Olen elämäntapatyötön mutta sain kauniilta ja hyvätuloiselta naiselta pesää. Nainen on myös kiinnostunut, koska...
...teetätin uskottavia käyntikortteja, joissa kerron olevani erään yrityksen toimitusjohtaja. En voi silti suhteeseen alkaa koska pian paljastuisi totuus hänelle. Sen sijaan seksisuhdetta koitan ylläpitää. Hyvällä frendillä on muutaman vuoden ikäinen avobemari, jota saan lainata ku treffaan tämän naisen seuraavan kerran.
Kommentit (73)
Jos mies kelpaa, kun kuvittelee, että mies on rahakas, niin silloinhan jos nainen suuttuu, niin kyse olikin valheesta. Rahat kiinnosti, mutta ei mies.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea vaiva melko merkityksettömän asian takia.
Merkityksettömän? Hyvän piparin eteen kuule moni mies on valmis tekemään vaikka mitä.
Surullista, jos elämä pyörii pelkän piparin ympärillä.
Kun ette tajua, niin ette tajua. Olen käynyt ulkomailla, merellä, juossut metsissä koiran kanssa ja naiset ovat vain yksi 10% harrastus muiden rinnalla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä vokottelet vaan niitä pinnallisia naisia?
Toisaalta, onhan se totta, että rehdisti työtä tekevästä ihmisestä saa paremman kuvan kuin työttömöstä, joka vielä on epärehellinenkin, niin kuin sinä.
En ole vielä kuullut/nähnyt naista joka ei ole pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kelpaa, kun kuvittelee, että mies on rahakas, niin silloinhan jos nainen suuttuu, niin kyse olikin valheesta. Rahat kiinnosti, mutta ei mies.
Sinkkumies
Tai olisiko sittenkin syy on miehen epärehellisyys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Tai olisiko sittenkin syy on miehen epärehellisyys...
Vai naisten?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko panna tappiin asti vai lopettaa jo ennen kun paljastut?
Tottakai tappiin asti. Mun luonne kyllä kestää kohdata sen päivän ku totuus paljastuu.
Kyllä susi ruma formulakuskikin kivan näköisen pimun löytää.
nää palstanerot kuvittelee olevansa jotain master liars, samalla kun naiset naureskelee niiden huvittaville valheille... ja pitää kavereidensa kanssa hauskaa, kun jätkä senkun sepittää... aina odotan innolla uusia sepityksiä. kaikki nauhalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin huijasin kerran yhtä miestä että ei mulla mitään tauteja oo, pane paljaalla vaan :)
Ei kukaan tuommoista läskiä halua.
Sinkkumies
Sanoo SINKKUmies.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämä suomen kielen rappio. Teetit, et teetättänyt. Argh.
No voi harmi ku aloitusta ei pääse muokkaamaan jotta tuon voisi sun mieliksi korjata.
Vierailija kirjoitti:
nää palstanerot kuvittelee olevansa jotain master liars, samalla kun naiset naureskelee niiden huvittaville valheille... ja pitää kavereidensa kanssa hauskaa, kun jätkä senkun sepittää... aina odotan innolla uusia sepityksiä. kaikki nauhalla :)
Puolet näistä ketjuista on vanhoja muutenkin. En silti yhtään ihmettele, vaikka joku mies noin toimisikin, vaikka aloitus nyt oli kouluarvosanoilla 5+.
Sinkkumies
ei ihme että suomimiehet ei kiinnosta. on ne niin lapsellisia mammanpoikia lol.
onneksi on laaja tarjonta muutamaata.
Vierailija kirjoitti:
Jep, jotkut oikeasti luulevat, että tuollaiset tarinat menevät läpi :D Tai että naisia ylipäänsä kiinnostaisi joku nolo bemari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin huijasin kerran yhtä miestä että ei mulla mitään tauteja oo, pane paljaalla vaan :)
Ei kukaan tuommoista läskiä halua.
Sinkkumies
Sanoo SINKKUmies.
;) Eh.. En mä silti elämääni pilaisi jonkun ylipainoisen kanssa. Jos ei myöskään omaa kunnollisia arvoja niin ihan yksi lysti. Teidän arvot on aika lutkamaisia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jotkut oikeasti luulevat, että tuollaiset tarinat menevät läpi :D Tai että naisia ylipäänsä kiinnostaisi joku nolo bemari.
Nämä juhlapuheissa. Oikeassa elämässä toimitaan sitten aivan päinvastoin.
Sehän se on naisten motto.
Sinkkumies
Kai me nyt nähdään, jos jääkiekonpelaajalla äö 91 on kaunis vaimo, että ei siinä paljon arvot paina.
Sinkkumies
Haluatko, että kerromme loputkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä luulen että nämä on näitä pussihousukansalaisia, jotka kuvittelee jonkun auton olevan se tärkein juttu. hahaha. on ne yksinkertaista väkeä :D:D
sen siitä saa kun koulut jäi kesken. jutut on kuin 12 vuotiaalla.
Täytyy kyllä myöntää, että olen nähnyt Jääkiekon pelaajilla sellaisia lutkia, etten pitkällä tikullakaan koskisi, eli toimii se toisinkinpäin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä luulen että nämä on näitä pussihousukansalaisia, jotka kuvittelee jonkun auton olevan se tärkein juttu. hahaha. on ne yksinkertaista väkeä :D:D
sen siitä saa kun koulut jäi kesken. jutut on kuin 12 vuotiaalla.
Ja sinä vastaat ;)
Surullista, jos elämä pyörii pelkän piparin ympärillä.