Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille muille 40 ja + alkanut tulla kesakoita ja maksaläiskiä vaikka nuorena ei ollut?

totuus sattuu
30.06.2018 |

Mulle on. Tyyliin Kalastajan vaimo..... Haaleneeko nuo talvella? Vaikka kesakoiden pitäisi olla ns. pysyviä', niin kyllä mulla talvella selvästi vaalenee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukana niitä tulee, ei voi mitään. Talvella vaalenee (aurinkohan niitä aiheuttaa). Ainoa keino yrittää niitä estää on välttää aurinkoa ja käyttää suojavoidetta (kerroin väh. 50) jo maaliskuusta alkaen. Kyse on siis maksaläiskistä ei kesakoista.

Vierailija
2/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, enää en rusketu ollenkaan tasaisesti naamasta, pelkkää maksaläikkää pukkaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maksaläiskät tulivat nuorena, alle kolmekymppisenä kun aloitin ehkäisypillerien syömisen. Nuoret naiset voivat saada hormonaalisia maksaläiskiä ja niistä ei valitettavasti pääse eroon kuin yli nelikymppisenä kun hormonitoiminta alkaa vähentyä. Minäkin pääsin omistani eroon ennen 45:ttä ikävuotta.

Vierailija
4/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta luomet on lisääntyneet. Kuvottavaa. Vihaan vanhenemista!

Vierailija
5/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerien lopetuksen jälkeen tulivat kasvoihin. Ikää oli 34v. Kasvot aina tunkkaisen näköiset kesällä. Talveksi katoavat.

Vierailija
6/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kesakoita tai maksaläiskiä. Ikää 41. Kaikenlaista muuta ikääntymisen tuomaa kurttua kylläkin.

Vierailija
7/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikää 43 v. Huomasin aamulla taas uuden kesakon kasvoissa Käytän spf 50+:a joka päivä ja silti niitä vaan tulee. Olen jo luovuttanut. Haluaisin takas sen tasaisen värisen, vaalean ihon, joka mulla joskus oli. En ole ikinä ihaillut ruskettunutta ihoa, enkä palvonut aurinkoa. Melasmat tulivat jo kolmikymppisenä e-pillereiden myötä, eikä ole poistuneet tai vähentyneet kaikista suositelluista, reseptittä saatavista hoidoista huolimatta.

Vierailija
8/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vasta 50+.

Vierailija
9/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin maksaläiskiksi, mutta olikin verenkiertohäiriö jaloissa.

Vierailija
10/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 36 ja ekat maksaläiskät ilmestyi viime syksynä, eivätkä haalistuneet talvellakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän