Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä kokovalkoinen sisustukseni??

Vierailija
30.06.2018 |

Kysymys otsikossa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään jos tykkää. Kaikki tavallaan.

Omaan makuun ei vain sovi yhtään. Olen enemmän jalopuu/ marmori ihmisiä.

Vierailija
2/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis kaikki valkoista. Seinät (maalarin valkoinen, ainoa hyväksymäni väri), keittiö, sohva, matot, sänky, päiväpeitto, myös se lasten huone on valkoinen.

Ainoat väripilkut ovat tammiparketti, viherkasvit ja kaksi sesongin mukaista irtotyynyä sohvalla (vanha Roosa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mikään jos tykkää. Kaikki tavallaan.

Omaan makuun ei vain sovi yhtään. Olen enemmän jalopuu/ marmori ihmisiä.

Jalopuu ja marmori kuulostavat hyvältä :)

Vierailija
4/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sisustuksesta...

Jos kaikki on uutta ja valkoista, niin ei toimi.  Näyttää vaan täysin persoonattomalta usein.  Jos on ajallista kerroksellisuutta, taidetta ja rosoa mukana - niin voi toimiakin...

Vierailija
5/28 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sanavalinta tuo "hyväksyä". Hyväksytkö sinä sen, etten pidä valkoisesta?

Vierailija
6/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun on niin vaikea hyväksyä kokovalkoinen sisustukseni??"

Siis kenen? Minunko?

Tiedätkö, minun puolestani voit sisustaa vaikka p-kan ruskeaksi. Se on sinun kotisi ja kämppäsi, minua se ei kiinnosta ja miksi pitäisi kiinnostaa?

Vierailija
7/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaton ja tylsä

Vierailija
8/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sisustaa miten haluaa, mutta itselleni tulee olo kuin olisi sairaalassa. 

Vierailija
9/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole esittänyt sisustuksestasi mitään kommentteja ja en ole luonasi edes käynyt, joten sisusta miten haluat minun puolestani.

Muista kuitenkin, että tuollainen vihamielisyys ja turhien asioiden miettiminen kuluttaa sinua hyvin paljon. Ei varmasti tee sinulle hyvää miettiä koko ajan mitä muut ehkä sinusta ajattelevat, yritä siis rauhoittua, aikuistua ja oppia elämään oman näköistä elämääsi muiden mielipiteistä välittämättä.

Vierailija
10/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tällaisessa valkoisella sisustetussa asunnossa ja siitä ei jäänyt mitään muuta mieleen kuin tylsyys. Yhtään yksityiskohtaa ei enää muistu mieleeni, ei hyviä juttuja ja ei mitään persoonallista, vain tylsyys. Myös asunnossa asuvat ihmiset ovat sellaisia hajuttomia ja näkymättömiä hiippailijoita, joita ei huomaa.

Vierailija
11/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sisustus antaa mulle kuvan turhantärkeästä, pinnallisesta nipottajasta. Kaikki pitäisi olla aina tiptop. Onhan se äärimmäisen epäkäytännöllistä ja melko tuhoontuomittu ajatus, jos kämpässä on lapsia tai lemmikkejä (tai miehiä) ja kaikki sohvasta lähtien valkoista. Näyttää myös turhan kliiniseltä, värittömältä ja tylsältä.

Vierailija
12/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään niin kärkäs tapa arvostella toisia. Musta on ok sanoa, että joku juttu "ei ole mun makuun" tai "pidän enemmän xxx", mutta tyyli on lytätä ja pilkata.

Täälläkin ollut paljon ivallisia aloituksia just kokovalkoisesta sisustuksesta. Mikä siinä nyppii niin, että tarttee mollata?

Vierailija
13/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Tykkään myös vanhasta ja rosoisesta, värikkäistäkin, persoonallisista.

Vierailija
14/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on nykyään niin kärkäs tapa arvostella toisia. Musta on ok sanoa, että joku juttu "ei ole mun makuun" tai "pidän enemmän xxx", mutta tyyli on lytätä ja pilkata.

Täälläkin ollut paljon ivallisia aloituksia just kokovalkoisesta sisustuksesta. Mikä siinä nyppii niin, että tarttee mollata?

Miksi ei tarvitsisi mollata? Eikö ole hienoa, että se herättää värikästä keskustelua?

Hei kamoon, mielensäpahoittajat eivät pärjää terveinä, joten relaa vähän!

Vierailija
15/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo siksi vähän tympäisee, kun niin monilla on sellaista.

Vierailija
16/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietty sisustaa kotinsa oman mielensä mukaan ja se on ok. 

Omasta mielestäni kokovalkoinen sisustus on kolkko ja mielikuvitukseton, ja ehkä jo vähän vanhanaikainenkin. Melkein tulee lumisokeaksi kokovalkoisessa huushollissa. ;)

Vierailija
17/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni jo muodista ja näin jälkeenpäin huomattuna olikin tylsä. Kauhean kaavamaista ja persoonatonta sisustaa kaikki valkoiseksi ja laittaa jokunen, "harkittu" väripilkku mukaan. Antaa kuvan kuin ei olisi oikeaa elämää, vaan kulissi. Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa, ihmisethän sen elämän tekee eikä sisustus.

Vierailija
18/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään!

Vierailija
19/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko lapsetkaan sisustaa huoneissaan värikkäillä pehmoleluilla, piirustuksilla, julisteilla yms., vai onko heidänkin noudatettava kokovalkoista linjaa?

Vierailija
20/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et hyväksy minun värikästä sisustustani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi