Miksi miesten niin usein sanotaan haluavan vain seksiä?
Olen niin usein törmännyt väitteisiin siitä, että miehet haluavat vain seksiä/ajattelevat alapäällään jne. jne., että ajattelin jakaa oman kokemukseni aiheesta.
Olen ihan tavallinen, aktiivinen, mukiinmenevän näköinen nainen. Muinoin sinkkuaikoinani olin usein siinä tilanteessa, etten välttämättä epätoivoisesti etsinyt mitään vakavaa, vaan lähinnä "pientä sutinaa" ja kemioiden kohdatessa ehkä seksiäkin kivojen miesten kanssa. Usein minua itse treffimielessä lähestyneet miehet tuntuivat kuitenkin perääntyvän tai muuten luistavan tilanteesta, kun ilmaisin myös seksuaalisen kiinnostukseni. Samat miehet myös yleensä jatkoivat yhteydenpitoa, mutta uudet deitit jäivät suunnitteluasteelle.
En koe olleeni erityisen päällekäyvä tai ladanneeni miehille älyttömiä paineita. Muutenkin pidän itseäni (ehkä erheellisesti) rentona tyyppinä jonka seurassa ihmisten on usein helppo olla. En myöskään usko että niin useat tapailemani miehet olisivat kärsineet varsinaisesta Madonna/hu ora-syndroomasta, sillä en varmasti ainakaan lähetä mitään putipuhtoisia vaimomatsku(hyi mikä ilmaus)-viboja.
Onko kyseessä vain se klassikko, että jahti kiinnostaa enemmän kuin saalis vai olenko tavannut poikkeuksellisia miehiä? :D Kertokaa omia kokemuksianne aiheesta!
Kommentit (47)
Ainakin HOMOT haluaa aina vain seksiä. TÄMÄ ON FAKTA!!!!
miehet haluaa itse tehdä sen aloitteen seksiin eli saada naisen sänkyyn
Ehkä olet ap samanlainen naapuri tyttötyyppi kuin minä eli kiltin ja kunnollisen oloinen. Minustakin useimmat miehet ovst halunneet muuta kuin vain seksiä. Päädyin naimisiin, kun ehdotin baarissa miehelle 1 yönsuhdetta ja hän kieltäytyi siitä, mutta halusi alkaa tapailla vakavasti. Hän väittää kive kovaan tietävänsä, etten muka " oikeasti ole sellainen", vaikka kyllä olen. Olen siis ihan oikeasti iskenyt miehiä yhdeksi yöksi ja useimmat ovat ihastuneet ja yrittäneet tapailla. Mutta jotenkin vaan vaikutan sellaiselta naapurintytöltä ja olen huono ja ujokin sängyssä. Ehkä miehet sitten haluavat pelkkää seksiä niiltä naisilta, jotka vaikuttavat vähän tuhmilta ja näyttävät tyrkyiltä tms korostetun seksuaalisilta. Mä en vaan osaa laittauyua sexyksi, vaikutelma musta on aina tietyllä lailla hillitty, vaikka pukisin ylle mitä tai olisin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut hyviä miehiä, aviomies materiaalia. Minä haluan ensiksi romantiikkaa ennen kuin harrastetaan seksiä. Jos seksi tulee liian nopeasti kuvioihin (ensimmäisellä tai toisella kerralla) niin on iso riski, että kiinnostus lopahtaa. Syytä en tiedä miksi näin on. Haluan, että jännite kasaantuu ja sitten purkautuu kiihkeään kutuun mekaanisen ''hei mennääks panee'' sijaan.
Niin.. sillä aikaa kun sinä keräät paneita, deittisi joutuu purkamaan itseään monta kertaa itsekseen. Ja jok'ikinen helpompi nainen voi päästä väliin tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
miehet haluaa itse tehdä sen aloitteen seksiin eli saada naisen sänkyyn
Nainen sen kuitenkin aina todellisuudessa tekee. Vähän sama kuin vanhan auton starttaaminen, voit sitä starttailla vaikka miten, mutta se käynnistyy vasta kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ap samanlainen naapuri tyttötyyppi kuin minä eli kiltin ja kunnollisen oloinen. Minustakin useimmat miehet ovst halunneet muuta kuin vain seksiä. Päädyin naimisiin, kun ehdotin baarissa miehelle 1 yönsuhdetta ja hän kieltäytyi siitä, mutta halusi alkaa tapailla vakavasti. Hän väittää kive kovaan tietävänsä, etten muka " oikeasti ole sellainen", vaikka kyllä olen. Olen siis ihan oikeasti iskenyt miehiä yhdeksi yöksi ja useimmat ovat ihastuneet ja yrittäneet tapailla. Mutta jotenkin vaan vaikutan sellaiselta naapurintytöltä ja olen huono ja ujokin sängyssä. Ehkä miehet sitten haluavat pelkkää seksiä niiltä naisilta, jotka vaikuttavat vähän tuhmilta ja näyttävät tyrkyiltä tms korostetun seksuaalisilta. Mä en vaan osaa laittauyua sexyksi, vaikutelma musta on aina tietyllä lailla hillitty, vaikka pukisin ylle mitä tai olisin kännissä.
Epäilen vahvasti, ettäkö tämä olisi selitys. Oon melko tarkoituksella välttänyt naapur intyttö-vibojen lähettämistä koko aikuisikäni, lienen traumatisoitunut nuoruusiän kympin tyttö-statuksen mukanaan tuomista ennakkoluuloista ja vähättelystä. En toki näytä ty rkyltä, mutta olen saanut kuulla vaikuttavani siltä että olen sängyssä villi ja estoton. Todellisuudessa taidan olla jotain naapurintytön ja seks ipedon välimaastosta, ihan tavallinen tyyppi siis.
(mikäköhän sana tässä vastauksessa on palstan sääntöjen vastainen?)
Tämänpä vuoksi se avoimuus on tosiaan kaiken a ja o.