Minkälainen mies sopii herkälle ja haaveilevalle naiselle?
Nainen on opiskellut ja saavuttanut urallaan paljon, mutta on herkkä ja haaveileva. Millainen mies hänelle sopii?
Kommentit (48)
Sellainen komea ja villiluontoinen sydämmensärkijä, jonka nainen onnistuu kesyttämään.
Riippuu kai vähän siitäkin mistä haaveilee; sidonta- ja piiskausleikeistä vaiko vaikkapa eläkepäivistä Espanjassa...
Vierailija kirjoitti:
Leuaton, kapeaharteinen ja leveälanteinen narsisti. Jankuttaa narisevalla äänellä mielisairaita lässytyksiään kunnes kuulijan keskittyminen herpaantuu. Sitten kynäniska voi aloittaa kirkumisen ja läpsimisen.
Klassinen halo-efekti. Kuvitelma siitä, että huono ulkonäkö tarkoittaa huonoa luonnetta ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan suurin osa miehistä ei pidä herkkyydestä saati haaveilevasta naisesta. Onneksi itselläni kävi lopulta tuuri ja löysin itselleni sen romanttisen ja lempeän miehen jota kaipasin. Sitä ennen oli useita joita ärsytti ja turhautti olemukseni. Heidän mukaansa olisi pitänyt olla ronskimpi, kovempi, kunnianhimoisempi ja aggressiivisempi. Erityisesti riitatilanteessa moni aiempi mies olisi ilmeisesti kaivannut raivokasta naista joka ottaa vastaan haukkuja ja antaa takaisin samalla mitalla. Itkuherkkyyteni ja sovitteleva luonteeni kai jotenkin otti heitä hermoon, kun he eivät kanssani voineet päästellä höyryjä tapaan joka heille taisi olla luontevaa. En tarjonnut kuulema "vastusta", mikä pitää aivan paikkansa koska itse en halua sellaista parisuhdetta.
Onneksi tosiaan sitten löysin omankaltaiseni miehen. Meillä ei huudeta eikä riehuta. Riitatilanteessa ja muutenkin saan itkeä jos itkettää ja toinen tulee sovinnossa vastaan sen sijaan että yrittäisi lähinnä "voittaa" konfliktin. Tilaa on sekä positiivisille että negatiivisille tunteille.
Niin, olet valinnut kusipäitä mulkkuja. Siitä kokemuksesi syntyy.
Näinhän se on kautta maailman sivu ollut. Naiset valitsevat rentut ja sen jälkeen valittavat, kun "kaikki miehet" ovat perseestä.
On kotenkin omituista jos aikuinen kuvailee olevansa herkkä ja haaveileva
Minäkin kuvaulin teinityttönä
Vierailija kirjoitti:
Olen itse herkkä romantikko ja voi luoja että ne on halveksittuja ominaisuuksia. Miehet joutuvat pelkäämään että loukkaannun helposti ja niin loukkaannunkin. He pelkäävät myös omituista sisäistä vahvuuttani jonka vuoksi edellytän täydellistä tasa-arvoa kumppanini ja minun välille. En palvo miestä mutta en voi myöskään sietää miestä joka palvoo. Useimmat suhteet toimivat akselilla heikompi - vahvempi mutta minä vain jankkaan jääräpäisesti tasasuhtaisuutta. Koska olen herkkä, kompensoin sitä vahvuudella, joka ei kuitenkaan ilmene jämäkkyytenä tai reippautena. Ne ovat ominaisuuksia joita yllättävän moni mies arvostaa.
Vahvasti näyttää siltä että minua varten ei ole olemassa miestä. Sydämestäni toivon että näin ei ole asia sinun kohdallasi, ap. Minun pitäisi muuttua paljon. Esim niin etten edellyttäisi suurta rakkautta vaan tyytyisin kumppanuuteen ja arvostaisin enemmän ystävyyttä. Siinä voisi olla mahdollisuus ihan tyydyttävään miessuhteeseen. Fyysinen miellyttävyys voisi johtaa nautinnolliseen seksiin. Täytyy ravistella itseään ja arvioida mihin itse pystyy ja luopua kohtuuttomista vaatimuksista ja oletuksista. Rakkaudessakin on pohjimmiltaan kysymys omasta itsestä, sanoi viisas ystäväni.
Harva tahtoo vierellensä ihmisen joka loukkaantuu itkee joka käänteessä. Sellainen on kovin raskasta myös sille kuuntelijalle ja lohduttajalle. Jos olet joka asiassa vaatimassa tasapäisyyttä, niin ei ihme että ei löydy miestä. Joskus toinen tekee enemmän kuin toinenn ja toisinpäin. Myös on erilaisia ajanjaksoja milloin nämä suhteet muuttuvat. Molemmat tekevät parhaansa mukaan. Tuollaisesta jääräpäisestä tasa-arvoistamisesta seuraa riitoja ja toisen tekemisien kyttäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuaton, kapeaharteinen ja leveälanteinen narsisti. Jankuttaa narisevalla äänellä mielisairaita lässytyksiään kunnes kuulijan keskittyminen herpaantuu. Sitten kynäniska voi aloittaa kirkumisen ja läpsimisen.
Klassinen halo-efekti. Kuvitelma siitä, että huono ulkonäkö tarkoittaa huonoa luonnetta ja päinvastoin.
Kyllä se useammin tarkoittaa, koska rumat ihmiset ovat lähes poikkeuksetta katkeria ulkonäkönsä takia.
Ap:ta kaivelee naisten herkkyys ja kiltteys aivan erityisesti. Kerro meille, miksi nämä piirteet harmittavat sinua?