Nautiskelevan työttömän sunnuntaissa on parasta se, että huomenna alkaa taas kuuden lauantain putki
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille selväksi nyt heti alkuunsa sellainen asia, että osaava nautiskeleva työtön ei todellakaan joudu aktivoitumaan, saati karenssien/leikkureiden uhriksi. Eli ei jauheta suotta amatöörinautiskelusta täällä kun voidaan samantien puhua suoraan kuinka elämän mittainen loma on mahdollista, eikä kukaan voi ikinä pro-nautiskelijaa estää. Ikinä.
Päivästä toiseen palstalla, huh. Mulla on sentään hyvä syy, jalka kipsissä ei tehdä paljon mitään, mutta tuo sun nautiskelusi...käytkö ikinä missään?
Käyn vaikka missä ja teen vaikka mitä. Elän unelmaelämääni. Elämäni on pelkkää harrastamista aamusta iltaan ja harrastuksia minulla on kymmeniä ja aina keksii lisää. Tämä palstailu on mielestäni kans ihan hauska harrastus. Se on just parasta, jos nautiskelevana työttömänä haluaa paneutua jonkin asian harrastamiseen, niin siihen voi uhrata heti niin paljon aikaa kuin haluaa. Esim. palstailuun.
Siis yksineläjäkin? Ok.
En mielestäni ilmaissut olevani yksineläjä. Selitä outo tulkintasi.
"Elämäni on pelkkää harrastamista aamusta iltaan ja harrastuksia minulla on kymmeniä ja aina keksii lisää."
"[--] jos nautiskelevana työttömänä haluaa paneutua jonkin asian harrastamiseen, niin siihen voi uhrata heti niin paljon aikaa kuin haluaa."Niin miten noissa ilmaisuissani suljetaan pois sellainen vaihtoehto, että osa nautiskeluajasta sisältää täysillä rakastamista?
Jos asuisit jonkun kanssa, olisit noilla spekseillä itsekäs ja huono kumppani tai vanhempi. Minäminä ja minun harrastukseni. Siis yksineläjä, rakastamista se ei estä.
Uskon, että sinunlaisesi ihminen ei ole kuullutkaan yhdessä harrastamisesta, mutta se on ihan todellinen ilmiö oikeassa maailmassa.
Kumppanikin siis työtön?
Onko ap myös evp(= elää vaimonsa palkalla)? Nautiskelee ja puoliso hoitaa kotityöt, kun "kiireinen"nautiskelija ei just nyt kerkee kun on sählyvuoro just alkamaisillaan(= 3 tunnin päästä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille selväksi nyt heti alkuunsa sellainen asia, että osaava nautiskeleva työtön ei todellakaan joudu aktivoitumaan, saati karenssien/leikkureiden uhriksi. Eli ei jauheta suotta amatöörinautiskelusta täällä kun voidaan samantien puhua suoraan kuinka elämän mittainen loma on mahdollista, eikä kukaan voi ikinä pro-nautiskelijaa estää. Ikinä.
Päivästä toiseen palstalla, huh. Mulla on sentään hyvä syy, jalka kipsissä ei tehdä paljon mitään, mutta tuo sun nautiskelusi...käytkö ikinä missään?
Käyn vaikka missä ja teen vaikka mitä. Elän unelmaelämääni. Elämäni on pelkkää harrastamista aamusta iltaan ja harrastuksia minulla on kymmeniä ja aina keksii lisää. Tämä palstailu on mielestäni kans ihan hauska harrastus. Se on just parasta, jos nautiskelevana työttömänä haluaa paneutua jonkin asian harrastamiseen, niin siihen voi uhrata heti niin paljon aikaa kuin haluaa. Esim. palstailuun.
Siis yksineläjäkin? Ok.
"Elämäni on pelkkää harrastamista aamusta iltaan ja harrastuksia minulla on kymmeniä ja aina keksii lisää."
"[--] jos nautiskelevana työttömänä haluaa paneutua jonkin asian harrastamiseen, niin siihen voi uhrata heti niin paljon aikaa kuin haluaa."Niin miten noissa ilmaisuissani suljetaan pois sellainen vaihtoehto, että osa nautiskeluajasta sisältää täysillä rakastamista?
Jos asuisit jonkun kanssa, olisit noilla spekseillä itsekäs ja huono kumppani tai vanhempi. Minäminä ja minun harrastukseni. Siis yksineläjä, rakastamista se ei estä.
Uskon, että sinunlaisesi ihminen ei ole kuullutkaan yhdessä harrastamisesta, mutta se on ihan todellinen ilmiö oikeassa maailmassa.
Kumppanikin siis työtön?
Oletko joku iltakouluselvännäkijä vai mitä v*ttua? Mitä järkeä näissä on näissä sinun mielivaltaisissa tulkinnoissa asioissa, joissa voi olla lukemattomia muita vaihtoehtoja. Sinun linjallasi tulemme saamaan pitkän tuokion turhaa keskustelua. Kiitti vaan v*tusti jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yksineläjäkin? Ok.
Kumppanikin siis työtön?
Oletko joku iltakouluselvännäkijä vai mitä v*ttua? Mitä järkeä näissä on näissä sinun mielivaltaisissa tulkinnoissa asioissa, joissa voi olla lukemattomia muita vaihtoehtoja. Sinun linjallasi tulemme saamaan pitkän tuokion turhaa keskustelua. Kiitti vaan v*tusti jo etukäteen.
No mutta sullahan on aikaa, mikä ongelma? Mistäs nautiskelija noin herkästi hermostuu?
MITEN JAKSAT PROVOTA AIVOVAMMAINEN!!!
Joku viel ottaa sun ip osoittee. Tästä ja tulee hakkaamaan sut. Katoppa sitten provoiletko täällä työttömiä vastaan
Kohuttu Suomen sosiaali- ja terveysuudistus (SOTE-uudistus) siirretäänkin nyt seuraavalle hallituskaudelle vain sen takia, ettei nykyinen Sipilän hallinto kaatuisi.
Eli Suomen hyvinvointivaltion terveyspalvelut ja sosiaaliturva tuhotaan kuitenkin ja tätä prosessia vain jarrutetaan vielä pari vuotta vuoteen 2020 saakka, jolloin sitten alkaa tämä valtionryöstö yksityisille terveysalan monikansallisille yhtiöille.
Kunnat hajoitetaan, sosiaaliturvaa heikennetään myös tulevina vuosina tuntuvasti ja työttömille tulee yhä ahtaammat oltavat, kun heidän on jo vuoden päästä haettava jokainen vähintään neljä työpaikkaa viikossa. Vaikka työpaikkoja ei kuitenkaan ole yhtään enempää kuin aiemmin.
Mutta tässä onkin kyse työttömien taloudellisen ja henkisen ahdingon aiheutttamisesta, joka sitten pahimmillaan ajaa lopulta sosiaaliturvan alasajon seurauksena lukuisiin itsemurhiin.
Sinä olet kyllä yhteiskunnalle vaarallinen ihminen, jos provosoidut työttömän nautiskelusta noin pahasti. Mitkään hakkailevat ip-agentit eivät tee Venäjän trolleja kovempaa vaikutusta.
Provoa lisää. Kaadut ap muiden valehtelijoiden kanssa ennemmin tai myöhemmin
Olet itse trolli jolle maksetaan työttömien huonoon valoon saattamisesta. Raiskasko isäs sut pienenä kun olet päätynyt tuollaiseksi?
No joo, oishan se ihanaa vaan olla ja nukkua. Mutta sitten taas kun se elämä oli pelkkää olemista niin ei sitä kauaa jaksaisi. Minulla on ollut ihanat neljä viikkoa lomaa. Kävimme Japanissa, kiertelimme Suomessa, söimme paljon ulkona ja otimme rennosti. Jos olisin työtön, olisi ehkä käyty Lintsillä kerran (jos sitäkään) ja muuten vaan kituutettu makaronilaatikon voimin. Ei siis käy kateeksi työttömiä, pitemmän päälle elämä on aika puuduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, oishan se ihanaa vaan olla ja nukkua. Mutta sitten taas kun se elämä oli pelkkää olemista niin ei sitä kauaa jaksaisi. Minulla on ollut ihanat neljä viikkoa lomaa. Kävimme Japanissa, kiertelimme Suomessa, söimme paljon ulkona ja otimme rennosti. Jos olisin työtön, olisi ehkä käyty Lintsillä kerran (jos sitäkään) ja muuten vaan kituutettu makaronilaatikon voimin. Ei siis käy kateeksi työttömiä, pitemmän päälle elämä on aika puuduttavaa.
Ei se elämä käy millään tavalla puuduttavaksi kun harrastuksia on enemmän kuin ehtii harrastamaankaan. Pelkkää nautintoa tämä harrastelulomaelämä on.
Kylläpä ap kuulustaa kadehdittavan onnelliselta! Ihanaa kun voi nauttia ja harrastaa. Harmi että työssäkäyvällä ei ole siihen mahdollisuutta. Varmaankin tästä syystä kaikki pyrkivät työttömiksi ja avoimiin työpaikkoihin on vaikea löytää ketään. Vai miten päin se oli.
Työttömyys on todella kiduttavaa. Ei ole rahaa tehdä mitään tsi mennä minnekään, ei kehtaa tavata ketään. On yhteiskunnan hylkiö. Olen koko ajan itsem:n partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on todella kiduttavaa. Ei ole rahaa tehdä mitään tsi mennä minnekään, ei kehtaa tavata ketään. On yhteiskunnan hylkiö. Olen koko ajan itsem:n partaalla.
Mutta jos harrastaisit jotain, niin elämäsi olisi upeaa. Harrastuksia on tuhansia, joista osa on ilmaisia ja osa todella halpoja. Sen kuin valkkaa vaan kaikesta paljouden määrästä.
Ymmärrän AP:ta hyvin. Itse oli pari vuotta työttömänä, ja ehdottomasti raskainta siinä oli se työnhaku ja hylkäysviestit. Jos olisi asennoitunut siten, että töihin ei enää ikinä mene, elämä olisi ollut ihan mukavaa. Toisaalta olen kyllä tyytyväinen, että vuosikausien hanttihommien ja työttömyyden jälkeen vihdoin sain vakituisen oman alani (akateemisen) työpaikan.
Olen hieman kateellinen, koska töissä on nyt ollut rankkaa. Toisaalta muistellessa noita aikoja, vapaa tuntuu nyt merkityksellisemmältä ja "ansaitulta". Puolensa kummassakin. Tekemisen, palkan haasteiden puolesta liputan työssäkäynnin puolesta, vaikka huomenna aamusta tätä tuskin muistaa :) Mutta toisaalta palkkakaan ei ole uuvuttavan työn ja terveyden menettämisen arvoista.