Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkien pankkien tunnukset eivät välttämättä enää kelpaa ensi vuonna Kelan ja Verohallinnon sähköisiin palveluihin

Vierailija
30.06.2018 |

”Vain Nordean ja Osuuspankin kanssa on päästy sopuun palvelun hinnasta.”

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201806302201045892_u0.shtml

Pitää äkkiä maksaa lainat pois ja vaihtaa pankkia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hankkia myös esim. mobiilivarmenteen kännykkään.

Vierailija
2/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilivarmenne saisikin käydä kaikkiin mahdollisiin palveluihin, ylivoimaisesti helppokäyttöisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin pitää muuttaa vain muuttamisen ilosta. Mikä on se konkreettinen ongelma jota tällä halutaan ratkaista? Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia nykyisen systeemin kanssa.

Vierailija
4/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin pitää muuttaa vain muuttamisen ilosta. Mikä on se konkreettinen ongelma jota tällä halutaan ratkaista? Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia nykyisen systeemin kanssa.

Sopimuskausi pankkien kanssa on päättymässä, ja nyt on käynnissä uudet neuvottelut, millä hinnalla sitä saadaan jatkettua. Tai siis käytännössä on varattu jokin summaverovaroja tuohon tarkoitukseen. Valtion siis pitää maksaa pankeille. Ja nyt moni pankki ei vielä ole esittänyt kilpailukykyistä tarjousta. Eli siina se ongelma, pankit vaativat rahaa. Ei systeemi ilmaiseksi pyöri.

Itse en pankkiani vaihda vaikkei sopimusta tulisi. Mieluummin hukutan virastot paperitulvaan. Kännykkä on joku rautalankamalli johon ei sovelluksia latailla.

Vierailija
5/5 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin pitää muuttaa vain muuttamisen ilosta. Mikä on se konkreettinen ongelma jota tällä halutaan ratkaista? Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia nykyisen systeemin kanssa.

Sopimuskausi pankkien kanssa on päättymässä, ja nyt on käynnissä uudet neuvottelut, millä hinnalla sitä saadaan jatkettua. Tai siis käytännössä on varattu jokin summaverovaroja tuohon tarkoitukseen. Valtion siis pitää maksaa pankeille. Ja nyt moni pankki ei vielä ole esittänyt kilpailukykyistä tarjousta. Eli siina se ongelma, pankit vaativat rahaa. Ei systeemi ilmaiseksi pyöri.

Itse en pankkiani vaihda vaikkei sopimusta tulisi. Mieluummin hukutan virastot paperitulvaan. Kännykkä on joku rautalankamalli johon ei sovelluksia latailla.

Ei ole kyse pelkästään siitä. Tunnistautuminen uudistetaan samassa supussa vaikka kaikki on toiminut tähänkin asti ilman ongelmia. Nyt pankit joutuvat tekemään järjestelmiä uusiksi ja luonnollisesti tehdystä työstä pitää saada korvaus eli hinnat nousevat.