Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä kokovalkoinen sisustukseni??
Kommentit (28)
Valkoisia sisustuksia ei enää näe sisustuslehdissä, enkä ihan kokovalkoiseen kotiin ole törmännyt.
Olen usein miettinyt kulkevatko ihmiset, jotka sisustavat kotiaan aina joku värikartta mukana vai pystyvätkö he näkemään oikean kotiin sopivan värisävyn silmällä? Kerran ostin mustavalkoiset verhot, näyttivät kaupassa hyviltä, kotona valkoinen oli ihan luonnonvalkoinen.
Liian suunnitellun näköisessä kodissa ahdistun, johtuu varmaan tutusta, jonka koti on aina matonhapsuja myöden tiptop ja kun keskustelemme lastenlapsista hän antaa vinkkejä miten suojata koti lapsilta ja valittaa miten maissinaksut on hankala puhdistaa pöydän pinnasta, valitus jonka olen kuullut x monta.
Minä en hyväksy keltaisen tammilattian yhdistämistä vanhan roosan värisiin sesonkityynyihin. Kauhea yhdistelmä, ei voi hyväksyä. Silmiin sattuu jo ajatuskin. Osta valkoiset tyynyt jos et osaa yhdistellä värejä.
Työskentelen itse laitosmaisessa ympäristössä. Sen vuoksi kavahdan kokovalkoisuutta ja kolkkoa ympäristöä. Samoin huonekaluissa kaipaan kerroksellisuuta. Pelkästään uusilla huonekaluilla sisustetut kodit näyttävät vähän sellaisilta yhden sukupolven ihmeiltä.
Valkoinen sisustus voi olla kaunis, jos tila on hieno, ja pintamateriaalit tuo ilmettä.
Jos mun muija laittais kämpän valkoiseksi potkisin sen pihalle. En halua missään sairaala tiloissa asua.
Minusta kokovalkoinen koti ei ole sisustamista. Onko helpompaa kuin mennä kauppaan ja ostaa kaikki valkoisena. Ei siinä tarvita osaamista tai mielikuvitusta.
Mutta en tietenkään ikinä sano tätä kenellekään ääneen. Jos sattuisitte pyytämään minut kylään, niin et ikinä kuulisi poikkipuolista sanaa kodistasi.
Miksi minun pitäisi hyväksyä sinun sisustukesesi? Mitä ihmeen hyväksyntää kaipaat, ottaako päähän, kun en ihastele sitä? Omasi se, ei siinä mitään hyväksyntää tarvitse hakea.
Suurin osa valkoisista sisustuksista näyttää likaiselta koska valkoinen valkoisen vieressä saa toisen valkoisen näyttämään keltaiselta. Lisäksi kaikki lamput ovat 2500k ja tämä saa kaiken näyttämään likaisen valkoiselta.