Mies ei voi koskaan olla varma naisen orgasmin saannista
Nautin kyllä seksistä paljonkin, mutta en saa orgasmia joka kerralla. Jos mies kysyisi, saanko, vastaan totuudenmukaisesti. Miehellä kyllä on käsitys, että aina tulen.
Kommentit (9)
En feikkaa ja nautin aidosti. En kuitenkaan joka kerralla saavuta huippua. Ja todella, ei mies voi tietää milloin saan. Pitää varmaankin alkaa itse tehdä vielä vähän enemmän. ap
Jos on asioita, jotka auttavat sinua saavuttamaan huipun, niin tee ihmeessä tai pyydä miestä tekemään.
Itse en saa yhdynnässä koskaan, vaikka nautin siitä todella kovasti. Tarvitsen aina muuta jotta laukean. Mies tietää tämän.
Rakastava mies nauttii myös naisen nautinnosta.
Uudessa suhteessa olen ja vielä opeteltavaa. Tarvitsen joissakin asennoissa klitoriksen koskettelua ja tähän olisi apuna pikku värisytin. En arkaile ottaa käyttöön tuoreessa suhteessakaan. Kiinnostunut mies tuskin säikähtää.
Siis miten ei voi tajuta? Kyllähän orgasmissa vagina sykkii aika voimakkaasti ja sydänkin hakkaa eri tavalla. Ainakin niillä naisilla joiden kanssa itse olen ollut...
Voi sinnuu, mies. Et pysty sanomaan, jos jostain syystä haluan sinulle feikata.
Toivotaan, että olet mielestäni sen arvoinen, että ennemmin tavoittelen aitoa orgasmia kanssasi, omin keinoin tai sinun avullasi.
Käytän myös väristimiä ym. Mies kokee kiihottavana ja katsoo mielellään.
Vihaan kaikkea feikkaamista joka tavalla suhteessa, niin en kyllä ymmärrä miksi sitä pitäisi harrastaa niinkin intiimissä tilassa, kuin yhdynnässä? Ehkä sitten pienen pieni ymmärrys, jos haluaa homman loppuvan pitkän jyystön jälkeen, ettei mee paikat rikki.
Mutta että esim. kymmenen kertaa huutaisi yhdynnän aikana, että " luoooojjjaaa taaaaaaas tuleeeeeeeee!!" ja feikkaisi joka kerta, niin mikä ihme sellaisessa voisi olla tarkoitus?
Pitäisi joskus kysyä omalta naiselta, voisko se feikata mulle yhden malliksi. Oikean vaginaorgasmin kyllä erotan, kun alkaa hervoton kouristelu lantiosta alaspäin. Klittajutut on sitten vähän laimeampia ja niitä voisi kyllä varmaan feikatakin.
No tuskin kukaan kymmentä feikkaa. Tuohan olisi todella pimeää.
Syitä, miksi naiset feikkaa:
1) kaameaa jyystöä, jonka haluaa loppuvan
2) mies räpeltää onnettomasti ja tietää, ettei tule saamaan
3) säälii miestä tai haluaa säästää hänen itsetuntoaan
4) haluaa miehelle hyvän mielen, että mies tuntee itsensä imarrelluksi
5) haluaa, että mies tulee nopeasti (kts. 1)
6) ei kehtaa enää tehdä itse / vaatia tai pyytää toista jatkamaan asiaa x, jolla laukeaa, kun ajattelee, että toinen ikävystyy, kyllästyy, käsi väsyy, suu väsyy tms
Hyvässä parisuhteessa tietty ei kannata feikata. Orgasmin saaminen kestää minkä kestää. Toiselle kannattaa kertoa, mitä tarvii, ja opettaa, miten laukeaa.
Uskon, että suurin osa feikkaamisista on välinpitämättömissä yhden yön suhteissa.
Siinä on tietysti se harmi, että miehet jää käsitykseen, että kaikki laukeaa helposti ja samalla lailla, esim pelkällä jyystöllä. N
Eli feikkaatko? Miksi mies muuten olisi siinä käsityksessä? Jos on hyvä parisuhde, ei ehkä niin tarvitse ja kannata tehdä, siia mikäli on asioita, joita tekemällä pystyt oikeasti saamaan. Etkö kehtaa tehdä / pyytää miestä tekemään sinulle, mitä tarvitset orgasmiin?
Itse olen hyvin hidas saamaan ja tarvitsen voimakasta klittakiihotusta siihen. Joskus ihan nolottaa kuinka pitkään minulla siihen menee.
Mutta totta on, ja kuka tahansa nainen pystyy halutessaan hyvin vakuuttavasti esittämään saavansa.