kyllä tuli taas paha mieli ystävän käytöksestä!
Tiedän sen kaavan mitä se käyttää.
Loma alkaa ja kun kun loma on loppunut, se viestittää siitä.
Tarkoittaa siis ettemme voi nähdä.
En jaksa enää tämmöistä elämää.
On ystävä mutta me emme tapaa.
Minne lähden?
Metsään makaamaanko?
Kommentit (28)
Mä oon just sellane kaveri joka haluaa olla enimmäkseen omissa oloissa, ärsyttää jos vähät lomat pitäs tuhlata jonkun kaverin kanssa. Lomalla teen omia juttuja ja projekteja, en todellakaan kaipaa ylimääräisiä siihe ympärille.
Mulla oli yks takertuvainen kaveri joka hirveästi halus nähdä ja tehdä kaikkea(joka viikko!!!), yritti ns mennä muiden kaverien edelle kun kuvitteli meidän välejä paljon paremmiksi kuin mitä mulla on muihin (väärä luulo!!) Ja kyllä sanoin monta kertaa sille et EI ja EI, jos tuntui liian päällepuskevalta vaatimuksineen. Edes vessassa saanut käydä rauhassa kun tuo tuli oven taa kälättää.. muutenki seuras ku koira joka paikkaan ja kerjäs huomiota, jos en miellyttänyt tätä niin voi sitä syyttelyn tulvaa ja valitusta. Kuinka hän on uhri ja muut baskoja jne.
Nyt on kavereita jotka on samanlaisia kuin minä, itsenäisiä eivätkä joka asiaan vaadi kaveria mukaan jne (esim.kaupassa käymiseen) ennemmin olen yksin kuin takertuvan kanssa (sellaset yrittää omiin suohonsa (ongelmiin) vetää mukanaan)
Voitha sä AP kysyy siltä kaverilta että miksi näin on asiat.
Ihmiset muuttuu, ei kukaan ole se sama henkilö mitä oli lapsena.
Sama täällä. Ystävänä pitämäni ihminen on tehnyt monet oharit. Asuu muualla ja tänä vuonna on käynyt tällä paikkakunnalla kaksi kertaa olemassa useammam päivän eikä sitten ole ehtinytkään tavata, vaikka itse etukäteen ilmoitti tulostaan ja sovittiin alustavasti että nähdään. On myös jättänyt vastaamatta puheluihini ja jopa viesteihin. Mitenkään en ahdistele. Vain noin kerran kuussa olen soittanut. Ajattelin antaa olla. Luulin, että olemme hyvät ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ystävänä pitämäni ihminen on tehnyt monet oharit. Asuu muualla ja tänä vuonna on käynyt tällä paikkakunnalla kaksi kertaa olemassa useammam päivän eikä sitten ole ehtinytkään tavata, vaikka itse etukäteen ilmoitti tulostaan ja sovittiin alustavasti että nähdään. On myös jättänyt vastaamatta puheluihini ja jopa viesteihin. Mitenkään en ahdistele. Vain noin kerran kuussa olen soittanut. Ajattelin antaa olla. Luulin, että olemme hyvät ystävät.
Tuo on varmasti ikävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ainoa ystäväsi? Yritä löytää uusia ystäviä ja tutustua ihmisiin. Jos ystäväsi (?) ei ole kiinnostunut tapaamaan, mene tapahtumiin yksin. Tee kivoja asioita ja nauti kesästä. Juttele tuntemattomille ihmisille, jos menet johonkin ja joku toinenkin on siellä yksin.
Se tärkein. On yksi toinenkin mutta tämä on ollut "hiljaa jo viikkoja.
Minkä ikäisiä olette ja onko ystävälläsi perhettä? Suosittelisin sinua rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin. Vaikuttaa, että ystäväsi ei jostain syystä halua tai ehdi tavata. Ehkä hänellä on kiireitä tai sitten hän on itsenäistä ihmistyyppiä, joka ei koe tarpeelliseksi tavata ystäviään. Hän väsyy ihmiskontakteista ja kaipaa muiden seuraa kerran puolessa vuodessa. Sinun pitäisi löytää itsellesi sellaisia kavereita kuin olet itsekin eli jotka kaipaavat ihmisten seuraa ja haluavat tehdä asioita yhdessä.
Ihminen on itsensä peruskallio, ei kukaan toinen, ei se paraskaan ystävä.
Parhaita ystäviä ovat he,joiden kanssa voi olla eri mieltä, viettää omaa elämää, vaikka puoli vuotta ja kun soitetaan, silloin kun molemmille sopii jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin, ihminen, jolla voi olla muitakin hyviä ystäviä, erilaisia harrastuksia, mielenkiinnon kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän ainoa ystäväsi? Yritä löytää uusia ystäviä ja tutustua ihmisiin. Jos ystäväsi (?) ei ole kiinnostunut tapaamaan, mene tapahtumiin yksin. Tee kivoja asioita ja nauti kesästä. Juttele tuntemattomille ihmisille, jos menet johonkin ja joku toinenkin on siellä yksin.
Se tärkein. On yksi toinenkin mutta tämä on ollut "hiljaa jo viikkoja.
Minkä ikäisiä olette ja onko ystävälläsi perhettä? Suosittelisin sinua rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin. Vaikuttaa, että ystäväsi ei jostain syystä halua tai ehdi tavata. Ehkä hänellä on kiireitä tai sitten hän on itsenäistä ihmistyyppiä, joka ei koe tarpeelliseksi tavata ystäviään. Hän väsyy ihmiskontakteista ja kaipaa muiden seuraa kerran puolessa vuodessa. Sinun pitäisi löytää itsellesi sellaisia kavereita kuin olet itsekin eli jotka kaipaavat ihmisten seuraa ja haluavat tehdä asioita yhdessä.
Kyllä mellä ikää on jo ja lapset isoja.
Hän on työtön että aikaa on.
Harmi kun kesä menee tässä kun olis kiva jossain liikkua.
Hohhoijaa.