**LOKAMASUJEN PERJANTAI** :)
[b]HYVÄÄ HUOMENTA YSTÄVÄT:)[/b]
Ensinnä haluan minäkin osaltani toivotella kaikki uudet lokamasut joukkoon mukaan :) Ihanan iso porukka meillä, wow!!! SatKs:ssa synnytän minäkin, tosin toivottavasti jo heti alkukuusta(la 8.10)
[b]Arvatkaa kuka tunsi eilen ensimmäiset LIIKKEET??!!!!![/b]
Voin melkein vannoa, että olivat sitä itseään....Ihanaaaa <3<3<3 Ihan tuolla alhaalla keskellä muljahti noin viitisen kertaa pienin väliajoin:) Makasin sohvalla selälläni jalat koukussa(ei ku varmaan mahallani,heh)ja silloin se tapahtui. En meinannut millään haluta nousta siitä ylös, kun odotin lisää ja lisää. Suolen muljauksia ne eivät olleet, olivat niin erilaisia. Piti heti laittaa työkaverille hehkutustekstari :D Toivottavasti nyt ei mee viikkoa ilman mitään liikkeitä. Mietin muuten, että hulluksihan siinäkin tulee mikäli ei moneen päivään tunne mitään? Eikös se kuitenkin ole ihan normaalia? Ensin meinaa tulla hulluksi, kun mitään ei tunnu ja sitten taas...heh heh, tää on niin tätä ;)
Me korjattiin miehen kanssa se seksitilanne eilen päivällä sitten alta pois:) Jätin aamulla suhteellisen " vihaisen" kirjeen hänelle keittiön pöydälle, kun lähdin töihin (hän jäi nukkumaan) ja tuli sitten ihan häntä koipien välissä mua työpaikallekin moikkaamaan ja muutoinkin sain huomata olevani sittenkin " haluttu" :)
Mutta siis olihan täällä TODELLA pitkiä taukoja muillakin, että ehkei tuo meidän 1.5 viikkoa kuitenkaan ole _niin_ pitkä aika olla ilman. Parempi tottua vaan, heh heh sillä vauvan tultua tuskin tekee mieli ihan vähään aikaan?!
Mä olen kans voinut kyllä todella loistavasti sen iskiaskivun häviämisen jälkeen. Ei väsytä pahemmin ja mieli on oikein mahtavas :)
Masu senkun kasvaa ja kasvaa entisestään ja ulkopuoliset kyllä ovat hokanneet mistä on kymysys:) Greit!
Vielä olisi 2 työvuoroa jäljellä ja sitten onkin vappuaatto. Vapunpäivänä saapi(?)taas mennä töihin.
Ihana päivä taas tulossa, kun nyt on jo +6.5 lämmintä, ihanaa :)
Nyt ei tässä muuta kuin Aurinkoista päivänjatkoa jokaiselle
Toivottelee: Je_Ni & " Pikku-Hippu" 16+5
Kommentit (21)
Je_ni: onnittelut liikkeistä!! :)
heräsin tuossa hetki sit. miehellä tänään vapaata aikoo viedä auton katsastukseen ym. ja vei tytöt hoitoon. saan itse nyt sit kaikessa rauhassa käydä suihkussa ym.
tuo alaselkä kipu tekee mut kohta hulluksi en tiedä mikä siihen auttais :(
Vaavi muksii mukavasti joka päivä :) välillä ihmeen lujaakin..
tänään pitäis viel kouluun jaksaa ja sit olis monta päivää vapaata.
Mitä muut aikovat vappuna?
itse olen vain kotona ukko aikoo mökille lähteä lauantaina :( ja minä saan taas yksin olla kotona lapsien kanssa.
Mut nyt aamu kaffelle ja suihkuun :)
T:Hexu ja onni-ilona rv 17+4
Je_ni. meillä todellakin on kiva tauko tuossa seksissä.. viimeksi silloin harrasteltu ennen ku sain tietää että odotan eli tammikuussa :)
mieli tekis mut sit ukko aina väläyttää jotain mukavaa ni ne halut katoaa samantien. Mutta uskon ettei hänellä helppoa kans ole ku olen näin pihtaillut :) mut jos saatais nyt vappuna muutosta asiaan :D
T:Hexu ja onni-ilona rv 17+4
Tänä aamuna tulin töihin iloisemmalla mielellä, kuin mitä eilen töistä lähdin. Kävin terveydenhoitajalla kuuntelemassa ekan kerran sydänääniä, kun tuo liikkumattomuus yms. ekassa ultrassa oli jäänyt vaivaamaan. Kauan hän niitä etsi, ja ehdin jo huolestumaan, mutta hänpä etsikin niitä liian alhaalta. Yhtäkkiä kuului voimakkaat ja tiheät vauvelin sydänäänet! Oli se ihanaa kuulla!!
