Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kotiäidit aina alistuu uraäitien mielipiteiden alla?

Vierailija
27.04.2006 |

Miksi ihmeessä te pelkäätte tulevanne leimatuiksi hulluiksi jos puolustatte oikeuksianne?

Uraäidit ovat ne jotka päättävät meidän kohtalostamme.. he ohjaavat rahat sinne minne ne menee.. Jos ei me täältä kotoa sanota mitään koska ollaan kotona niin ei kai meillä kohta enää olla kotona??

Lyhyesti pointti se, että jos tosiaan eduskunnan päättäjät, eli pakosta urasuuntautuneet ihmiset ovat ainoat, jotka suunsa uskaltavat avata niin eihän meillä ole kohta enää mitään valtaa ja sanaa miten lapset ja vanhukset ja sairaat hoidetaan! Tai yleensäkään mitään valtaa missään asiassa..

Ja olen fanaattinen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion olla kotona kunnes nuorimmainen on 2-3 vuotias tai äitini voi jäädä lapsiani hoitamaan. Sitten palaan nurisematta ja iloisena takaisin töihin.. (pätkätöihin sosiaalialalla, näillä näkymin.. :)

Siihen asti saa möykätä uraäidit tai kotiäidit miten haluaa. Minä teen näin. kauanko ap meinaat olla kotona?

Vierailija
2/3 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis lähinnä pointti oli se, että tuossa yhdessä ketjussa nämä jotka ovat siellä työelämässä ja ehkä päättämässä näistä asioista ovat sitä mieltä, ettei kotona saisi lapsiaan hoitaa kuin äitiysloman!

Ja sitten jos puolusti sitä oikeutta olla kotona edes että lapsi täyttää sen vuoden niin on laiska ja kamala ja rahat pois!

Siis ahdistaa jos päätetään noin.. Pelottaa ja ahdistaa! Sen takia olen fanaattinen!

aion olla kotona siihen, että lapsi on noin puoltoista vuotta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua sitä miksi yhteiskunnan pitää maksaa äidille palkkaa siitä, että hoitaa lapsiansa kotona. Eikö mies voisi saada kunnon veroalennukset kotona olevasta vaimosta ja lapsista??? Perheen rahojenhan tulisi olla yhteisiä ja miehellä pitäisi olla oikeus siirtää vaikka kuinka paljon rahaa vaimolle siis maksaa vaimolle palkkaa lastenhoidosta. Kotiäidin eläketurva ja se ettei mies voi lahjoittaa vaimolle rahaa on naisen alistamista, mutta ei yhteiskunnan tarvitse maksaa lasten äidille palkkaa. Ei sen tarvitsi myöskään tarjota lähes ilmaista päivähoitoakaan. Siis miksi lapsettomien (tai lastensa jo kasvattaneide) täynyy elättää muiden lasten.

T. Hoitovapaalla minäkin ja eläketurva huolettaa. Mieheni minut ja lapseni elättää. Me olemme perhe ja yhteisistä isoista menoista päätetään yhdessä ja muuten saan käyttää perheen yhteisiä rahoja (=miehen palkkaa) ihan miten haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme