Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ajattelee tän hetken teinejä niin nehän on ihan samanlaisia kuin vanhempansa, samat vaatteet, musiikkimaku jne.

Vierailija
30.06.2018 |

Kun itse olin teini, ei mulla ollut mitään yhteistä omien vanhempieni ikäluokan kanssa. Mun vanhemmista kumpikaan ei omistanut esim. farkkuja, ja kuuntelivat vaan jotain einogröniä ja katrihelenaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ei nykyajan keski-ikäisiä erota keski-ikäiseksi kuin naamasta. Ennen sen näki jo 100 metrin päästä.

Ja mummot erotti nutturoista.

Vierailija
2/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokalla vanhemmat 30-luvulla syntyneet vanhaa tanssimusiikkia ja 40-luvun puolivälin jälkeen käännös iskelmät Dannyt ja toisilla ihan jopa rock.

Nykyinen hiphop lähinnä lastenlaulu pohjaista lällätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat on edelleen toistensa klooneja. Esim. 90 % naisista ollut lyhyt tukka lapsesta asti. 90 % kuuntelee suomalaista iskelmää.

Vierailija
4/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olin tyttäreni kanssa Sideways-festareilla kesäkuussa. Hän lainasi minulta puseroa. En olisi voinut kuvitellakaan tekeväni samaa äitini kanssa.

Vierailija
5/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa eivät ole. Viimeisten tutkimusten mukaan nuorten äo on tippunut kolme prosenttia verrattuna vuonna 1975 syntyneisiin ja kehitys jatkuu edelleen. Eli tyhmempiä ovat.

Vierailija
6/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa eivät ole. Viimeisten tutkimusten mukaan nuorten äo on tippunut kolme prosenttia verrattuna vuonna 1975 syntyneisiin ja kehitys jatkuu edelleen. Eli tyhmempiä ovat.

Tämä on globaali ilmiö. Ja ensimmäinen kerta kun uusi sukupolvi on edeltäjäänsä tyhmempi.

Vierailija
7/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla on sama vaatekappi 14-vuotiaan kanssa. 

43 v

Oma äitini käytti ihan arkiasuna puolihameita ja paitapuseroita... Ei mitenkään olisi kasarin teini laittanut tuollaista asua päälleen.

Vierailija
8/8 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, hiustyylikin on sama.

Aikanaan mun äidillä ja kaikkein kaverieden äidillä oli lyhyt permanentattu tukka. Tyttärillä oli jotain ihan muuta.