JVG Ville Galle kuvasi instaa videon jossa pilkkasi tuntematonta miestä!
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Oon aina pitänyt tätä "musiikkia" lähinnä kehitysvammaisten mölinänä joten ei tullut yllätyksenä.
Keharitkin mölisee paremmin kuin nämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vielä/enää yhdessä Veronica Verhon kanssa?
Ei. Tällä hetkellä seukkaa Keijo Kengän kanssa. Keijo työskentelee sirkuksessa klovnina ja koska Keijolla on sattumalta sama kengänkoko (38) kuin Ville-Pellellä niin hän saa lainata Keijon työkäyttöön tarkoitettuja kenkiä, joita Keijo itse käyttää vain työssään.
Mä repesin!!! Siisti läppä.
Huvittavaa, kuinka näitä 90-luvun Muumeja pidetään jotenkin "aitoina ja alkuperäisinä" vaikka kyseessä on japanilainen anime jolla ei ole mitään tekemistä Tove Janssonin oikeiden muumejen kanssa.
Jotkut eivät vaan ymmärrä olla kommentoimatta toisten ulkonäköä. Ja paljastavat tymyytensä vielä julkisesti jakamalla siitä oikein videonkin. huh huh
Tähän sopiikin oivasti tämä toinen keskustelu, olisi Villellekin hiukan luettaavaa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3204845/miten-te-muut-rumat-ihmiset-kes…
On siinä meillä oikea hyvän tahdon lähettiläs. Tuskin edes ymmärtää hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt tuli kyllä sellainen myötähäpeä että oksat pois... Oli pakko tarkistaa asia kun joku väitti kyseistä heeboa 3-kymppiseksi, tottahan se oli! 🤤 Itseäni vuoden vanhempi eli 31v. Olin luullut vähän päälle parikymppiseksi! Tekee asiasta extranoloa, aikuinen mies...
Luulin että ovat max.24-vuotiaita, näin 33-vuotiaan näkökulmasta.
Villellä on selvästi jäänyt jokin tärkeä, sekä fyysinen että henkinen, kehitysvaihe läpikäymättä.
Vierailija kirjoitti:
Ville Gallella nyt ei oo hyvännäköinen itsekään.
Tämä. Miten noin s******nan naurettavan näköinen örkki voi pilkata KETÄÄN?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, nyt tuli kyllä sellainen myötähäpeä että oksat pois... Oli pakko tarkistaa asia kun joku väitti kyseistä heeboa 3-kymppiseksi, tottahan se oli! 🤤 Itseäni vuoden vanhempi eli 31v. Olin luullut vähän päälle parikymppiseksi! Tekee asiasta extranoloa, aikuinen mies...
Luulin että ovat max.24-vuotiaita, näin 33-vuotiaan näkökulmasta.
Itsellekin tuli yllätyksenä, että olen syntynyt samana vuonna kuin tää Ville!
Punkd ohjelmaa katsoessa huomasi kyllä että kusta on hatussa ja paljon! Mietin myös että onko aineiden vaikutuksen alaisena tuossa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Punkd ohjelmaa katsoessa huomasi kyllä että kusta on hatussa ja paljon! Mietin myös että onko aineiden vaikutuksen alaisena tuossa ohjelmassa.
Sohvaperunoissa tämä sankari kavereineen näytti siltä, että on vielä ihan pöhnässä edellisestä illasta. YÖK. Näytti ja kuulosti ihan joltain spurgujengiltä.
En tiennytkään, että Galle on sen sukunimi, artistinimenään ne on yhteenkirjoitettuna niin jotenkin pidin molempia etuniminä.
Niin totta! Olin yläasteella erityisluokalla, en oppimisvaikeuksien, mutta lintsaamisen takia ja siellä oli kyllä sellasta porukkaa, että huhhuh.
Heti ekasta päivästä lähtien mua kiusattiin ja otettiin salakuvia joihinki whatsapp-ryhmiin ja kikateltiin. Kyllä noissa erityisluokilla on tosi kusipäistä porukkaa.