Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisessä K-marketissa aina mätiä avokadoja

Vierailija
01.07.2018 |

Marjat myös homeessa. Annoin palautetta kauppiaalle ja hän sanoi, ettei voi vaikuttaa siihen millaisessa kunnossa tavarat tulee heille??? Miksi joissakin K-marketeissa sitten ihan ok?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi vaikuttaa, ei todellakaan tarvitse ottaa tavarantoimittajalta pas*aa vastaan ja vielä maksaa siitä.

Vierailija
2/9 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kauppaa ja niin olen tehnytkin. Meillä on kaksi cittaria lähellä, toisessa aina hedelmät homeessa, toisessa ei ikinä. En siis enää käy ekaksi mainitussa paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin kauppiaalta laatua... siksi käymme citymarketissa

Vierailija
4/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä kaupossa usein kaikki tälläiset "luksus erikoishedelmät" on vähän mitä sattuu. Ihmiset ostaa niita liian harvoin ja sitten ne saa lojua hyllyssä koristeena päivästä toiseen. Hedelmäosasto kun pitää olla sellainen yläkylläisyyden aitan näköinen kymmenine vaihtoehtoineen. Vaikka oikeasti valtaosa asiakkaista ostaa vain kurkkuja, banaaneja ja tomaatteja.

Vierailija
5/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä K-Marketissa hevi-osasto on hyvä mutta S-Marketissa sen sijaan on niin usein hedelmät, vihannekset kuin muutkin tuotteet homeessa. 

Vierailija
6/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uudella asuinalueella S-Market ja K-Supermarket. Syödään paljon hedelmiä ja vihanneksia ja ikävä kyllä ensimmäinen kerta elämässä kun ei voi luottaa heviosaston laatuun. Ruskeita banaaneja, kauttaaltaan pilaantuneita jäävuorisalaatteja, kolhiintuneita omenoita ja klementiinejä... jne. jne. Jatkuvasti jotain vikaa. Kerran kyllästyin ja menin palauttamaan salaattikerän, joka oli ihan käyttökelvoton. Minkäänlaista pahoittelua en saanut vaan pitkin naamoun otettiin pussi vastaan. Ei mun elämäni siitä reilusta 2€:sta ole kiinni, mutta olin luvannut tehdä tietyn salaatin ja jouduin kuitenkin juoksemaan takaisin kauppaan.

Meillä tosin "ei-niin-arvostettu" asuinalue, mutta pitää yrittää alkaa parantamaan asioita palautteiden avulla kun myös hyllyjen täytössä jatkuvasti ongelmia. Mielellään käyttäisi autottomana tiettyihin perusjuttuihin lähikauppoja.

Vierailija
7/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitti on tallessa, vie hedelmät kauppaan takas, fiksu kauppias kyllä hyvittää summan.. siis jos hedelmät on ihan äsken ostettu.

Vierailija
8/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitti on tallessa, vie hedelmät kauppaan takas, fiksu kauppias kyllä hyvittää summan.. siis jos hedelmät on ihan äsken ostettu.

Kauppias on ahne p....

Vierailija
9/9 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lähikaupqssa aina mätiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi