Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö lastensuojelu ilmoituksen jos

Vierailija
30.06.2018 |

Vanhemmat ovat usein kännissä lastensa seurassa. Vanhempi koululainen oikein kärsii siitä. Pienempi on 3v.
Kyse sukulaisesta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin

Vierailija
2/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, jos molemmat vanhemmat päissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teillä, jotka tekisitte tai jotka edes märehditte noin absurdia asiaa päässänne (päissänne?) ei ole mitään otetta elämään eikä realiteettien tajua.

Kyllä tämä (että ihmisillä on tuollaisia mietelmiä) on varmasti hyvin suomalainen ilmiö.

Vierailija
4/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni känni haittaa. Juttu luistaa kersan kanssa paremmin ja roolileikkikin sujuu paremmin ilman estoja.

Vierailija
5/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. Se vanhemman lapsen kärsimys olisi jo syy.

Pienempi ei vielä ymmärrä.

Olen itse elänyt perheessä, jossa isä oli kännissä ja vihainen usein. Se oli kamalaa. Äiti alistui. Minusta tuli vetäytyvä,...enemmän kuin kenties olisin muuten. Pelkäämään jouduin monta vuotta omassa kodissa. Se on hirveää.

Se ilmoitus on vaan aika paha...voi tulla ero siitä perheestä. Sinä saatat olla tuki.

Voitko tehdä sen jotenkin niin, ettei paljastu kuka sen tekee?

Se on meinaan sille perheelle oletettavasti kriisi. Jos lasten olit paranee, niin se on hyvä asia. Kyllähän sen isomman lapsen huono olo näkyy hoidossa varmaan myös.

Vierailija
6/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin. En mistään parista lasillisesta viiniä, mutta jos vanhemmat oikeasti kännissä. Ongelmahan tässä on se, että aika vaikea todistaa vanhempien olevan usein kännissä, jos eivät ole kännissä lastensuojelun ottaessa yhteyttä. Sosiaalipäivystykseen voi ottaa yhteyttä, kun humalaiset vanhemmat ovat lasten kanssa.

Vierailija
7/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse elänyt perheessä, jossa isä oli kännissä ja vihainen usein. Se oli kamalaa. Äiti alistui. Minusta tuli vetäytyvä,...enemmän kuin kenties olisin muuten. Pelkäämään jouduin monta vuotta omassa kodissa. Se on hirveää.

Se ilmoitus on vaan aika paha...voi tulla ero siitä perheestä. Sinä saatat olla tuki.

Se on meinaan sille perheelle oletettavasti kriisi. Jos lasten olit paranee, niin se on hyvä asia. Kyllähän sen isomman lapsen huono olo näkyy hoidossa varmaan myös.

Ei Aloittaja maininnut millään muotoa, että tuossa puheenalaisessa perheessä kukaan olisi vihainen.

Ja siks'toiseen, ei tuollaisista lasuttelijoista ole miksikään tueksi kenellekään eivätkä ne osaa eivätkä välitä antaa itsestään mitään positiivista. Ne osaavat ja haluavat vain repiä rikki, loukata, valehdella ja tuhota.

Stalin arvosti tuollaista ihmistyyppiä.

Vierailija
8/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki-Herra 46 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Aloittaja maininnut millään muotoa, että tuossa puheenalaisessa perheessä kukaan olisi vihainen.

Ja siks'toiseen, ei tuollaisista lasuttelijoista ole miksikään tueksi kenellekään eivätkä ne osaa eivätkä välitä antaa itsestään mitään positiivista. Ne osaavat ja haluavat vain repiä rikki, loukata, valehdella ja tuhota.

Jotenkin tulkitsen tekstistä että teidän lapsista on tehty lasu?

Vierailija
9/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eki-Herra 46 vuotta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulkitsen tekstistä että teidän lapsista on tehty lasu?

Tulkitse vaan, mutta pieleen menee.

Minulla ei ole lapsia eikä ole tällä hetkellä naistakaan.

Vierailija
10/10 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi kärsii? Eikö saa ruokaa, puhtaita vaatteita? Vanhemmat käyttäytyy vihamieliaestsesti? Millaista alkoholin käyttöä ja mikä on usein? Monta iltaa viikossa, kerta vai kolme?

Tähän tarvii tarkennusta, ennenkuin osaa miettiä tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän