Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten niin usein sanotaan haluavan vain seksiä?

Vierailija
30.06.2018 |

Olen niin usein törmännyt väitteisiin siitä, että miehet haluavat vain seksiä/ajattelevat alapäällään jne. jne., että ajattelin jakaa oman kokemukseni aiheesta.

Olen ihan tavallinen, aktiivinen, mukiinmenevän näköinen nainen. Muinoin sinkkuaikoinani olin usein siinä tilanteessa, etten välttämättä epätoivoisesti etsinyt mitään vakavaa, vaan lähinnä "pientä sutinaa" ja kemioiden kohdatessa ehkä seksiäkin kivojen miesten kanssa. Usein minua itse treffimielessä lähestyneet miehet tuntuivat kuitenkin perääntyvän tai muuten luistavan tilanteesta, kun ilmaisin myös seksuaalisen kiinnostukseni. Samat miehet myös yleensä jatkoivat yhteydenpitoa, mutta uudet deitit jäivät suunnitteluasteelle.

En koe olleeni erityisen päällekäyvä tai ladanneeni miehille älyttömiä paineita. Muutenkin pidän itseäni (ehkä erheellisesti) rentona tyyppinä jonka seurassa ihmisten on usein helppo olla. En myöskään usko että niin useat tapailemani miehet olisivat kärsineet varsinaisesta Madonna/hu ora-syndroomasta, sillä en varmasti ainakaan lähetä mitään putipuhtoisia vaimomatsku(hyi mikä ilmaus)-viboja.

Onko kyseessä vain se klassikko, että jahti kiinnostaa enemmän kuin saalis vai olenko tavannut poikkeuksellisia miehiä? :D Kertokaa omia kokemuksianne aiheesta!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Hommahan riippuu aina tilanteesta. Jäätelökauppiaan mielestä haluan aina jätskiä, ei tajua että jätski on ainut mikä heillä on hyvää. Muualla otan jotain muuta. Selittäisikö tämä?

Suurin osa miehistä haluaa suurimmalta osalta naisia lähinnä seksiä. Mutta lähes jokainen mies haluaa jonkun naisen kanssa enemmän kuin seksiä.

Varmasti totta. Eli tästä päästään lähinnä siihen, että naiset käsittävät "vaan" seksin haluamisen jotenkin negatiiviseksi, eikä odotukset mene yksi yhteen? Ajatuksena jotenkin huvittavaa, että usein käytetyn retoriikan perusteella voisi kuvitella naisen aina seksiä harrastaessaan haluavan myös jotain vakavampaa. Naisten TODELLA harvoin kuulee yhtä häikäilemättömästi haluavan miestä vaan sitä hyvää. :D

Sinulta menee pointti ohi. Kyllä se vain on negatiivista, jos sadalle miehelle kelpaa seksiin, mutta ei yhdellekään parisuhteeseen. Toki naisetkin tietysti haluavat joskus pelkkää seksiä, mutta paljon harvemmin ja käytännössä useimmiten homma menee niin, että nainen haluaisi myös sen parisuhteen, mutta sai vain seksiä. Se, että naiset tyytyvät irtoseksiin paremman puutteessa, ei tarkoita, että he etsivät irtoseksiä. Miehet nimenomaan etsivät irtoseksiä, eivätkä halua parisuhdetta. Ja mistä tämän voi päätellä? Siitä, että harvemmin miehet harmittelevat kun nainen ei otakaan enää yhteyttä yhteisen yön jälkeen ja siitä, että miehet eivät halua edes tutustua naisiin halutessaan sänkyyn. 

Ymmärrän kyllä pointin. On vain jotenkin vaikea uskoa, että "vain" seksiä haluava nainen olisi poikkeus.

No kyllä minä sanoisin, että "vain seksiä" haluava nainen on poikkeus, jos sillä tarkoitetaan sitä, että nainen ei edes halua tutustua yhteenkään mieheen moneen vuoteen, vaan ainoastaan käydä panemassa mahdollisimman monen miehen kanssa. Eri asia sitten naiset, jotka satunnaisesti sinkkuna ollessaan päätyvät irtosuhteisiin, mutta jotka kuitenkin samalla ovat valmiita parisuhteeseen tai esim fwb-suhteeseen. 

Hoh hoijaa. Minä tai kukaan muukaan nainen ei ole keskustelussa sanonut ettei haluaisi tutustua yhteenkään mieheen moneen vuoteen. Pitäisikö satunnaisesti irtosuhteisiin ajatuvan naisen siis samalla olla valmis parisuhteeseen (tai vähintään fwb-suhteeseen) ihan kenen tahansa kanssa? AP

Olen eri, mutta omasta mielestäni pitäisi, koska olen itse sillä mentaliteetilla liikenteessä. Jos en pysyt kuvittelemaan olevani suhteessa kyseisen ihmisen kanssa, niin ei minulla ole myöskään mitään mielenkiintoa tämän kanssa tapailla tai seksiä harrastaa. Jos tuo ajatusmaailma ei kohtaa, niin tapailu tuppaa jäämään melko lyhyeen.

Tämänpä vuoksi se avoimuus on tosiaan kaiken a ja o. 

Vierailija
42/47 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin HOMOT haluaa aina vain seksiä. TÄMÄ ON FAKTA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet haluaa itse tehdä sen aloitteen seksiin eli saada naisen sänkyyn

Vierailija
44/47 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ap samanlainen naapuri tyttötyyppi kuin minä eli kiltin ja kunnollisen oloinen. Minustakin useimmat miehet ovst halunneet muuta kuin vain seksiä. Päädyin naimisiin, kun ehdotin baarissa miehelle 1 yönsuhdetta ja hän kieltäytyi siitä, mutta halusi alkaa tapailla vakavasti. Hän väittää kive kovaan tietävänsä, etten muka " oikeasti ole sellainen", vaikka kyllä olen. Olen siis ihan oikeasti iskenyt miehiä yhdeksi yöksi ja useimmat ovat ihastuneet ja yrittäneet tapailla. Mutta jotenkin vaan vaikutan sellaiselta naapurintytöltä ja olen huono ja ujokin sängyssä. Ehkä miehet sitten haluavat pelkkää seksiä niiltä naisilta, jotka vaikuttavat vähän tuhmilta ja näyttävät tyrkyiltä tms korostetun seksuaalisilta. Mä en vaan osaa laittauyua sexyksi, vaikutelma musta on aina tietyllä lailla hillitty, vaikka pukisin ylle mitä tai olisin kännissä.

Vierailija
45/47 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut hyviä miehiä, aviomies materiaalia. Minä haluan ensiksi romantiikkaa ennen kuin harrastetaan seksiä. Jos seksi tulee liian nopeasti kuvioihin (ensimmäisellä tai toisella kerralla) niin on iso riski, että kiinnostus lopahtaa. Syytä en tiedä miksi näin on. Haluan, että jännite kasaantuu ja sitten purkautuu kiihkeään kutuun mekaanisen ''hei mennääks panee'' sijaan.

Niin.. sillä aikaa kun sinä keräät paneita, deittisi joutuu purkamaan itseään monta kertaa itsekseen. Ja jok'ikinen helpompi nainen voi päästä väliin tässä kohtaa.

Vierailija
46/47 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet haluaa itse tehdä sen aloitteen seksiin eli saada naisen sänkyyn

Nainen sen kuitenkin aina todellisuudessa tekee. Vähän sama kuin vanhan auton starttaaminen, voit sitä starttailla vaikka miten, mutta se käynnistyy vasta kun haluaa.

Vierailija
47/47 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ap samanlainen naapuri tyttötyyppi kuin minä eli kiltin ja kunnollisen oloinen. Minustakin useimmat miehet ovst halunneet muuta kuin vain seksiä. Päädyin naimisiin, kun ehdotin baarissa miehelle 1 yönsuhdetta ja hän kieltäytyi siitä, mutta halusi alkaa tapailla vakavasti. Hän väittää kive kovaan tietävänsä, etten muka " oikeasti ole sellainen", vaikka kyllä olen. Olen siis ihan oikeasti iskenyt miehiä yhdeksi yöksi ja useimmat ovat ihastuneet ja yrittäneet tapailla. Mutta jotenkin vaan vaikutan sellaiselta naapurintytöltä ja olen huono ja ujokin sängyssä. Ehkä miehet sitten haluavat pelkkää seksiä niiltä naisilta, jotka vaikuttavat vähän tuhmilta ja näyttävät tyrkyiltä tms korostetun seksuaalisilta. Mä en vaan osaa laittauyua sexyksi, vaikutelma musta on aina tietyllä lailla hillitty, vaikka pukisin ylle mitä tai olisin kännissä.

Epäilen vahvasti, ettäkö tämä olisi selitys. Oon melko tarkoituksella välttänyt naapur intyttö-vibojen lähettämistä koko aikuisikäni, lienen traumatisoitunut nuoruusiän kympin tyttö-statuksen mukanaan tuomista ennakkoluuloista ja vähättelystä. En toki näytä ty rkyltä, mutta olen saanut kuulla vaikuttavani siltä että olen sängyssä villi ja estoton. Todellisuudessa taidan olla jotain naapurintytön ja seks ipedon välimaastosta, ihan tavallinen tyyppi siis. 

(mikäköhän sana tässä vastauksessa on palstan sääntöjen vastainen?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä