Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies sopii herkälle ja haaveilevalle naiselle?

Vierailija
01.07.2018 |

Nainen on opiskellut ja saavuttanut urallaan paljon, mutta on herkkä ja haaveileva. Millainen mies hänelle sopii?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävä väkivaltainen ja päihdeongelmainen linnakundi.

:D päivän naurut kiitos!

Vierailija
22/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse herkkä romantikko ja voi luoja että ne on halveksittuja ominaisuuksia. Miehet joutuvat pelkäämään että loukkaannun helposti ja niin loukkaannunkin. He pelkäävät myös omituista sisäistä vahvuuttani jonka vuoksi edellytän täydellistä tasa-arvoa kumppanini ja minun välille. En palvo miestä mutta en voi myöskään sietää miestä joka palvoo. Useimmat suhteet toimivat akselilla heikompi - vahvempi mutta minä vain jankkaan jääräpäisesti tasasuhtaisuutta. Koska olen herkkä, kompensoin sitä vahvuudella, joka ei kuitenkaan ilmene jämäkkyytenä tai reippautena. Ne ovat ominaisuuksia joita yllättävän moni mies arvostaa.

Vahvasti näyttää siltä että minua varten ei ole olemassa miestä. Sydämestäni toivon että näin ei ole asia sinun kohdallasi, ap. Minun pitäisi muuttua paljon. Esim niin etten edellyttäisi suurta rakkautta vaan tyytyisin kumppanuuteen ja arvostaisin enemmän ystävyyttä. Siinä voisi olla mahdollisuus ihan tyydyttävään miessuhteeseen. Fyysinen miellyttävyys voisi johtaa nautinnolliseen seksiin. Täytyy ravistella itseään ja arvioida mihin itse pystyy ja luopua kohtuuttomista vaatimuksista ja oletuksista.

Rakkaudessakin on pohjimmiltaan kysymys omasta itsestä, sanoi viisas ystäväni.

Miehet näkevät herkkyyteni ja romanttisuuteni suurena haittana, mutta en ole mikään nyrkkeilysäkki, jota saa sanoin loukata. Suorasanaiset ja spontaanit sekä tunnekylmät miehet eivät sovi minulle. Herkkä, ajatteleva ja kiltti mies sopii minulle parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sopii sama miestyyppi: pitkä, tumma ja komea.

Tärkein eli rikkaus puuttui.

Vierailija
24/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkälle ja haaveilevalle naiselle/miehelle ei sovi oikeastaan kukaan. Siinä saa olla perässä vetämässä tällaista tapausta ja siinä tapauksessa on parempi että herkkä ja haaveileva pysyy yksin.

Vierailija
25/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittävä väkivaltainen ja päihdeongelmainen linnakundi.

Aloittaja varmaan mietti minkälainen mies kannattaisi ottaa, eikä sitä minkälaisen miehen sitten kuitenkin lopulta ottaa.

Vierailija
26/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis joo munki mielestä just toiminnallinen sopii aika hyvin. Sit kans miehekäs. :D Eikä herkkä ja haaveileva tarkota mitään perässä vedettävää. Et vaan varmaan osaa käsitellä yhtään/tuu toimeen sit ton tyyppisten ihmisten kanssa jos oot tota mieltä. Ite voin jonkun kanssa vaikuttaa perässä vedettävältä, mut oikeenlaisen kanssa taas en. :D

Vierailija
27/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaikealle tapaukselle.

Päättelet näin, koska...?

Ei osaa koskaan päättää mitä haluaa ja jahkailee sekä puntaroi joka asian ja sitten mikään ei kelpaa ja kaikki asiat jää hoitamatta. Vaatteet levällään ja kämpässä sotkuista. Keittiössä kaikki levällään kun niitä ruokatavaroita ei unelmoidessaan muista/tajua laittaa takaisin jääkaappiin. En jaksaisi katella viikkoakaan tuollaista haaveilua.

Ei kuulostaa yhtään aloituksessa kuvaillulta naiselta.

Vierailija
28/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

frrorfkrlörgkrop kirjoitti:

Mut siis joo munki mielestä just toiminnallinen sopii aika hyvin. Sit kans miehekäs. :D Eikä herkkä ja haaveileva tarkota mitään perässä vedettävää. Et vaan varmaan osaa käsitellä yhtään/tuu toimeen sit ton tyyppisten ihmisten kanssa jos oot tota mieltä. Ite voin jonkun kanssa vaikuttaa perässä vedettävältä, mut oikeenlaisen kanssa taas en. :D

Kerrohan millainen toiminnallinen miehekäs mies on? Onko toiminnallinen mies spontaani, joka ei malta olla hetkeäkään paikallaan?