Voipi olla, että hän nukkui juuri silloin ultrassa + lääkäri ajoittain pysäytteli kuvaa mittojen ottamiseksi yms.
Meillä alkaa olemaan talonrakennusprojekti loppusuoralla. Vappuna varmaankin nukutaan eka yö patjojen kanssa! Ens viikon lopussa olis sitt tarkoitus muuttaa. On se hienoa vuoden uurastuksen jälkeen!! Ollaan tehty tosi paljon itse, joka ilta ja viikonloppu. Muu elämä jäänyt vähemmälle.
Vauvaa ehdittiin yrittämään myös reilun vuoden ajan ja todennäköisesti oli ihan hyvä, että tärppäsi nyt vasta. Näin on saanut rauhassa rakentaa ja nyt ehditään muuttamaan niin, ett saa rauhassa odottaa ;)
No, itse asiassa, kyllä hommia vielä on pihalla paljon ja autokatos on kesken. Mutta hienoa, että tänä kesänä saa luvalla jo vähän hengähtääkin.
Täytyy vain ottaa suht rauhallisesti muutossa. Olen kyllä tehnyt monenlaista tässä vuoden aikana ja raskauden ihan alussa, kun en siitä vielä tiennyt. Ja niinhän sanotaan, että samanlaista elämää voi jatkaa mihin on tottunut. Eli turhaan varovaisuuteen ei tietty kannata ryhtyä. Kyllä painaviakin kasseja varmaan voi kantaa. Kunhan ei tarvitse kauheasti nostella ja ponnistella.
Hyvää kesän odotusta kaikille ja Iloista Vappua!
Tyttö on tänään puoli päivää hoidossa ja sen aikaa pitäisi jaksaa purkaa haastatteluja koneelle. Ja sitten alkaa viikonloppu!!! Tosin mun pitää huomenna mennä yhteen kaupunkimetsään haastattelemaan/kuvaamaan ihmisiä, mutta sen jälkeen mennään tän ryhmätyön tekijöiden kanssa terassille/syömään kaupungille. Eli enköhän mä jaksa :) Ja on niin ihanaa kun on näin hieno ilma! Eilen siirrettiin toinen herkukkapensas ja tänään on vuorossa toisen siirto. Toivottavasti puskat eivät kuole meidän käsittelyssä. Oli kyllä uskomattoman rankkaa hommaa, mies kylläkin hoiti rankimmat osuudet.
Peggylle onnittelut sydänäänien kuulemisesta! Kyllä kaikki varmaan on hyvin, jos vauva tosiaan nukkui silloin ultrassa. Ja jenille onnittelut liikkeiden tuntemisesta. Se on kyllä ihanaa :) Mäkin eilen taas sain osakseni pikkuista naputtelua tuonne ihan alavatsaan ja olin taas onnesta sekaisin! Mullakin alkuun liikkeitä tuntui harvakseltaan, ei päivittäin,mutta nyt viimeiset 3-4 päivää niitä on tuntunut joka päivä ja yleensä useampaan otteeseen on naputtelut tuntuneet.
Fiikuna joutuu heräilemään tosi aikaisin :( Onko teillä ihan normaalia, että poika heräilee viideltä? Meillä kanssa tytsyllä oli jossain vaiheessa kausi viime kesänä, että heräsi kuudelta tai vähän ennen, mutta pimennysverho auttoi meillä asiaan. Toisille aikaiset heräämiset ovat tietty kamalampia, itse kauhistelen niitä kun olen aina ollut aamuntorkku. Tosin nykyään herään ihan pirteänä seitsemältä, joskus sekin tuntui niin vaikealta. Toivon silti, että kun syksyllä jään tytön (ja vauvan) kanssa kotiin niin meidän aamut venyisi kahdeksaan. Se olisi sopiva mulle, niin jaksaisi illalla valvoa kymppiuutisiin saakka...
Hyvää vappua jo toivottelen, jos en pääse/ehdi enää viikonloppuna koneelle.
S-I ja Lumikukka 17+3
Tuskinpa ehdin koneelle viikonlopun aikana, joten hyvät vaput tulin toivottelemaan kaikille!
Ja uusille lokakuisille odottajille tervetuloa joukkoon!
Täällä olo alkaa olla jo hiukan parempi. Oksennus tosin aamulla lensi, mutta muutoin olo on ihan hyvä. Jospa tästä alkaa nyt se tasainen keskiraskaus ;). Liikketkin tuntuvat jo päivittäin, vielä tosin sen verran heikkoina ettei mies niitä tunne. Mutta eiköhän sekin tässä parin viikon sisään jo ala.
Me mennään vappuna ystäväperheelle viettämään iltaa. Saunotaan ja grillataan. Onneksi on tosiaan luvattu aurinkoista keliä!
himppu rv 15+6
Taas ollut mulla taukoa tässä pinoilussa. En ole koko viikkoon ehtinyt konetta avaamaan, kiirettä kun on iltavuoroa.
Onnea kaikille liikkeiden tunteneille! Itsekin luulen tunteneeni joitakin hipaisuja, mulla vaan ne liikkeet yleensä aika myöhään alkanut tuntumaan. Josko tää sit olis sitä??? Sais jotai merkkejä että pikkuisella on kaikki kunnossa. Neuvolaanki viel yli viikko aikaa...
Tosi rankkaa jotenkin ollut töissä. Olen vaatepuolella töissä ja hoidan kenkäpuolta pääsääntöisesti. Rupee ahistamaan se kyykkiminen ja alkuviikosta housutkin repesi! :D On mamma vähän turvoksissa vissiin... Isommat housut on tilauksessa, niitä odotellessa... Vaikka saa varmaan saman tien tilata äitiystyöhousut ja isomman paidan.
Lapsia tulee iltaisin töissä ikävä :( Melkein itku pääsee... Onneks vappuna on kauppa kiinni eikä viel nyt sunnuntainakaan ole auki. Helpotus! Peräti kaks vapaapäivää putkeen!
Nyt mentävä suihkuun ja pyykkitupaan. Huoh...
Hyvää vappua jos en ennen sitä tänne ehdi!
Sanna ja baby rv 16+3
Tervetuloa uusille minunkin puolestani!
Ja Jenille onnea liikkeiden tuntemisesta!
Minä en vielä oikein edes osaa liikkeitä odottaa, kun edellisessäkin ne alkoi tuntua vasta rv 18 ja kahdessa ekassa sitäkin myöhemmin. Mutta, eiköhän tuossa 2-3 vkon kuluttua jo vois niitä alkaa kuulostella.
Ja nuista liikeiden määrästä: Meidän Venla (siis tytöistä vanhempi) meinasi saada minut hulluksi raskausaikana. Neiti nimittäin liikkui _tosi_ vähän! Saattoi monta kertaa olla jopa 3vrk niin, etten tuntenut yhtään liikettä ja siis jo isommilla viikoilla! Kaikenkaikkiaankin liikkui aivan älyttömän vähän ja sekin oli semmoista mönkimistä, ei kunnon potkuja ollenkaan. Kun taas nuorin oli ikiliikkuja, tuntui ettei se nuku mahassa ikinä. Mutta, kuinka ollakaan, tuo vanhempi tyttö on 1000 x vilkkaampi nyt kuin kuopus :)
Meillä mies lähtee kohta vappureissuun 400km päähän ja tulee kotiin vasta maanantaina. No, on reissunsa ansainnut kun on paiskinut töitä kauheasti. Ja eilen illalla ihanasti huomioi minua, laittoi lapset nukkumaan ja sain ihan rauhassa kattoa Teho-osaston. Sitten oli vielä käynyt herkkuja kaupasta jne. Oli sitten helppo innostua siihen ässällä alkavaan ;)
Ajattelin lähteä iltapäivällä lasten kans hampurilaiselle ja sitten käydään vappuostoksilla! Ja ihana yllätys oli aamulla, kun KOKO kotihoidontuki oli tullut tilille, tähän asti siitä on mennyt jotain kelan takaisinperintöjä tuntuvasti. Nyt voi sitten vaikka ostaa jotain kivaa lapsille, ainakin vaaterintamalla tarvitaan täydennystä kahden vanhimman osalta.
Mutta, nyt toivotan hauskaa perjantaipäivää kaikille ja painun itse siivoilemaan keittiötä!
Mianni 14+6
luultavasti on taas minulla palstatauko viikonloppuna kun on aina vaikka mitä tekemistä!
Peggy75, tervetuloa joukkoon ja onnittelut, kaikki on varmasti hyvin vauvalla ja malta vaan mielesi! Tiedän että se on vaikeaa, olen itsekin odottanut esikoista, silloin miljoona vuotta sitten.....
Vappuna käydään torilla ja ostetaan pojalle vappupallo, sitten on ravintolasta varattu pöytä ja mennään koko suku sinne syömään (siis me kaikki 4 henkeä joista yksi on tuo meidän pieni poika) ;D
Paljon parempi olo tänään, sain lääkettä allergiaan (nenäsuihke + silmätipat) ja olo on niin kiva että taidan uskaltaa jopa ulos mennä. (Kävin siis eilen inisemässä kauheaa allergiaani)
Harmi kun en tullut ajoissa hankkineeksi lääkettä, nyt menee kauemmin siinä että olo tulee hyväksi. Mutta tosiaan luulin että mitään ei saa ottaa, perhanan neuvolalääkäri saa vielä kuulla kunniansa kunhan saan sen ketkun näppeihini!
Tämä oli jo varmaan lähemmäs 10. hoitovirhe jonka ko. lääkäri on tehnyt minulle, tekisi mieli valittaa jo tästä ihmisestä! Ja aina tympeä käytös ja kovakourainen kuin mikä. Hirvittää aina mennä sinne ronkittavaksi!
- lupicaia 17+5 (puoliväli lähenee)
Hei vaan kaikki ja tervetuloa uusille, meitä onkin piiiitkän pitkä rimpsu jo, hienoa!
Me ollaan koko päivä kaksin pojan kanssa, käytiin ostamassa muksulle ihka ensimmäinen polkupyörä, nyt se odottaa enää kasaamistaan tuolla ;o)
Puuha Pete vappupallokin löytyi ja muutenkin on jotenkin hyvä mieli ja olo.
Wau, lupicaia, miten pitkällä jo menet...Uskomatonta miten sulla ei enää ole kuin pari viikkoa puoleen väliin...Vastahan me plussattiin =O
Huomenna olis tarkoitus miehen kanssa lähteä kaksin shoppailemaan ja muksu mummolaan yökylään. Saas nähdä saanko miehen houkuteltua johonkin syömään, se olis ihanaa...=)
Sunnuntaina tivoliin ja maanantai huilaillaan ja ollaan vaan yhdessä, mukavaa!
Jäi sitten vappusimat ja munkit tekemättä. Sima on ihan mun ykkösherkkua, mutta toivottavasti voin äitin pullovarastoja verottaa parin pullon verran ;o)
Jeps, mutta nyt taitaa lapsella olla silmät unihiekkaa täynnä.
Itse istun tässä ja ihmettelen varmaan siihen että mies kotiutuu..
Onkin NIIN mukavaa mennä neljän jälkeen seppälän prismaan ostoksille, paikalliset tietää ;)
Ei kai tässä muuta kun oikein mukavan aurinkoisen rentouttavaa vappua kaikille lokamahoille!!!Voikaa ja syökää hyvin ;)
Camelot 15+1
Hei täältäkin piitkäästä aikaa. Tässä raskaudessa olen näköjään ainakin toistaiseksi laiska kirjoittelija ja pinojakaan en ehdi vilaista joka päivä. Sen verta kuitenkin että pysyy kärryillä :-)
Olo on täällä nyt vakiintunut hyväksi.jesjesjes. Edes tällä viikolla iskenyt melkoinen flunssa ei ole haitannut tahtia. Kaipa tuo kipukynnys ehti kasvaa taas alkuraskauden aikana melkoisesti ;-)
Täällä ei kyllä ole vielä tietoakaan liikkeistä, enkä niitä mooniin viikkoihin odotakaan, kun olen vasta ihan loppukuisia. Tulevat kun on tullakseen. pääasia vain, että vauva kasvaa ja kehittyy normaalisti. Normaaleita farkkuja käytän ja masussa havaittavissa vain pienen pieni kumpu, jota voi myös luulla ylimääräiseksi makkaraksi ;-)
TÖissä menevät täällä alkuviikon päivät tiiviiseen tahtiin. Mukavaa on ollut palata sorvin ääreen vuoden tauon jälkeen ja vielä kun tietää. että pian on taas mammaloma ;-) Loppuaika viihdyttäessä tuota perheemme taaperoa.
ONKO TÄÄLLÄ PALJON lokaäitejä pk-seudulta? Jossain vaiheessa voisi kehitellä tapaamista, jos halukkaita löytyy ???
Nyt menen nauttimaan parvekkeelle auringosta, kun pikkuneiti vetelee hirsiä. Pisamat ne sen kun lisääntyvät naamassa. Raskaus saa minulla ainakin aikaan myös sen, että ruskettuu älyttömän helposti, eikä tietoakaan palamisesta. ihanaa KUN TULEE KESÄ. JEE JEE.
WAPUNODOTUSTA MAKOISAA JA MIELUISAA nyt toivotan minä ja poistun takavasemmalle taas joksikin aikaa,
Jolla 14+2
Käyn vaan kirjautumassa pikaisesti. Ei mitään erikoista, paitsi että omat farkut ollut päällä pari kertaa viikon aikana :) Eli turvotusta entisestään laskenut ilmeisesti. Oon ihan riemuissani, koska pelkäsin että nyt tokassa alkaisi maha kasvaa tosi aikaisin - esikoisesta meni jonnekin rv22 asti ennen kuin alkoi näkyä ulkopuolisille. Nytkään ei varmasti kukaan huomaa paitsi mammahousut jalassa tietysti. Luulen että menee lähemmäs rv20 ennen kuin tulee väkisin esiin.
Ei muuta, hyvää perjantaita! Odotan innolla huomista KEVÄTSIIVOUSTA, jota oon suunnitellut ainakin kuukauden! Työt vaan saatava alta pois eka.
Coe rv 14+5
Me oltiin aamulla vappukemuissa kerhossa, tuli mässäiltyä jo etukäteen vappuherkut; nakit, lihapullat, sipsit, munkit jne. Neiti-paralla menikin sitten maha ihan sekaisin:):) Lapset maalasivat kukkaruukkuja ja istuttivat niihin orvokkeja, ihanan kesäistä! Siitä innostuneena pyysinkin miehen siskoa tuomaan orvokkeja, jotta pääsen istutuspuuhiin, kun se oli lähdössä käymään kaupoilla (täältä meidän kylältä ei kesäkukkia saa....). Niin ja täytyypä tässä yhteydessä hehkuttaa, että eilen huomasin ensimmäisien tulppaanien nousseen penkistä!!!
Meillä jatkuu edelleen murjotus autoasian suhteen, voitteko kuvitella!!! Mua alkaa kyllä jo tympäsemään, ompa hieno vappu tulossa, jos ukko aikoo olla koko ajan naama norsun tavaralla.... Meille on tulossa vieraitakin, täytyy varmaan perua koko juttu, jos äijä ei yhtään paremman tuuliseksi muutu! Eilenkään se ei siis tosiaan puhunut mulle sanaakaan koko päivänä, ei kelvannut mun laittama ruoka ja sitä rataa.
Je_nille onnittelut liikkeiden tuntemisesta. Noita sun kuulumisia on aina niin mukava lukea, muistuu mieleen niin selvästi oma ensimmäisen odotus ja kaikki uudet tuntemukset.
Camelot, tiedän todellakin seppälän prisman klo 16.00 ruuhkan! Ja meillä sitä vältetään viimeiseen asti, eilenkin kävin tossa oman kylän s-marketissa.... Tietysti valikoima on vähän huonompi, mutta oon niin kärsimätön kaupassakävijä, että hermot ei kestäis prismassa käyntiä:):) Teidän esikoinen taisi olla aika saman ikäinen, kun meidän kakkonen??? Meillä on neiti siis syntynyt 2/04. Sekin on aloittanut harjoittelun veljen vanhalla pyörällä, mutta sitä kiinnostaa enemmän kaikki ne pyörän oheislaitteet (pirikellot ja muut koristeet).
Hyvää vappua kaikille, älkäähän syökö liikaa herkkuja...
Nöpö & paavokerttuli 16+4
Mulla on maha tullut tosiaan nyt sitten esille, yhtäkkiä muutamassa päivässä ja koko ajan tuntuu vaan suurenevan. Kohta ei kyllä pysty peittelemään millään, joskaan ei siihen tietty hirveesti ole tarvettakaan. Pitäis kai lopuillekin ihmisille kertoa, kun maha tosiaan jo näkyy, tosin saattaahan ihmiset luulla vielä, et oon muuten vaan lihonut, vaikka painoa ei hirveästi ole tullutkaan.
Tänään oma +3 muksua hoidossa (kaksi juuri 1v ja kaksi juuri 2v täyttänyttä), joten vilinää riittää. Onneksi on 3 päivää vapaata :)
Hauskaa vappua kaikille!
PS. Jolla kyseli pk-seudun odottajia. Täällä yksi, tosin en tiedä pääsisinkö tapaamiseen, koska ei autoa käytössä päivisin, mutta katsellaan.
Kati 16+4
Hei,
Minä olen myös ollut tällainen laiskanlainen pinoutuja, muiden kirjoituksia olen kyllä aina yrittänyt lueskella.
Maharintamalla ei mitään uutta. 16 viikkoa tuli eilen täyteen, ja pieni kumpu on kasvanut, mutta eipä sitä paljon vaatteet päällä huomaa. Liikkeitä en ole vielä tuntenut ollenkaan. Käytän jo pääasiallisesti äitiysfarkkuja , yhdet omat kyllä vielä mahtuvat päälle, mutta nuo äitiysfarkut tuntuvat niin mukavilta ja lyhyt aikahan se loppujen lopuksi on kun niitä tarvii niin voihan niitä surutta kuluttaa jo.
Olemme huomenna lähdössä viikoksi Kreetalle, jee! Tosin kyllä täällä Suomessakin nyt ihanan keväiset ilmat on, että ei sen puoleen. Saas nähdä miten matka sujuu meidän kuopuksen kanssa, 1v 1 kk. Kerranhan hän kyllä on jo lentokoneeseen tutustunut, kun kävimme alkutalvesta Lapissa.
Me asustellaan pk-seudulla, tapaaminen jossain välissä voisi olla ihan kivaa.
Nyt täytyy alkaa pakkailla, tuntuu että tuota matkatavaraa kertyy ihan hirveästi. Kaikille oikein hyvää vappua!
terv. Iris73
Hei, taitaakin olla prikulleen saman ikäisiä...Meidän junnu syntynyt 6.2.2004.
Mahdottoman isolta pojalta tuntuu jo. Höpöttää ihan kamalasti koko ajan, ei lie äitiinsä tullut ;)
Ei maar, kyllä mun täytyy nyt alkaa kasailemaan sitä fillaria, on sitten kasattuna kun herää, hyvällä tuurilla =D
Minkäs ikäisiä sun muut lapset on?
Mutta nyt menoks taas...
Upea lämmin päivä ollu tänään! Tosi kesäinen fiilis. Toivotan kaiklle teille hauskaa WAPPUA!!! En varmaan ehi viikonlopun aikana täällä kauheasti pyörimään.
Tervetuloa uusille odottajille! Kiva kun meitä on niin runsain määrin täällä lokakuisissa. Ja siitäpä tulikin mieleen tuo Jollan ehdotus tapaamisesta. Olis kyllä ihan kiva järjestellä tapaamista. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsis tulemaan.
JESH! Me käydään ostamassa huomenna ihan upouudet vaunut tuolta lastentarvikeliikkeestä. Siellä on joku huhtirysäys ja aika edullisesti lähtee nuo vaunut mistä olen haaveillut. Ihaanaa!
Me käytiin eilen ostamassa vappupallot tytöille ja ovat ihan innoissaan niistä. Ovat menossa tännään mummolle ja vaaarille yökylään. Ihan kiva kun saa itekin levätä hetkisen. Sitten alkaakin meijän vappuhulinat ja ollaan koko viikonloppu liikenteessä. Mutta ei haittaa kun on luvattu niin ihannan keväistä ilmaakin koko vapuksi.
Mutta nyt täytyypi lopetella! Oikeeen ihanaa vappua kaille!
Ai niin ja onnittelut Jenille ekoista liikkeistä. On se vaan niin mahtava tunne!
Aurinkoa kaille tasapuolisesti.
