Suhde kuihtuu..oisko tää vielä pelastettavissa?
Olen seurustellut 1,5 vuotta. Mies on todella ihana ja huomaavainen. Meillä on samanlainen arvomaailma ja paljon yhteistä.
Mutta sitten se mutta..välimatkaa on 50 km ja näemme vaan vkl. Alkuun oli kamala ikävä, kun ei nähty. Nyt tuntuu, että suhde mun puolelta ainakin kuihtuu pala kerrallaan kun ei nähdä. Edelleen on ihanaa viettää vkl hänen kanssaan, mutta nyt joudutaan olemaan kolme vk erillään ja en tiedä voiko tunteet kuolla kokonaan eron aikana.
Itse haluaisin paljon enemmän..haluaisin yhteisen tulevaisuuden suunnitelman..
Mies on niin ihana ja suoranainen löytö, että haluaisin pitää suhteesta kiinni, mutta en tiedä mitä voisin tehdä? Tuntuu, että puhuminen saa miehen pelkäämään, että jätän hänet ja hän menee aivan lukkoon.
Taustaa sen verran, että ollaan kumpikin erottu, kummallakin on lapsia. Miehellä kumpikin jo täysikäisiä. Ikää +40 v.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ette voi muuttaa samaan asuntoon tai lähemmäksi toisia?
Valitettavasti ei. Miehen poika asuu vielä ainakin vuoden hänen luonaan ja vaikka on jo täysikäinen isä haluaa, että poika saa asua niin kauan hänen luonaan, kun haluaa. Minun nuorin käy vielä neljä vuotta täällä paikkakunnalla koulua.
Ap
Kyllä tulevaisuus on tuossa iässä jo takana, ja mies sen tajuaa.
Ai näätte kuitenkin joka viikonloppu? Tuohan on ruhtinaallinen määrä aikaa.
Ette voi muuttaa samaan asuntoon tai lähemmäksi toisia?