentynyt, joskus piti vaihtaa alusvaatteita monesti päivässä.
Minun täytyy mennä saunaan, jos meinaan saada oikein pisaraa aikaiseksi. Olen mies, jos sillä on jotain väliä.