Vierailija
29/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on outo koska melkein kaikilla naisilla on samanlainen maku miesten suhteen.

Vierailija
30/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin miehillä naisten suhteen.

Vierailija
31/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on outo koska melkein kaikilla naisilla on samanlainen maku miesten suhteen.

Niin on: pitkä, tumma, komea, rikas, isomunainen ja kusipäinen luonne.

Vierailija
32/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vaikealle tapaukselle.

Päättelet näin, koska...?

Ei osaa koskaan päättää mitä haluaa ja jahkailee sekä puntaroi joka asian ja sitten mikään ei kelpaa ja kaikki asiat jää hoitamatta. Vaatteet levällään ja kämpässä sotkuista. Keittiössä kaikki levällään kun niitä ruokatavaroita ei unelmoidessaan muista/tajua laittaa takaisin jääkaappiin. En jaksaisi katella viikkoakaan tuollaista haaveilua.

Ei kuulostaa yhtään aloituksessa kuvaillulta naiselta.

Sellaisia te kaikki heteronaiset olette.

Vierailija
33/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkälle naiselle sopii lempeä, lauhkea mies. Sellainen ystävällinen ja empaattinen hupsu, jota kiinnostaa enemmän rauhalliset aktiviteetit ja hiljaiselo.

Oma kokemukseni on se että herkät naiset ovat yleensä myös naisellisia ja lempeitä, mikä jostakin syystä houkuttelee juuri näitä tulistuvia kuumakalleja. Kuumakalle on alussa herttainen ja ihana, mutta suhteen ollessa varmempi naisen itkeskely ja herkkyys nähdään raivostuttavina heikkouksina.

Vierailija
34/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä tarvi spontaani olla, ainakaan mun kohalla koska oon ite sen verran spontaani. Mut siis toiminnallinen siks, et ite en oo kauheen aktiivinen mut musta tulee aktiviinen sellasessa seurassa joka on aktiivista. :D Vaikee selittää... Mut kuitenkin...

Vierailija
35/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuaton, kapeaharteinen ja leveälanteinen narsisti. Jankuttaa narisevalla äänellä mielisairaita lässytyksiään kunnes kuulijan keskittyminen herpaantuu. Sitten kynäniska voi aloittaa kirkumisen ja läpsimisen.

Vierailija
36/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen. Nuorena tunsin vetoa ns pitkätukkarenttuihin, ajattelin että olisivat myös herkkiä ja kanssani samalla aaltopituudella. Se ei ollut niin, olivat itsekkäitä, kusipäisiä suorastaan, taipumusta kadota omille teille ja pettää, alkoholin kanssa ongelmia. Elämä oli itkua, draamaa ja vuoristorataa.

Onneksi huomasin laajentaa tutkaa kitaran ja pitkän tukan ulkopuolelle ja onni löytyi tavallisesta kunnon miehestä! Hän on aina luotettava, järkevä, hoitaa asiat mitkä pitää hoitaa, arvostaa minua, ja tunnen olevani kuin kukka joka kukoistaa hänen rinnallaan.

Vierailija
37/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan opiskella psykologiaa, jos ajattelu on tuon tasoista. Jokainen nainen on erilainen kuten mieskin ja erilaiset persoonallisuustyppit sopivat yhteen.

Aloittajan tapaukseen sopii mies, joka on tunneälykäs, ei riitele, on rauhallinen, toisaalta ei putkiaivoinen, vaan analyyttinen, älykkyyskin olisi suotavaa, mutta älykkäissä miehissä on paljon riidanhaluisia tai kyvyttömiä ottamaan toisia huomioon, jotka eivät taas aloittajan tyyppiin sovi. Pois siis karsiutuvat röyhkeät mm. lääkärit, lakimiehet, johtajat ja linnakundit, jos mies edustaa näiden tyypillisiä piirteitä. Tutkijoissa voisi löytyä samantyyppisiä miehiä.

Mutta, tilanne on vaikea, koska miehet arvostavat täysin erilaisia arvoja kuin herkkä ja analyyttinen, eivätkä halua edes kehittyä näiden piirteiden suuntaan.

Vierailija
38/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllinen, järkevä, aktiivinen mies.

Sellainen joka tekee eikä teorisoi.

Vierailija
39/48 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonteenpiirteet oo mitään arvoja?!? :D

Ei voi sanoa tolleen et jos on kaks luonteenpiirrettä, niin vaikeus saada kumppania. Koska voi olla joku 100 muuta luonteenpiirrettä lisäksi. Ja ei miehen tarvii olla samanlainen ku naisen. Esim jos nainen on analyyttinen, niin ei se tarkota että miehen tulee oikeesti tajuta kaikista naisten asioista 100000000 prosenttisesti.

Vierailija
40/48 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi