Rehellisesti... laihdunko tällä dieetillä? +liikuntamäärällä?
Ajattelin nyt kokeilla sellaista että syön joka aterialla ruokaa tasan 2dl. Klo 8, klo 12, klo 16 ja klo 20. En aio pitää tätä jonain 2vko dieettinä, vähintään kuukausi.
Pyöräilen kerran viikossa cittariin, pyöräiltyjä kilometrejä tulee yhteensä 11. Käyn joka päivä kerran kissan kanssa lenkillä (yleensä 2-3km)
Pyöräilen joka ilta n. 4km lenkin. (Paitsi jos sataa älyttömästi, silloin teen jotain sisätiloissa)
Kommentit (19)
yksi kuukausi ei riitä isoon painon pudotukseen mitenkään ,kyse on ravintoremontista joka kestää kunnes tavoite paino on saavutettu, voi mennä vaikka vuosi.
Unoha nuo desi mitat, laske kalorit ja pidä ne 1200 kcal/päivä. Paino putoo. ellet ole jo nyt hyvin laiha ja pieni. Liikunnalla ei ole mitään tekemistä, vaikka makaisit vuoteessasi se putoo.
Vierailija kirjoitti:
yksi kuukausi ei riitä isoon painon pudotukseen mitenkään ,kyse on ravintoremontista joka kestää kunnes tavoite paino on saavutettu, voi mennä vaikka vuosi.
Unoha nuo desi mitat, laske kalorit ja pidä ne 1200 kcal/päivä. Paino putoo. ellet ole jo nyt hyvin laiha ja pieni. Liikunnalla ei ole mitään tekemistä, vaikka makaisit vuoteessasi se putoo.
1200kcal/päivä olen lihonut vuodessa 10kg...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sinun energiankulutus pitäisi olla noin 1000 kcal päivässä. Näin alhaisella energiamäärällä selviää hengissä lähinnä sängyssä paikoillaan makaavat koomapotilaat.
2 desiä MITÄ? Pekonihöystettä vai kaurapuuroa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ruokaa missä ei ole hiilareita
Tai kertokaas sitte joku hyvä (ei pikadieetti, väh kuukauden kestävä) dieetti jolla ei tule syötyä hiilareita, sokeria, valkoista jauhoa ja rasvaa eikä ahmittua liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sinun energiankulutus pitäisi olla noin 1000 kcal päivässä. Näin alhaisella energiamäärällä selviää hengissä lähinnä sängyssä paikoillaan makaavat koomapotilaat.
Mä en o edes 150cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Tai kertokaas sitte joku hyvä (ei pikadieetti, väh kuukauden kestävä) dieetti jolla ei tule syötyä hiilareita, sokeria, valkoista jauhoa ja rasvaa eikä ahmittua liikaa...
Ei sellaista ole noilla kriteereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ruokaa missä ei ole hiilareita
Eli ei yhtään kasviksia? Onpa tosi terveellistä
Kissan kanssa 2 km "lenkki" 😂
Kissat hiippailevat ja pysähtyvät nuuhkimaan kaikki kivet ja kepit joten kovin vauhdikasta tai laihduttavaa se ei ole, söpöä kylläkin! <3
Vierailija kirjoitti:
Kissan kanssa 2 km "lenkki" 😂
Kissat hiippailevat ja pysähtyvät nuuhkimaan kaikki kivet ja kepit joten kovin vauhdikasta tai laihduttavaa se ei ole, söpöä kylläkin! <3
Sitten mun kissa on outo koska juoksee/ravaa lenkeillä ja leikkii mun kans pallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole noilla kriteereillä.
No pakko olla, noiden takia oon lihonu ja rasvan takia naama kukkii...
Jos dietti kestää kuukauden, se on pikadietti.
Vierailija kirjoitti:
Jos dietti kestää kuukauden, se on pikadietti.
Sanoin vähintään, ja jos kuukauden dieetti on pikadieetti niin miksi kaikki netistä löytyvät ovat 1-2vko pitkiä?
No voisko joku vastata ennenkuin palsta menee kiinni?