Mamseli rv15+5
No on tosi samanikäisiä siis, meillä neiti n syntynyt 25.2. Isoveikka on syntynyt 11.7.2002, touhukas melkein 4 vuotias! On tuo neiti meilläkin niin ison oloinen jo, höpöttelee kanssa kovasti (veljeensä ja äitiinsä siis tullut...) ja kattelin just yks päivä kun se ilman vaatteita tossa pyöri, että on kaikki se vauva pyöreyskin kadonnut. Ja se tekee paljon, kun se on ilman vaippaa, on niin ison oloinen!
Tuli tossa mieleen, kun joku oli kysellyt pk-seudun lokamasuja ja ehdotellut tapaamista, että olisitko kiinnostunut, jos tässä matkan varrella jossakin vaiheessa mekin järjestettäisiin jyväskylän ja lähialueiden mammojen kanssa oma tapaaminen. Mun mielestä olis ihan kiva tavata kasvotusten.
Nyt jatkamaan siivousta....
Nöpö
koulusta palattu kotiin :) niin ja mun selibaatti sit loppui aamul sen jälkeen ku olin täällä käynyt kirjoittelemas :D ukkokin oikein hyvällä tuulella nyt :)
Jolla@: Asun Vantaalla kartanonkoskella joten tapaaminen olis ihan jees
Nöpö: mulla myös tytöt 7/02 ja 10/04 :)
Tuosta jyväsmamma tapaamisista...Muistelisin esikoisen odotusaikana, että semmonen olisi järkättykin ja useempaan kertaankin...Itse vaan onnistuin joka kerta jotenkin livistämään noista...=O
Mutta onkohan niitä nyt järkätty? Itse en ainakaan ole huomannut, pitis tuolla yleisellä huudella..=)
Voi että tuota meidän intoa alkaa kasata tuota pyörää =D
Arvatkaa uskallanko pojan istua siihen selkään kun kaikki osat killuu johonkin suuntaan, kyllä se sentään pyörältä näyttää ;)
No, mies saa töistä tullessa laittaa kuntoon :)
Mutta minäpäs nyt täytän näitä palstarivejä oikein urakalla ja mitään asiaa taaskaan ei ollut =D
..tai ollaan kyllä taas herätty hiukan ennen viittä..
juu ihanan aurinkoiselta ilma näyttää..kävin just myös kurkkaa ilmatieteen laitoksen sivuilta vappusäätä, ja ainakin toistaiseksi vapuksi oli tänne luvattu ihanaa aurinkoa!! jee.
eilen käytiin ostamassa pojalle pyörän turvaistuin ja kypärä, niin päästäään koko perhe vähän ajelemaan;) jos paljoa uskallan polkea..
oli rassu ihan hassuna kun kypärää testailtiin,että mikä kova möykky mun päähän oikeen köytetään...no ehkä siihenkin tottuu! istuinkin oli semmonen hauska että saa vähän kallistettua istuma-asentoa niin että jos pikku matkustajaa rupeaa matka uuvuttamaan saa hyvin otettua pienet unet! hih...kaikenlaista sitä onkin sitten tuo kehitys tuonut tullessaan;)
jenille onnittelut liikkeistä!! ja niinhän se on että yhden huolen tilalle tulee toinen, että ensin niitä liikkeitten puuttumistia huolehtii ja sitten sitä kun ei vähään aikaan tunnu mitään..mutta eipä ne huolet lopu vauvan synnyttyäkään,päinvastoin;) voin luvata;)!!! hih ..mutta sellaista tämä äitiys on!
täällä kanssa yksi allergikko ilmottautuu, nyt on jo kamala olo, ja tiedänettä ei ole edes vielä pahin aika, mutta ilman lääkkeitä yritän selvitä, viimekesänäkään en ottanut mitään,vaikka välillä tuntui ihan mahdottomalta se olo, mutta kyllä siitä sitten selvittiin!
päätä särkee kokoajan, luultavasti sekin liittyy tuohon allergiaan.. toivoisin, ettei kuiteskaan ole mitään pahempaa?!! korkeaa verenpainetta se ei ole, kun kärsin matalasta, ja tietty sekin tekee samanlaiset oireet kuin korkea ,mutta en usko että tämä on sitäkään..
mies eilen sanoi että kyllä tuon massun jo huomaa, että ei sitä enää voi piillotella;) ihana kun huomioi!!
nyt täytyy lähteä vaipanvaihtopuuhiin ja syömään!
oikein ihanaa aurinkoista ja riehakasta (ei liian!) vappuviikonloppua!
fiikuna ja mytty rv 16+2