JVG Ville Galle kuvasi instaa videon jossa pilkkasi tuntematonta miestä!
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun julkisesti mukamas ollaan koulukiusaamista vastaan ja sit kännissä mokaa tuolleen.
Vaan ei ole vauvapalsta yhtään sen parempi. Järkyttäviä kommentteja täälläkin osalla. Kiusaamista se on julkkistenkin ulkonäön haukkuminen, muistetaas se. Vaivutte vaan samalle lapselliselle tasolle tuolle älämölöllä.
Sitä niittää mitä kylvää. Tekee ihan hyvää tollaselle ylimieliselle mieslapselle.
Siis pakko kyllä nostaa hattua tän palstan johdonmukaiselle ajattelutavalle. Eli siis koska tää hölmöläinen oli mokannut niin on kuitenkin hyvän tavan mukaista käyttää muunmuassa kehitysvammaista tai homoa haukkumasanana samaan hengenvetoon?
Joo VG teki hölmösti, en ole fani enkä arvosta yhtään mutta lukekaa nyt hyvänen aika tätä ketjua, onko normaalia, aikuisen ihmisen käytöstä?
Joo kannattaa vaan antaa kiusaajan porskuttaa onnellisena eteenpäin. Ihan oikeasti, jos ei ole kolmekymppisenä oppinut käyttäytymään paremmin, niin ihan hyvä, että saa kosketuspintaa oman käytöksen vaikutukseen.
Sekö tekee teistä viisaampia kun käytätte haukkumasanana kehitysvammaista? Mitä pahaa kehitysvammaiset on teille tehneet?
VG on ällöttävä mutta te ootte mun silmissä vähintään yhtä oksettavia.
No minä vastaan omista puheista ihan niin kuin VG vastaa omistaa. En ole puhunut mitään kehitysvammaisista. Ainoastaan olen sanonut, että VG:n käytös on asiatonta. Ei täällä kaikki ole puhunut esim. sen ulkonäöstä. Älä yleistä.
Noille kommenteille oli runsaasti tykkäyksiä eli kyllä te kaikki aivan onnessanne niitä peukuttelette...
Mistä sinä tiedät kuka täällä peukuttaa ja mitä. Jos joku tai jotkut alentuu VG:n tasolle, niin ei se tarkoita, että kaikki alentuu. Kyllä VG sietää saada palautetta tästä episodista.
Kyllä sietää, mutta antakaa sitä palautetta suoraan. Sosiaalisessa mediassa. Ainiin mutta silloinhan oma naama näkyisi.
Luuletko olevasi joku uniikki lumihiutale täällä? Juuri Sinä olet mielestäsi ainoa joka ei ole haukkunut kehitysvammaiseksi tms?
Cheek on tunnettu rähinöinnistään, tuomittu pahoinpitelystäkin, Mikael Gabriel kaveeraa moottoripyöräjengiläisten kanssa ja palvoo Putinia, jne... hyvin sopii VilleGalle näiden Suomen "räppäri" taliaivojen joukon jatkoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa Galis nyt kauhean ylpeä on, että ton videon julkaisi. Itse näin sen videon, eikä se nyt niin kamala ollut, mitä täällä toitotetaan ja ilmeisesti suurin osa ei kyseistä pätkää edes ole nähneet! 95% täällä olevista kommenteista on paljon ilkeämpiä Villeä kohtaan, kuin se lyhyt video. Mutta silti te olette olevinanne paljon parempia, fiksumpia ja aikuisempia, kuin Ville Galle.
Sinä kun olet yksi harvoja täällä jotka ovat videon nähneet, olisi hyvä saada lisää tietoa. Tuo mies jota kuvataan ikkunasta, jolle huudellaan ja jota kommentoidaan - onko hän sellainen jota yleensä pidettäisiin epämiellyttävän näköisenä, esim. erityisen lihava, lyhyt, huonoryhtinen, jotenkin oudon näköinen?
Vai sellainen jota yleisesti pidettäisiin suht. komeana, mutta jonka tyyli nyt jostain syystä ei miellyttänyt noita känniääliöitä?
Ainakin minulle tuolla on suuri merkitys ja asia on aivan eri riippuen siitä kummasta on kyse.
Ihan tavallinen nuori kundi, jolla oli vaan sellainen pikkaisen liian tiukka teepaita, ku halus varmaan vain näyttää vähän lihaksikkaammalta, kun sitten oli. Tuskinpa edes kuuli koko huutoa.
Edes paikallinen maakuntalehti ei tiedä kuka tyyppi se oli, eli saattoi olla vaikka joku turisti joka
a) ei puhu suomea
b) ei kuullut huutelua
c) ei tiedä että kuvattiin
d) on poistunut maasta
e) on täysin tietämätön koko kohusta
Miettikää itse että matkustaisitte vaikka Thaikkuihin ja siellä joku jengiläinen kuivaisi teitä ja huutaisi ving vong, mikä olisi heidän kiellellään jotain tosi järkkyä, kuten esim. että "kato, paita". Sitten tulisitte takaisin Suomeen ettekä tietäisi että olette olleet Thaimaassa kohussa jossa puoli Thaimaata repi itteltään kullit irti kun oli niin kamala video.
VG on JULKKIS, joka on tekopyhästi paasannut koulukiusaamisesta.