Mitkä ovat salaiset kikkanne säästää pysäköintimaksuissa Helsinki-Vantaan lentokentällä asioidessanne?
Ne hinnathan ovat muutoin aivan törkeät esim. vastaan mennessä.
Kommentit (28)
Stykkösen parkkiin. Joo, vähän kävelyä, mutta tuleehan sitä lentokentällä muutenkin. Jos poimit vain kyytiin, niin siihenhän on ihan oma alue ovien edessä, ei tarvi parkkiin sen takia mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä asti menet lentokentälle? Siis mistä kaupungista?
Minulla on salainen kikka mutta toimii vaan meikäläiselle. Ja se on sitäpaitsi salainen
Ja lentokenttäjunaa joudut jokatapauksessa käyttämään. Eli en tiä onko se niin iso säästö
Joutuu itse maksamaan, jos paljastaa kikkansa.
ajat hotellin pihaan jossa on ilmainen parkkipaikka ja ilmainen lentokenttäbussi. menet bussilla lentokentälle ja sitten noutamiesi ihmiste kanssa takaisin hotellille
Ajan suoraan kiitotielle ja otan noudettavan kyytiin siitä koneen viereltä.
Aja sitä ympyrää terminaalien ja huoltsikan ympäri kunnes haettavasi saapuu. Pyydä häntä kävelemään sinne huoltsikan pihaan ja tapaatte siellä. Ei kovin käytännöllistä tosin, saatat joutua pyörimään pitkäänkin jos laukkujen tulo kestää.
Minä olen ajanut ihan vain siihen noutopaikalle ja poiminut kyytiin. Ei mitään ongelmia. Taksikuskit joskus vähän mulkaisseet mutta so what.
Moni jää kytikselle autonsa kanssa lähelle lentokenttää ja menee kentälle vasta, kun noudettava henkilö on laukkunsa kanssa tullut ulos. Turha sinne on kauhean ajoissa mennä vastaan. Ne pikaparkin parkkimaksut ovat aika rouheat.
Jos on varaa autoon ja lentelyyn, on varaa parkkimaksuihinkin. Lakatkaa pihistelemästä tai pysykää kotona, köyhät!
Prototyyppi kirjoitti:
Moni jää kytikselle autonsa kanssa lähelle lentokenttää ja menee kentälle vasta, kun noudettava henkilö on laukkunsa kanssa tullut ulos. Turha sinne on kauhean ajoissa mennä vastaan. Ne pikaparkin parkkimaksut ovat aika rouheat.
Jep. Esim. Jumbon suunnalta tullessa siinä on sellainen infotaulu ja pieni alue, jonka luokse voi pysäköidä auton. Siinä sitten odottelee ja hakee vasta kun haettava on tullut ulos.
Ruuvaan aina kilvet irti ja nauran ääneekkäästi omaa nerouttani
Vierailija kirjoitti:
Jos on varaa autoon ja lentelyyn, on varaa parkkimaksuihinkin. Lakatkaa pihistelemästä tai pysykää kotona, köyhät!
Tai sit homma meneekin niin, että jos säästää sellaisissa asioissa joissa voi, kertyy rahaa kivoihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Jep. Esim. Jumbon suunnalta tullessa siinä on sellainen infotaulu ja pieni alue, jonka luokse voi pysäköidä auton. Siinä sitten odottelee ja hakee vasta kun haettava on tullut ulos.
Juu tämä on minunkin taktiikka, tottakai ensin katsotaan onko kone esim 30min myöhässä
P1 on parempi ja edullisempi kuin nouto parkki. Aina tilaa, sääsuojassa kannen alla.
Matkalaisen kyytiin noukkiminen on vielä helpompaa ylätasolta (lähtevät lennot) kuin alatasolta. Sopii vain haettavan kanssa, että hän nousee tokaan kerrokseen. Autolla pääsee hyvin ihan ovien läheisyyteen. Ja usein siellä ei ole ryysistä silloin, kun suuri osa lennoista saapuu.
Tämä siis vinkkinä niille, jotka odottelevat jossain lähistöllä ja singahtavat terminaalille kun haettava on valmiina.
Käytän lentokentällä aina varastettua autoa ja varastettuja rahoja, niin ei omia kulu yhtään! Nerokasta!
Onko kukaan kokeillut pysäköidä sinne vuokra-autojen pysäköintialueelle ST1:n viereiseen halliin? Sinnehän ei ole mitään portteja. Kuinka äkkiä ne sakottaa...?
Liityntälento Turusta. Ei ole mikään salaisuus.
Mistä asti menet lentokentälle? Siis mistä kaupungista?
Minulla on salainen kikka mutta toimii vaan meikäläiselle. Ja se on sitäpaitsi salainen