Pienellä paikkakunnalla on vaikeaa löytää parisuhdetta
Olen nuori mies joka asuu pienellä paikkakunnalla. Täällä ei ole kovin paljon ikäisiäni nuoria naisia joiden kanssa voisin harkita parisuhdetta. Minkälaisia neuvoja teillä palstalaisilla olisi seurustelukumppanin löytämiseksi?
Kommentit (23)
Sama juttu 50 000 tuhannen ihmisen kaupungissa.
Onneksi et ole homo. Silloin se vasta vaikeaa onkin.
Mutta voitteko kuvitella, itse olen nainen joka asuu pienellä paikkakunnalla, enkä ikinä ole kelvannut yhdellekään täkäläiselle, aina on miehet pitänyt hakea muualta :(
Tälle "ongelmalle" on olemassa ihan nimityskin tai nimihirviö; kohtaanto-ongelma parisuhdemarkkinoilla. - Sama ongelna tai haaste, kuten nykyään kuuluu kai sanoa on myös monella sinkkunaisella, joka vastaavasti kärvistelee siellä isommassa (yliopisto-) kaupungissa vailla kumppania...
Kuten ennenkin - hevoskyydillä riiuulle naapuripitäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Homot taitaa saada S seuraa aika helposti verrattuna hetero mieheen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joistakin varatuista lihavista naiselle varatuista ukkomiehistä. Mutta se suhde, elämänkumppani jonka kanssa rakentaa yhteinen elämä ja hankkia kivoja muistoja jne ei ole helppoa löytää sellaista.
-Katsele vanhempia naisia.
-Muuta muualle
Miksi naisen pitäisi olla omalta kylältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-seuraa voi joo saada ja joku voi tulla kylään pitkän matkan takaakin, jos olet nuori ja komea, suhde on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-seuraa voi joo saada ja joku voi tulla kylään pitkän matkan takaakin, jos olet nuori ja komea, suhde on sitten eri asia.
Nonni :) Onkin jo toinen juttu jos on komeakin hetero. Kukaan ei tule käymään omaa nyrkkiä lukuunottamatta.
Pienellä paikkakunnalla on sairaita ihmisiä. Hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu 50 000 tuhannen ihmisen kaupungissa.
Ja 60 000:n myös.
No kannattaa käydä etsimässä jostain toiselta paikkakunnalta, jos ei sieltä löydy.
Ihmiset nauttivat raatelusta. Se on kivaa huvia.
Miehet on kyllä outoja siinä että ne jää käkkimään johonkin pikkupitäjään toisin kuin naiset jotka lähtevät etsimään parempaa elämää.
Mutta täytyy sanoa ettei ede Treen kokoisesta paikasta välttis löydy ketään.
Vinkit sulle: etsi netistä myös sadan kilsan säteellä pitäjästäsi.
Ja Turussa. Kaunis ja mukava nainen on saanut olla lähes aina yksin, ellei jaksa kännisiä takapuolesta nipistelijöitä yms. Kävin ennen paljon paikoissa, töissä, opiskelin, oli harrastuksia ja vaikka mitä. Olen saanut ystäviä, nais- ja jopa miespuolisia. Mutta parisuhde ei näytä olevan mahdollista mitenkään. Melkein olen jo luovuttanut, kun koulussakaan pojat ei niin kiinnostuneet. Varatut miehet on kiinnostuneita, ulkomaalaiset ja hyvin humalaiset, mitä kertonee... No kohta olen ehkä niin vanha, etten muistakaan enää.
Etkö voi tehdä riiuureissuja muualle?