Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaisinkos minä palstan puumanaisille?

Vierailija
30.06.2018 |

Olen 20-vuotias, 180 cm pitkä, painoa yli 100 kg (suurin osa läskiä), käytän silmälaseja, kaljuunnun, pukeudun melko pappamaisesti tummiin Tokmannin ja Dressmannin vaatteisiin, lisäksi minulla on aika iso nenä ja pullava naama.

Minulla rakennusalan perustutkinto suoritettuna, ja tällä hetkellä opiskelen insinööriksi AMK:ssa. Armeijassa olin säämies.

Omanikäiseni naiset syrjivät minua, sanovat että näytän yli 40-vuotiaalta yksinäiseltä mieheltä ja pitävät rumana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on hyvin pelittävä erektio, niin saatat kelvata ainakin sellaiselle vanhemmalle naiselle, jonka oma ukko on impotentti.

Vierailija
2/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sun ikäisissä viehättää juuri se, etteivät he näytä oman ikäisiltä (tai vanhemmilta!). t: Puumis42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sika läski 160kg vanha norppa voisi säälistä antaa.

Vierailija
4/4 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 20-vuotias, 180 cm pitkä, painoa yli 100 kg (suurin osa läskiä), käytän silmälaseja, kaljuunnun, pukeudun melko pappamaisesti tummiin Tokmannin ja Dressmannin vaatteisiin, lisäksi minulla on aika iso nenä ja pullava naama.

Minulla rakennusalan perustutkinto suoritettuna, ja tällä hetkellä opiskelen insinööriksi AMK:ssa. Armeijassa olin säämies.

Omanikäiseni naiset syrjivät minua, sanovat että näytän yli 40-vuotiaalta yksinäiseltä mieheltä ja pitävät rumana.

Miestä pitää kuulla ja nähdä ennenkuin voi sanoa. Nuo ominaisuudet eivät vielä kerro yhtään mitään.