Olin 7v kun se kiusaaminen alkoi
No oon nyt 12v(menos kutosel) Mun eka luokka alko hyvin mua ei kiusattu kunnes mun bff muutti ja jäin yksin. Sitten oli aika kun olin ollut muiden kanssa ja sain kaverin joka ei lopulta pitänyt musta sillä sai kivemman kaverin. No sain sit mun nykyisen bff ja selvis että se sama tyyppi oli jättäny meidät molemmat. Lopulta nää kiusaajat alko kiusaamaan kunnolla soitti et tuu mun parvekkeen alle asiaa ja heitteli hedelmillä kerran soitti mulle tuu meille mennään keinuun no Mä menin ja siellä mua kiusattiin onneks asuin naapuritalos oli lyhyt matka ylitin vaan tien... no sit 1-2lk kesäl muutin ja sain kaverin tai no sain puolesta välis 2lk kaverin sillä opet laitto mut puhutteluun Mä meinaa seisoin mun nykyisen kaveriporukan vieressä hiljaa leikkimässä rautalangalla. No sit siitä porukasta yks oli mun kaveri mentiin aina samaa matkaa kotiin ei me muuta tehtykään... no mun kaveri porukka vaihteli ja oon ollut 7eri kaveri porukas. Paras oli varmaan yks poika ja tyttö kenen kaa pelasin jalista mut en Mä sitä yksin tai no ilman sitä poikaa halunnu pelaa no siihen se Loppu kun sen pyörän tanko tuli poskesta läpi) no nyt mul on kavereina ne ekat kenenluona istuin kakkosel ja se poika sit yks toine poika sit on viel toine kaveriporukka mis on 2tyttöö ja 2poikaa me pelataan aina minijalista kertokaa.tos ei hyvin selvinnyt miten mua kiusataan mut haukuttiin rumista vaateista ja no siitä et olin ujo. Oon vieläkin ujo mut kertokaa miten voisin aloittaa 6lk