Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämäntapatyötön mutta sain kauniilta ja hyvätuloiselta naiselta pesää. Nainen on myös kiinnostunut, koska...

Vierailija
01.07.2018 |

...teetätin uskottavia käyntikortteja, joissa kerron olevani erään yrityksen toimitusjohtaja. En voi silti suhteeseen alkaa koska pian paljastuisi totuus hänelle. Sen sijaan seksisuhdetta koitan ylläpitää. Hyvällä frendillä on muutaman vuoden ikäinen avobemari, jota saan lainata ku treffaan tämän naisen seuraavan kerran.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dille on dille voissa paistettunakin. pitäähän sen vaste saada.

Vierailija
42/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä vokottelet vaan niitä pinnallisia naisia?

Toisaalta, onhan se totta, että rehdisti työtä tekevästä ihmisestä saa paremman kuvan kuin työttömöstä, joka vielä on epärehellinenkin, niin kuin sinä. 

En ole vielä kuullut/nähnyt naista joka ei ole pinnallinen.

No kannattaisi varmaan sitten hiukan meittiä missä piireissä pyörit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten on niin vaikea myöntää omia tekojaan? Miksi musta pitää valehdella valkoiseksi?

Pystyn itse myöntämään, että naisella pitää olla kivat tissit, että kiinnostaisi pätkääkään.

Sinkkumies

Vierailija
44/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko käyntikortit maksoi? Aikaakin varmaan meni suunnitteluun. Suunnittelitko logon firmalle? Oliko sinulla tämä nainen kiikarissa kun niitä ahersit?

Eipä nuo vistaprintistä paljoa maksaneet. Kiiltopintaisena pieni lisämaksu, mut 36 e koko setti. Ei kyseinen nainen ollut kiiikarissa mut sama toimintakaava toimii yleisesti naisiin.

Vierailija
45/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huijasin kerran yhtä miestä että ei mulla mitään tauteja oo, pane paljaalla vaan :)

Ei kukaan tuommoista läskiä halua.

Sinkkumies

Sanoo SINKKUmies.

;) Eh.. En mä silti elämääni pilaisi jonkun ylipainoisen kanssa. Jos ei myöskään omaa kunnollisia arvoja niin ihan yksi lysti. Teidän arvot on aika lutkamaisia.

Sinkkumies

Mitä ihmettä sä puhut jostain ylipainoisista tai toisten arvoista, joita et edes tiedä? Keksit omasta päästäsi noita juttuja, ei ihme, että olet sinkku.

Vierailija
46/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai me nyt nähdään, jos jääkiekonpelaajalla äö 91 on kaunis vaimo, että ei siinä paljon arvot paina.

Sinkkumies

Haluatko, että kerromme loputkin?

No varmaan sillä vaimolla on ihan vastaavat arvot kuin miehellään? Ja äo myös.

Vierailija
47/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huijasin kerran yhtä miestä että ei mulla mitään tauteja oo, pane paljaalla vaan :)

Sinkkumies

Sanoo SINKKUmies.

;) Eh.. En mä silti elämääni pilaisi jonkun ylipainoisen kanssa. Jos ei myöskään omaa kunnollisia arvoja niin ihan yksi lysti. Teidän arvot on aika lutkamaisia.

Sinkkumies

Mitä ihmettä sä puhut jostain ylipainoisista tai toisten arvoista, joita et edes tiedä? Keksit omasta päästäsi noita juttuja, ei ihme, että olet sinkku.

Osoitit juuri arvosi. Arvosi on kuvitella miten voit loukata muita ja sitä yrität tehdä.

Olet siis luuseri. Arvosi ovat wt tasoa.

Ei sillä ole mitään merkitystä ettet pysty mihinkään. Ainoastaan sillä, että _yrität_ tehdä vääryyksiä, koska et pärjää.

Sinkkumies

Vierailija
48/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se nainen ei varmaan osaa googlata sitä firmaa ja toimaria. Vois epäillä jotain, kun google antaa nollatuloksen. Ja avobemariin sulla on tietty uudet valerekkarit.

Odota poliisilta yhteydenottoa, siellä se sun käyntikortti jo on.

Vierailija
49/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me nyt nähdään, jos jääkiekonpelaajalla äö 91 on kaunis vaimo, että ei siinä paljon arvot paina.

Sinkkumies

Haluatko, että kerromme loputkin?

No varmaan sillä vaimolla on ihan vastaavat arvot kuin miehellään? Ja äo myös.

Miten te osaatte valehdella itsellenne noin paljon?

Sinkkumies

(Sillähän ei ole mitään merkitystä, että mies on hyvin tienaava ja julkisuudessa, ehei .. )

Vierailija
50/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niin vaikea myöntää omia tekojaan? Miksi musta pitää valehdella valkoiseksi?

Pystyn itse myöntämään, että naisella pitää olla kivat tissit, että kiinnostaisi pätkääkään.

Sinkkumies

Ja sinäkö edustat kaikkia miehiä? Miksi miesten on niin vaikea tajuta, että kaikki naiset eivät ole tuollaisia pinnallisia niin kuin vaikka sinä.

Vierailija
51/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi se nainen ei varmaan osaa googlata sitä firmaa ja toimaria. Vois epäillä jotain, kun google antaa nollatuloksen. Ja avobemariin sulla on tietty uudet valerekkarit.

Loistavaa! Kunnon pyrkyri löytyi.

Sinkkumies

Tsekkaa vielä taustatkin, että varmasti pääsee _itse_ hyötymään. Ihan rakkausliitolta vaikuttaa tämä tyyppi.

Vierailija
52/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ja sinäkö edustat kaikkia miehiä? Miksi miesten on niin vaikea tajuta, että kaikki naiset eivät ole tuollaisia pinnallisia niin kuin vaikka sinä.

Haista Vttu.

Sinkkumies

Vierailija
53/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kelpaa, etenkin jos saa paljaalla vetää herpespimperoon. Pikkurakkuloita on vaan sisäpuolella, ei ne mitään haittaa kun ei näy eikä tunnu.

Vierailija
54/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sanoo SINKKUmies.

Sinkkumies

Osoitit juuri arvosi. Arvosi on kuvitella miten voit loukata muita ja sitä yrität tehdä.

Ei sillä ole mitään merkitystä ettet pysty mihinkään. Ainoastaan sillä, että _yrität_ tehdä vääryyksiä, koska et pärjää.

Sinkkumies

Puhut varmaan aloittajalle myös näin.

Vierailija
55/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä määrittele mulle luonteenpiirteitä, apina.

Sinkkumies

Vierailija
56/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai firma on olemassa vaikken siellä työskentele. Bemari on lainassa.

Vierailija
57/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sanoo SINKKUmies.

Sinkkumies

Sinkkumies

Puhut varmaan aloittajalle myös näin.

Aloittaja ei ole vääryydellä hyökännyt kenenkään kimppuun. Ei työntänyt myöskään nenäänsä heidän elämään.

Mutta eihän tuommoinen tollura sitä tajua.

Sinkkumies

Vierailija
58/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan usko että kukaan lainaa uutta avobemariaan kaverille.

Vierailija
59/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa! Kunnon pyrkyri löytyi.

Sinkkumies

Tsekkaa vielä taustatkin, että varmasti pääsee _itse_ hyötymään. Ihan rakkausliitolta vaikuttaa tämä tyyppi.

Niin tai haluaa varmistua, että mies puhuu totta, eikä ole joku valehteleva huoripukki.

Vierailija
60/73 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Haista Vttu.

Sinkkumies

Mielelläni, naiset ovatkin paljon fiksumpia kuin miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän